Sulla taitaa

vaikuinka_

olla niin paljon ihailijoitakin että pian tulisi mustikseksikkin.

29

1678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuuwsinukle

      Ei ole.

    • Onhanniitä

      Aika paljon on kyllä. Tänään kävelin 4 km keskustassa ja heti kaksi kutsua ravintolaan treffeille tuli ja parilta muulta onnitteluhaleja.

      tiedä mistä nekin edes muisti että on merkkipäivien putki tässä.

    • Tuotapatuota

      Eipä itseasiassa ole. Jokaisella on kädet täynnä omassa elämässään. Kun katselen sun kuvia, niin mulla tulee ihan sama asia mieleen...

      Toi fiilis vaan tulee. Sitä tunnetta yritän karttaa, kun faija joskus näytti mallia minkälaista se oikeasti on.

    • varovaro

      Oletan, ettei tämä ole minulle. Jos olet ihastunut tyyppiin, jolla on paljon ihailijoita, niin varo. Sinun pitää varoa sen takia, että kyseessä saattaa olla seksihurjastelija tai ainakin pitää pitää se asia mielessä. Se kyllä paljastuu sinulle, jos juokset hänen perässään. Niitä on tyyppejä, jotka välittämättä moraalista tai sukupuolitaudeista hurjastelevat menemään. Olisi tärkeää tiedostaa tämä. Pidä ns. pää kylmänä!

      • Muistappa

        Sekoitette kaksi asiaa.

        1.muiden ihailun ja pokailu yritykset jotain ihmistä kohtaan

        2. Sen ihmisen halu tulla ihailluksi ja oma-aloitteinen yritys pokata muita koska on pillu/munahaukka.

        Toinen on oma halu ja aloitteet ja toinen on muiden yritykset ja itse passiivinen ja torjuva


      • varovaro

        Niin tietenkin, mutta jos saa ns. saavillisen kylmää vettä niskaan, niin ei normaalisti roiku perässä. Ei mun perässä ainakaan ole pitkään roikuttu yleensä. No, poikkeustapaus löytyy, mutta sekin soittelutasolla ehkä vuoden. Keksin tallentaa hänen numeronsa ja en vastannu, kun soitti. Näin se menee.


      • Muistappa
        varovaro kirjoitti:

        Niin tietenkin, mutta jos saa ns. saavillisen kylmää vettä niskaan, niin ei normaalisti roiku perässä. Ei mun perässä ainakaan ole pitkään roikuttu yleensä. No, poikkeustapaus löytyy, mutta sekin soittelutasolla ehkä vuoden. Keksin tallentaa hänen numeronsa ja en vastannu, kun soitti. Näin se menee.

        Normaalisti se joka ihailijoita haluaa ei niitä edes saisi jos ei tyrkkyilisi niitä kerjäten

        Miehet usein tällaisia ” anna pilluu” huutelijoita jotka kehuskelee ja nuoleskelee naisia vain saadakseen ihailua mutta näyttää itse kuin rupikonnalta


      • varovaro

        Ei pidä kyllä paikkaansa. Ihan lenkillä tai kauppakeskuksessa voi tulla tupsahtaa joku tyrkyttämään seuraansa. Ei tarvitse olla pukeutunut paljastavasti tai muutenkaan erityisemmin tälläytynyt. Jos menee jonnekin erämökille yksin, niin siinä tapauksessa ei varmaan ole tyrkyttäjiä. Erityiskauniit saavat varmaan vieläkin enemmän ehdotuksia. Ei välttämättä edes aavista, että joku lähtee jostain perään ja tupsahtaa sitten siihen puiston penkille viereen ja rupeaa tekemään tuttavuutta. Näin se menee. Mutta ei jokapäiväistä tuollainen ole tietenkään. Kannattaa ainakin naispuolisten periaatteessa miettiä, mihin kaupunkiin voi mennä asumaan.


      • Masculinus
        varovaro kirjoitti:

        Ei pidä kyllä paikkaansa. Ihan lenkillä tai kauppakeskuksessa voi tulla tupsahtaa joku tyrkyttämään seuraansa. Ei tarvitse olla pukeutunut paljastavasti tai muutenkaan erityisemmin tälläytynyt. Jos menee jonnekin erämökille yksin, niin siinä tapauksessa ei varmaan ole tyrkyttäjiä. Erityiskauniit saavat varmaan vieläkin enemmän ehdotuksia. Ei välttämättä edes aavista, että joku lähtee jostain perään ja tupsahtaa sitten siihen puiston penkille viereen ja rupeaa tekemään tuttavuutta. Näin se menee. Mutta ei jokapäiväistä tuollainen ole tietenkään. Kannattaa ainakin naispuolisten periaatteessa miettiä, mihin kaupunkiin voi mennä asumaan.

        Ei mihinkään kaupunkiin! Maaseutu on tyhjillään ja peräkammarin pojat ei edes ymmärrä näkemäänsä, kun ovat tottuneet vanhoihin mummoihin. Harhoiksi luulevat tai pahemmiksi. Maalle pitää kaikkien kedon kukkien muuttaman. Ei ne ole stalkkaajia siellä lähimetsissä mättäiden ja näreiden katveessa kyykkivät ihmisen kaltaiset olennot. Ne on viime syksynä eksyneitä marjanpoimijoita, jotka etsivät ruokaa talojen pihapiireistä. Vaarattomia ja kesytettävissä. Oivia lemmikkejä. Siispä, suunta kohti vehreämpiä laitumia! Oi naudat..


    • En_tiedäeikai

      En ainakaan tiedosta jos on.

    • Man77

      Onhan niitä aika paljon ja joskus on aika helppo syödä kuormasta. Tapailen yhtä uutta naista ja ei se ole mitään huomannut. Se on niin sinisilmäinen. Osaan myös niksit jäämättä kiinni. Vietän niin paljon aikaa salilla ettei kukaan minua epäile. Ne on vaan ystäviä. ,)

      • näinonnäppylähanskat

        Toivottavasti huomaa pian. Jos on terävä kaveri, niin huomaa varmasti.


      • nojustjoo

        aika läpinäkyvää toi sun touhus. Vietät paljon aikaa salilla. Käytkö lisäksi vielä töissäki. Miten sulla voi olla sitte aikaa pyörittää useita eri naisia. Pitäähän sun joskus nukkuakki. Ja mistäs tiedät onko sillä naisellaki joku muu, koska ei naiset katsele kauaa miestä jolla ei ole edes aikaa heille.


      • kumpihanseonnokkelampi

        Man77: Usko tai älä, se nainen rökittää sut vielä 6-0! Haha siinäs jäät muittes kaa vaan sitte.


    • kysympävain

      Saanko kysyä,mitä virkaa niillä ihailijoilla on?

    • Sinäihanamies

      Tuskin tämä nyt mulle on, mutta en ymmärrä miten yksi mies näkee mut niin ihmeellisenä. Jos siis tulkitsen oikein sanatonta viestintää. En olisi koskaan uskonut että hän kiinnoatuisi musta. Itse olen kyllä tykännyt jo aika kauan. Turhaa mietit mustasukkaisuutta. Jos joku muu nyt olisikin kiinnostunut, niin minä kiinnostun niin harvoista. Ihme että joku on edes saanut tälläisiä tunteita aikaan. :)

      • Kukahänon

        Kerro hänestä jotain. Millä kirjaimella hänen nimensä alkaa? Miten hän käyttäytyy sinua kohtaan, kun luulet hänen kiinnostuneen?


      • Sinäihanamies

        Välillä on kömpelö, mikä on kyllä vain suloista. Mutta sellaista vuoroin lähestyy ja taas perääntyy. En toki ihmettele tätä yhtään, jo sen takia miten itse olen käyttäytynyt häntä kohtaan. Mutta voi siihen olla oikeat syytkin, ettei lopulta halua mitään


      • M---
        Sinäihanamies kirjoitti:

        Välillä on kömpelö, mikä on kyllä vain suloista. Mutta sellaista vuoroin lähestyy ja taas perääntyy. En toki ihmettele tätä yhtään, jo sen takia miten itse olen käyttäytynyt häntä kohtaan. Mutta voi siihen olla oikeat syytkin, ettei lopulta halua mitään

        Jos nyt kävis niin iso onnenpotku että puhut minusta... koska joka ikinen sana mitä kirjoitit voisi olla rakkaaltani (eli sinultako?).

        Mä vaan odotan koko ajan sitä hetkeä jolloin hän (sinä?) antaisi mulle vielä edes yhden selkeän signaalin vihreää valoa, sellaisen signaalin johon voisin tarpeeksi luottaa. Sen kun saan niin...

        Sen signaalin ei tarvitse tulla nyt, ei huomenna, ei ensi viikolla eikä ensi kuussakaan. Vaan sitten kun hänelle (sinulle?) parhaiten sopii. Kyllä mä jaksan odottaa vielä, vaikka ei se kivaa ole. Tietäisipä hän (sinä?), mitä kaikkea haluaisin hänelle (sulle?) tehdä vaikka juuri nyt... :I


      • Lue_viestini_huora
        M--- kirjoitti:

        Jos nyt kävis niin iso onnenpotku että puhut minusta... koska joka ikinen sana mitä kirjoitit voisi olla rakkaaltani (eli sinultako?).

        Mä vaan odotan koko ajan sitä hetkeä jolloin hän (sinä?) antaisi mulle vielä edes yhden selkeän signaalin vihreää valoa, sellaisen signaalin johon voisin tarpeeksi luottaa. Sen kun saan niin...

        Sen signaalin ei tarvitse tulla nyt, ei huomenna, ei ensi viikolla eikä ensi kuussakaan. Vaan sitten kun hänelle (sinulle?) parhaiten sopii. Kyllä mä jaksan odottaa vielä, vaikka ei se kivaa ole. Tietäisipä hän (sinä?), mitä kaikkea haluaisin hänelle (sulle?) tehdä vaikka juuri nyt... :I

        Tässä sinulle signaali 🖕🏻


      • Sinäihanamies
        M--- kirjoitti:

        Jos nyt kävis niin iso onnenpotku että puhut minusta... koska joka ikinen sana mitä kirjoitit voisi olla rakkaaltani (eli sinultako?).

        Mä vaan odotan koko ajan sitä hetkeä jolloin hän (sinä?) antaisi mulle vielä edes yhden selkeän signaalin vihreää valoa, sellaisen signaalin johon voisin tarpeeksi luottaa. Sen kun saan niin...

        Sen signaalin ei tarvitse tulla nyt, ei huomenna, ei ensi viikolla eikä ensi kuussakaan. Vaan sitten kun hänelle (sinulle?) parhaiten sopii. Kyllä mä jaksan odottaa vielä, vaikka ei se kivaa ole. Tietäisipä hän (sinä?), mitä kaikkea haluaisin hänelle (sulle?) tehdä vaikka juuri nyt... :I

        Vähän tuntuu ettet ole sinä kyseessä kuitenkaan. Aika paljon nähnyt tuolla nimimerkillä aloituksia/vastauksia. Joskus osuikin mut välillä meni pahasti metsään.. Tänäänkin hänet näin. Näitkö sinä?


      • M---
        Sinäihanamies kirjoitti:

        Vähän tuntuu ettet ole sinä kyseessä kuitenkaan. Aika paljon nähnyt tuolla nimimerkillä aloituksia/vastauksia. Joskus osuikin mut välillä meni pahasti metsään.. Tänäänkin hänet näin. Näitkö sinä?

        Livenäkö? En nähnyt. En ole nähnyt moneen viikkoon.
        Ehkä olet stalkannu mua :D

        Minä en muuten ole nähnyt ainakaan pariin kuukauteen kenenkään muun kirjoittavan tällä nimimerkillä. Kokonaan olen itselleni ominut ainakin ikäväpalstalla, koska muualla en sitä käytä. Aluksi kirjoitin kahdella viivalla ( M-- ) mutta sitten joku rekisteröi sen, jolloin päätin lisätä perään vielä yhden viivan.


    • Eitarviiollamustis

      Mua ei kiinnosta ne ihailijat :)

    • kapitaalia

      Mulla olis irvailijoita ja ilkeilijöitä iso liuta.

    • Aasfdsasdffds

      Joo niin on tosi paljon..eilenkin yksi nainen heti olisi lähtenyt mukaani..ihan kuin oisin superstara😂

      • Hexanbiest

        Sori Tanja haluan olla sulle rehellinen, kävin panee Mariannaa ja Pauliina sitten on ne muut mitättömät suo mä rakastan silti, ainoastaan suo. Kaikki muut on katkeria akkoja. Huijaan suo aina mutta eihän se suo haittaa. Et saa koskaan tietää siitä kuitenkaan kun olen ovela. Ovelampi kun sinä🤣. Ne yrittää pilata meidän välejä älä usko. Usko muo kun lahjon suo kuitenkim hiljaiseksi.En voi itselleni mitään 🤫


      • vippaakopahasti

        Teillä menee jo naiset ja miehet sekaisin.


      • PrinsessSatumaaKO
        vippaakopahasti kirjoitti:

        Teillä menee jo naiset ja miehet sekaisin.

        söpö haniiiii prinsessa sinäkin iihan samat nimeeeet meeeillla 😄, ootko jo töissä? Herättiin juuuriii taimin takiaaaa.
        Kultiiii, koohta nähdään.. Odotaaaan sinnuuuuu. Kiiirjoootan sinuuulle ruuunoja sillä aikaaa hankit meeille ruokaaa pöytään. Taimi lähettää terkkkuiiiiii. Puuusi pusiiii ja haliiiii! 💘💘Oolet haniiii kaaaaunis! 💕


    • tutkailenainaasian

      Mulla ei olis väliä, että toisella olisi ihailijoita. Sen sijaan se miten niihin ihailijoihin suhtautuu ja mitä niistä hakee on sitten se ratkaiseva juttu ja silloin sillä tietenkin voi olla väliä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2052
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1537
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1115
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      131
      1027
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      53
      847
    Aihe