helvetti !!

Miss kultahelmi

pääseekö voimasana useinkin suustasi.. Oma lempikiroukseni on ehdottomasti, helvetti.

16

858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miss kultahelmi

      kiroile kovinkaan usein vaikka ateisti olenkin.

    • on.

      se tuli niin kuin minun suusta, käyttelen voimasanoja usein...

      • miss kultahelmi

        niin sopivasti suuhun.


      • on.
        miss kultahelmi kirjoitti:

        niin sopivasti suuhun.

        kyllä minä usein käytän sitäkin sanaa joka mulla kotona ja josta mä tykkään... kai tiiät ?


    • voimasanoja suustani... tai no jotain pientä ja kevyttä joskus kun asiat tökkii, kuten hemskutarallaa, voihan nekku, saaplari sentään, hittolainen.
      Kiva on ollut huomata että eivät myöskään miehet seurassani kiroile, en tiedä mistä johtuu.

      • savon seppä

        voi pajavasara lipsahtaa peukalon päälle, silloin voi pajasta kuulua muutakin kuin
        " pimpparaudan vienosti kutsuva ääni "....ikkunat helisee ja maa tärisee karjunnan voimasta....:)) muulloin seppä ei kiroile, paitsi joskus poikkeus tapauksissa jos
        silleen lipsahtaa..:)))


      • savon seppä kirjoitti:

        voi pajavasara lipsahtaa peukalon päälle, silloin voi pajasta kuulua muutakin kuin
        " pimpparaudan vienosti kutsuva ääni "....ikkunat helisee ja maa tärisee karjunnan voimasta....:)) muulloin seppä ei kiroile, paitsi joskus poikkeus tapauksissa jos
        silleen lipsahtaa..:)))

        Autshh... tuohan sattuu kauheesti, varo ihmeessä sitä peukkuas. Pystyykö siinä enää karjahtelemaankaan kun siihen vasaralla pamautat? Ja jos pystyy niin uskon että ikkunat helisee.

        Jos itselläni jää vaikka sormi oven väliin, niin en saa ääntäkään kurkusta vaikka kuinka sattuu. Kummallinen ilmiö.


      • savon seppä
        Mariet kirjoitti:

        Autshh... tuohan sattuu kauheesti, varo ihmeessä sitä peukkuas. Pystyykö siinä enää karjahtelemaankaan kun siihen vasaralla pamautat? Ja jos pystyy niin uskon että ikkunat helisee.

        Jos itselläni jää vaikka sormi oven väliin, niin en saa ääntäkään kurkusta vaikka kuinka sattuu. Kummallinen ilmiö.

        tuo peukku on jo niin kovas mennyt, ettei siihen pajavasara pysty...vanhasta muistista tulee aina karjaistua....sitten hävettää...:)))

        Sormen jääminen oven väliin on hirvittävää, jos vielä ovi menee lukkoon...kyllä siinä varmaan tulee sanaton olo ja vähän "hampaaton " olo, että mitä tekis...auts.


    • guassi

      mutta joskus pääsee perkeleitä...yleisin lienee tuo hitto..

    • ei muka vakkari

      Olemme saaneet näköjään foorumiimme tuttavuuden jolta näiden turhanaikaisten ja tylsien viestien suoltaminen luonnistuu .........

      • tuffe

        sinua pientä parkaa, kun pakotettiin väkisin lukemaan tätä ketjua ;)

        Mutta onneksi sinä kohta räväytät oikein vuosituhannen otsikolla...


      • :((((

        Yeah!


    • Tuulastajavaari

      Kun olin pojanpojanpojantyttären kanssa tuulastamassa ja flikka, tuo rippikoululapsi latas jalkapöytään atraimella, käytin voimasanaa ja latasin tulemaan hartaasti :
      VOIHAN PERJANTAI
      Sanoin sen tosin lähes kuiskaten ettei rippikoululapsen rintaruokinnassa oleva lapsi olisi sylissäni herännyt

    • Nainen

      Perrrrrrkele! Ja ärrää oikein venyttäen. Se helpottaa kummasti.

    • tuffe

      on yhtä tehokasta. "Voihan pylly" kuulostaa somalta, jonkun toisen sanomana... ;)

      • savon seppä

        aika nätisti sanottu....:))), pahemmalta se kuulostaisi jos sanoisi mitä sieltä tulee..:)))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe