Kysymys naiselle.
Kenen kanssa haluaisit rakastella nyt?
37
2127
Vastaukset
- selvähänse
Jounin.
- Elluhalloyb
Mä haluaisin rakastella..
R KANSSA..kuin tauti minussa ..himoan sua..😀🌸🍀
- vesanpippelii
Vesan.
- kanssakumman
Nii mut Vesa ei tajuu.
- repsreps
kanssakumman kirjoitti:
Nii mut Vesa ei tajuu.
Tää ☝️ vastaus 🤣🤣🤣
- Silmistä_näkee
Hänen , joka on sydämessäni..
Ja en laita tän - oonniinrikki
Olen niin rikki sisältä, että en kenenkään kanssa.
Villen 😂
- Lovingyou
Hurmurin
- Koskavaanhaluaisin
Just hänen,kenelle jäi niin paljon sanomatta. Tuli suuremman luokan kommunikaatio-ongelma viimeisellä kerralla. Eikä hän edes tiedä tunteistani,luulee varmaan päinvastaista.
- enehkäihan
Täysin päinvastaista kuitenkaan kun en vihaa. En vain usko että pitää.
- ihmevätystelyä
Miksi et sitten korjaa sitä väärinkäsitystä kertomalla hänelle sen mitä jäi sanomatta?
- Josolet
HÄN, siis se Mies, niin sinun ;). Oletko J?
- määräisitahdin
Tahtoisin Hannun kanssa tehdä ihan mitä vaan.
- K__
Whaaaaaaat??
En halua kenenkään kanssa rakastella .... jostes ...
Miksi halusin??
Kohta lähden pesulle ja nukkuma, nuin ...- PrinsessSatumaaKO
söpö haniiiii prinsessa sinäkin iihan samat nimeeeet meeeillla 😄, ootko jo töissä? Herättiin juuuriii taimin takiaaaa.
Kultiiii, koohta nähdään.. Odotaaaan sinnuuuuu. Kiiirjoootan sinuuulle ruuunoja sillä aikaaa hankit meeille ruokaaa pöytään. Taimi lähettää terkkkuiiiiii. Puuusi pusiiii ja haliiiii! 💘💘Oolet haniiii kaaaaunis! 💕
- jokuJiiii
mies se oli nimeltään. Ei kuitenkaan Jouni, Jarmo, Jyrki, Jyri, Jorma, Jere, Juuso, Jesse, Jose, Joonas, Jussi, Jalmari, Janne, Jonne, Jarno, Jaajo, Jari, Jukka, Jani. Mikä siis jäisi jäljelle?
- varmaanmonia
Jaakko, Jarkko?
- vihdoinkin-minä
Jooseppi
- seonihanvarmasti
JOHANNES!!! Mä tiiän!
- Jiijaänn
Janin
- romaneissaonhyviäkin
Minä näin jonkun noin arviolta olisikohan hän ollut jotain 354-vuotias, pelaamassa veikkauksen pelejä, huomioni kiinnittyi tämän erittäin hyvin ajeltuihin sääriin farkkushortseissa, samalla tipautin vahingossa kolikon lattialle kun katsoin että ompä kauniit auringonottosääret oikein blondilla.
Kaupan myyjä sanoi silloin: tipautit jotain, vastasin jotain että: mitäh? Että tipautit jotain.... ja joku euron kolikko tipahti...
Tuli nähtyä kyllä joitain aika mukaviakin romaneita, vaikka varmasti tietävät 2 asiaa: olen erittäin äärioikeistolainen, mutta että en vihaa ketään romaneita, parikin esimerkkiä tuli tänään:
Eivät kaikki romanit ole vihamielisiä valkoisia ihmisiä vastaan, varsinkaan jos tuntevat heitä.
Eli ei kaikkiä kannata tuomioida heti: isännät hirtetään aamunkoitossa-tyyliin. - hellääintohimoaoli
Pekan
montako miehen nimee tähän saa laittaa? - Mkyccxyik
Villen, niinku aina 😈❤️
- Jmiässenollapitää
Juhan❤
- Kuopionihanin
Pekan
- Hlta
Hänen kanssaan.
- Jiiihii
Hartsan
- aitoriitta
En nyt tällä hetkellä kenenkään mutta Jari se on.
- PPP
Pirkka-Pekan
- Juhuuu
Peter
- Miksikertoisin
Mutta tässä:
Kiltin miehen
joka ei aina ole kuin perseeseen ammuttu karhu. - liianykssilmästpanoo
Kokovartalon
- Mietteissäin
Ihanan miehen...I*m only ....loving you againg
- NäinSeMenee_
Who, what, when, where, why? Mut jos oot hän, ni sua kaipaan mä vaan.
- M-alkuinen
M-miestä siis?
- eläviäpetikavereita
Tuollaisesta asiasta tuli mieleen taaaskin eräs juttu, kun isäntä on vähän sellainen, ehkä militaristinen juttuineen, tiesi kyllä hyvin seksikumppaneistani ja tyttökavereistani:
Petikaveriksi eläviä juttuja eli niitä ötököitä, luteita ja täitä seuraavaksi, tai pehmoleluja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663015
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252113Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241550- 281301
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161297Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61206Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101127Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621011