Kenen kanssa haluaisit rakastella nyt?

haluan.tietää

Kysymys naiselle.

37

2152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvähänse

      Jounin.

      • Elluhalloyb

        Mä haluaisin rakastella..
        R KANSSA..kuin tauti minussa ..himoan sua..😀🌸🍀


    • vesanpippelii

      Vesan.

      • kanssakumman

        Nii mut Vesa ei tajuu.


      • repsreps
        kanssakumman kirjoitti:

        Nii mut Vesa ei tajuu.

        Tää ☝️ vastaus 🤣🤣🤣


    • Silmistä_näkee

      Hänen , joka on sydämessäni..
      Ja en laita tän

    • oonniinrikki

      Olen niin rikki sisältä, että en kenenkään kanssa.

    • Villen 😂

    • Lovingyou

      Hurmurin

    • Koskavaanhaluaisin

      Just hänen,kenelle jäi niin paljon sanomatta. Tuli suuremman luokan kommunikaatio-ongelma viimeisellä kerralla. Eikä hän edes tiedä tunteistani,luulee varmaan päinvastaista.

      • enehkäihan

        Täysin päinvastaista kuitenkaan kun en vihaa. En vain usko että pitää.


      • ihmevätystelyä

        Miksi et sitten korjaa sitä väärinkäsitystä kertomalla hänelle sen mitä jäi sanomatta?


    • Josolet

      HÄN, siis se Mies, niin sinun ;). Oletko J?

    • määräisitahdin

      Tahtoisin Hannun kanssa tehdä ihan mitä vaan.

    • K__

      Whaaaaaaat??
      En halua kenenkään kanssa rakastella .... jostes ...
      Miksi halusin??
      Kohta lähden pesulle ja nukkuma, nuin ...

      • PrinsessSatumaaKO

        söpö haniiiii prinsessa sinäkin iihan samat nimeeeet meeeillla 😄, ootko jo töissä? Herättiin juuuriii taimin takiaaaa.
        Kultiiii, koohta nähdään.. Odotaaaan sinnuuuuu. Kiiirjoootan sinuuulle ruuunoja sillä aikaaa hankit meeille ruokaaa pöytään. Taimi lähettää terkkkuiiiiii. Puuusi pusiiii ja haliiiii! 💘💘Oolet haniiii kaaaaunis! 💕


    • jokuJiiii

      mies se oli nimeltään. Ei kuitenkaan Jouni, Jarmo, Jyrki, Jyri, Jorma, Jere, Juuso, Jesse, Jose, Joonas, Jussi, Jalmari, Janne, Jonne, Jarno, Jaajo, Jari, Jukka, Jani. Mikä siis jäisi jäljelle?

      • varmaanmonia

        Jaakko, Jarkko?


      • vihdoinkin-minä

        Jooseppi


      • seonihanvarmasti

        JOHANNES!!! Mä tiiän!


    • Jiijaänn

      Janin

    • romaneissaonhyviäkin

      Minä näin jonkun noin arviolta olisikohan hän ollut jotain 354-vuotias, pelaamassa veikkauksen pelejä, huomioni kiinnittyi tämän erittäin hyvin ajeltuihin sääriin farkkushortseissa, samalla tipautin vahingossa kolikon lattialle kun katsoin että ompä kauniit auringonottosääret oikein blondilla.

      Kaupan myyjä sanoi silloin: tipautit jotain, vastasin jotain että: mitäh? Että tipautit jotain.... ja joku euron kolikko tipahti...

      Tuli nähtyä kyllä joitain aika mukaviakin romaneita, vaikka varmasti tietävät 2 asiaa: olen erittäin äärioikeistolainen, mutta että en vihaa ketään romaneita, parikin esimerkkiä tuli tänään:

      Eivät kaikki romanit ole vihamielisiä valkoisia ihmisiä vastaan, varsinkaan jos tuntevat heitä.
      Eli ei kaikkiä kannata tuomioida heti: isännät hirtetään aamunkoitossa-tyyliin.

    • hellääintohimoaoli

      Pekan
      montako miehen nimee tähän saa laittaa?

    • Mkyccxyik

      Villen, niinku aina 😈❤️

    • Jmiässenollapitää

      Juhan❤

    • Kuopionihanin

      Pekan

    • Hlta

      Hänen kanssaan.

    • Jiiihii

      Hartsan

    • aitoriitta

      En nyt tällä hetkellä kenenkään mutta Jari se on.

    • PPP

      Pirkka-Pekan

    • Juhuuu

      Peter

    • Miksikertoisin

      Mutta tässä:

      Kiltin miehen

      joka ei aina ole kuin perseeseen ammuttu karhu.

    • liianykssilmästpanoo

      Kokovartalon

    • Mietteissäin

      Ihanan miehen...I*m only ....loving you againg

      • NäinSeMenee_

        Who, what, when, where, why? Mut jos oot hän, ni sua kaipaan mä vaan.


      • M-alkuinen

        M-miestä siis?


    • eläviäpetikavereita

      Tuollaisesta asiasta tuli mieleen taaaskin eräs juttu, kun isäntä on vähän sellainen, ehkä militaristinen juttuineen, tiesi kyllä hyvin seksikumppaneistani ja tyttökavereistani:

      Petikaveriksi eläviä juttuja eli niitä ötököitä, luteita ja täitä seuraavaksi, tai pehmoleluja.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe