Kysymys naiselle.
Vastaukset 37
- selvähänse
Jounin.
- Elluhalloyb
Mä haluaisin rakastella..
R KANSSA..kuin tauti minussa ..himoan sua..😀🌸🍀
- vesanpippelii
Vesan.
- kanssakumman
Nii mut Vesa ei tajuu.
- repsreps
kanssakumman kirjoitti:
Nii mut Vesa ei tajuu.
Tää ☝️ vastaus 🤣🤣🤣
- Silmistä_näkee
Hänen , joka on sydämessäni..
Ja en laita tän - oonniinrikki
Olen niin rikki sisältä, että en kenenkään kanssa.
Villen 😂
- Lovingyou
Hurmurin
- Koskavaanhaluaisin
Just hänen,kenelle jäi niin paljon sanomatta. Tuli suuremman luokan kommunikaatio-ongelma viimeisellä kerralla. Eikä hän edes tiedä tunteistani,luulee varmaan päinvastaista.
- enehkäihan
Täysin päinvastaista kuitenkaan kun en vihaa. En vain usko että pitää.
- ihmevätystelyä
Miksi et sitten korjaa sitä väärinkäsitystä kertomalla hänelle sen mitä jäi sanomatta?
- Josolet
HÄN, siis se Mies, niin sinun ;). Oletko J?
- määräisitahdin
Tahtoisin Hannun kanssa tehdä ihan mitä vaan.
- K__
Whaaaaaaat??
En halua kenenkään kanssa rakastella .... jostes ...
Miksi halusin??
Kohta lähden pesulle ja nukkuma, nuin ...- PrinsessSatumaaKO
söpö haniiiii prinsessa sinäkin iihan samat nimeeeet meeeillla 😄, ootko jo töissä? Herättiin juuuriii taimin takiaaaa.
Kultiiii, koohta nähdään.. Odotaaaan sinnuuuuu. Kiiirjoootan sinuuulle ruuunoja sillä aikaaa hankit meeille ruokaaa pöytään. Taimi lähettää terkkkuiiiiii. Puuusi pusiiii ja haliiiii! 💘💘Oolet haniiii kaaaaunis! 💕
- jokuJiiii
mies se oli nimeltään. Ei kuitenkaan Jouni, Jarmo, Jyrki, Jyri, Jorma, Jere, Juuso, Jesse, Jose, Joonas, Jussi, Jalmari, Janne, Jonne, Jarno, Jaajo, Jari, Jukka, Jani. Mikä siis jäisi jäljelle?
- varmaanmonia
Jaakko, Jarkko?
- vihdoinkin-minä
Jooseppi
- seonihanvarmasti
JOHANNES!!! Mä tiiän!
- Jiijaänn
Janin
- romaneissaonhyviäkin
Minä näin jonkun noin arviolta olisikohan hän ollut jotain 354-vuotias, pelaamassa veikkauksen pelejä, huomioni kiinnittyi tämän erittäin hyvin ajeltuihin sääriin farkkushortseissa, samalla tipautin vahingossa kolikon lattialle kun katsoin että ompä kauniit auringonottosääret oikein blondilla.
Kaupan myyjä sanoi silloin: tipautit jotain, vastasin jotain että: mitäh? Että tipautit jotain.... ja joku euron kolikko tipahti...
Tuli nähtyä kyllä joitain aika mukaviakin romaneita, vaikka varmasti tietävät 2 asiaa: olen erittäin äärioikeistolainen, mutta että en vihaa ketään romaneita, parikin esimerkkiä tuli tänään:
Eivät kaikki romanit ole vihamielisiä valkoisia ihmisiä vastaan, varsinkaan jos tuntevat heitä.
Eli ei kaikkiä kannata tuomioida heti: isännät hirtetään aamunkoitossa-tyyliin. - hellääintohimoaoli
Pekan
montako miehen nimee tähän saa laittaa? - Mkyccxyik
Villen, niinku aina 😈❤️
- Jmiässenollapitää
Juhan❤
- Kuopionihanin
Pekan
- Hlta
Hänen kanssaan.
- Jiiihii
Hartsan
- aitoriitta
En nyt tällä hetkellä kenenkään mutta Jari se on.
- PPP
Pirkka-Pekan
- Juhuuu
Peter
- Miksikertoisin
Mutta tässä:
Kiltin miehen
joka ei aina ole kuin perseeseen ammuttu karhu. - liianykssilmästpanoo
Kokovartalon
- Mietteissäin
Ihanan miehen...I*m only ....loving you againg
- NäinSeMenee_
Who, what, when, where, why? Mut jos oot hän, ni sua kaipaan mä vaan.
- M-alkuinen
M-miestä siis?
- eläviäpetikavereita
Tuollaisesta asiasta tuli mieleen taaaskin eräs juttu, kun isäntä on vähän sellainen, ehkä militaristinen juttuineen, tiesi kyllä hyvin seksikumppaneistani ja tyttökavereistani:
Petikaveriksi eläviä juttuja eli niitä ötököitä, luteita ja täitä seuraavaksi, tai pehmoleluja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971635
- 721264
- 901232
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois2781016- 95929
- 40914
- 80787
- 49787
- 55763
- 45705