irtautuminen energiakentästä

HealerNow

hankala yhtälö, jos partneri on ajasta n. 80% ok, mutta loput 20%
vetää kaiken hyvän vc- pöntöstä alas ja tilanne pahenee koko ajan.
narsisti on psykopaattinen ergiansyöjä kun on etäisyyttä, lähellä
pärjätään joten kuten. Niinpä päätin kehittää omaa psyykettä ja
suojata omaa energiakenttää syöpöltä. Narsisti saa tilanteet epätoivoisiksi
ja epätodellisiksi joten puhutaan todella matalista värähtelyistä, joihin
mukaanlähteminen aiheuttaa uhrille syvää masennusta ja myös fyysisesti pahan olon.
ja itse pirulle asia on joko yhdentekevää, tai mukana on hymyn kareita. Onko muilla uhreilla
tekniikoita. Minä aloin harjoittamaan reikiä psykopaattia vastaan aktivoimalla
kaikki omat chakrat. En uskonut näihin energiajuttuihin aikaisemmin, mutta katselin aluksi Donna Edenin videoita miten suojata oma bodi huonoilta energioilta, kiinnostus heräsi. Muutamass viikossa fiilari parani. Sen jälkeen 3 silmän aukaisu ja reikikurssi. Nyt tilanne on vuoden jälkeen absurdi kun huomaa mihin hulluuteen on lähtenyt mukaan. Energiat on ihan eri tasolla ja tämän on huomannut myös "partneri´, joka ei usko koko huuhaaseen ja on tietysti supermustis, jos toinen kehittää itseään. Parisuhde on muuttunut ja etääntynyt ja tilalle on tullut enemmän suuntaa omaan elämään.

47

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi_ihm

      "Niinpä päätin kehittää omaa psyykettä ja suojata omaa energiakenttää syöpöltä. "
      Käytät siis todella paljon energiaa suojataksesi itsesi narsistin vaikutuksilta.

      Miksi ihmeessä olet hänen kanssaan. Hänhän syö sinua elävältä. Miksi et pakene.

      " Narsisti saa tilanteet epätoivoisiksi ja epätodellisiksi joten puhutaan todella matalista värähtelyistä, joihin mukaanlähteminen aiheuttaa uhrille syvää masennusta ja myös fyysisesti pahan olon.
      Tiedät että tyyppi on narsisti, mutta silti vain jatkat matalien värähtelyjen piirissä.

      "Onko muilla uhreilla tekniikoita. Minä aloin harjoittamaan reikiä psykopaattia vastaan aktivoimalla"
      No ei todella ole.
      Silloin kun jouduin toteamaan että kaveri on myös psykopaatti, uskoin satavarmasti, että kaikki yritykset hänen suuntaansa on tuomittu epäonnistumaan.
      Miksi sinä et ymmärrä.

      " joka ei usko koko huuhaaseen ja on tietysti supermustis, jos toinen kehittää itseään. "
      Jos kaveri on yhtään mustis, hän ei ole narsisti.
      Toisaalta kyse voi olla siitä, että häntä harmittaa sinun puuhailusi ja hän voi epäillä, että hän menettää sen mitä sinulta on saamassa, ja sitten se näyttää siltä että hän on mustis.

      "Parisuhde on muuttunut ja etääntynyt ja tilalle on tullut enemmän suuntaa omaan elämään."
      Ei narsistin kanssa voi syntyä parisuhdetta. Kyseessä optinen harha.

      Mikä sinua vaivaa kun veivaat etkä lähde?

      • Terve.vaanmenoa

        Ap: olet höperö mulkvisti.
        Ihme, että joku tervepäinen on sietänyt sinua noinkin kauan?!
        On olemassa sanonta: "köysien puutteessa irrallaan"
        Tulkitse se miten parhaaksi näet.


      • Kenelle
        Terve.vaanmenoa kirjoitti:

        Ap: olet höperö mulkvisti.
        Ihme, että joku tervepäinen on sietänyt sinua noinkin kauan?!
        On olemassa sanonta: "köysien puutteessa irrallaan"
        Tulkitse se miten parhaaksi näet.

        Kenelle vastasit?
        Oletko itse aloittaja vai vastasitko aloittajalle?


    • poiuytrsxcvb

      Minä olen sataprosenttia varma että suhteeseen psykopaatin kanssa liittyy näitä energiajuttuja ja voimakkaasti ja todellisesti ja se on kutakuinkin oleellisinta siinä kaikessa ja lopulta vain energiatson tekniikoiden kehittäminen varsinaisesti voi auttaa, Mä luulen että jos mä pystyn kehittään niitä tekniikoita minun ei tarvi kokonaan katkaista sataa prosenttia yhteyttä "noita" psykopaatti äitiini.

      • poiuytrsxcv

        Mielenkiintoista että energiakysymyksiä pidetään new age huuhaana tms. vaikka elämähän on ihan tieellisesti pitkälti nimenomaan energiaa.


      • poiuytrsdfg

        Mutta jos minä kuuntelen äitimyyttilässyttäjiä mä olen suojaton psykopaatista aiheutuville vaaroille ja mun on 100% paettava. Mutta jos mä tiedostan ja hyväksyn kenen kanssa mä olen tekemisissä ja ajattelen asiat sen mukaan, psykopatin kanssa ehkä voi olla tekemisissä jonkin verran


      • poiuytresdf

        Psykopaattini sanoi tänään: Jokainen on mikä on ja sitten on päätettävä onko hänen kanssaan tekemisissä-
        Tuosta olen saamaa mieltä tavallaan.
        Paljon parempi kuin ne aivan valevaihtoehdot, joissa kukaan ei edes ole oma itsensä.


      • poiuytresdfg

        Tämä on tämmöstä niinkuin kyykäärmeen luonnonsuojelua tosiaankin,
        Totesin täneen hymyillen narsistilleni: "Hän (äitini) on psykopaatti." Isä leveesti hymyillen takaisin: "Niin o!".


      • poiuytresxcvgh

        Minusta alkaa tuntua eettisesti oikeimmalle ajattelulle tämä: Psykopaatti ON todella jotain paholaismaista mutta ei jää Jumalan armon ulkopuolelle kuten ei kukaan muukaan ihminen.


      • poiuytresaxcv

        Psykopaatin lässyttämisessä ei- psykopaatiksi sen sijaan ei ole mitään hyvää tai kaunista, se on rumaa valetta !


      • poiuytresasdf

        Minun "pirulla" on kanssa noita hymyn kareita tietyille ilmiöille.
        Kun meen kylään sanon nykyään vaikka että: "Mä tulin piruja halailemaan !"

        Tähän sain lisäinspiraatiota myös uudesta Suomen Euroviisusta


      • poiuytrsxc

        Psykopaatilla on nimenomaan kauhea energiakenttä jonka pystyy tuntemaan ihan fyysisesti.


      • Poiju

        Poiju. Joo joo taas kerran. Mutta aloittaja on parisuhteessa, ja hänen kuuluisi ottaa etäisyyttä ja lähteä.
        Anna mahdollisuus. Älä täytä ketjua tukkoon.


    • distancehealer

      Aloittaja korostaa vielä, että kyse on sisäisestä työstä. Pitkään jatkunut psyykkinen paine
      voi saada tällaisen "aktiivimallin" päälle ja luonto alkaa parantamaan itse itseään.
      Parantamalla omaa psyykkistä oloa, voi käydä niin että huomaatkin itsessäsi asuvat
      energiavarat ja kyvyt. Tämä on erittäin yleistä. Ulkomaalainen ystäväni, joka eli pitkään super köyhyydessä eli telttaosastolla koska oli täysin down myös perheen sisäisen kemian johdosta koki saman reaktion. Hän johdatti itsensä tämän kynnyksen yli ja huomasi itsessään supervoimat parantajana. "Huonona" puolena esiin tulee herkkyyden voimakas kasvaminen, molemmissa päissä, sekä vastaanotossa, että energian välittämisessä. Olet entistä alttiimpi reagoimaan huonoon energiaan, huomaat psyykkisesti sairaat ja punainen valo syttyy herkästi. Intuitiivisuus
      kasvaa ja hakeudut samanlaisen energian piiriin joka tuottaa hyvää oloa. Vaikeudet muuttuvat ymmärrettävään muotoon ja hyväksyminen kasvattaa rakkaudellisuutta. Tällainen mielen ja sielun optimointi ja lahjan oikea käyttö sisäisenä insinöörityönä ei tarkoittanut suhteen irtisanomista, ainoastaan raportointia, mitä itsensä kehittäminen tuottaa ja missä mennään. Eli analyysiä ja johdattamista samoille aalloille. Nyt kun nämä henkiset asiat ovat kovasti tapetilla ja on nähty
      paljon erilaisia ihmisiä. Jokainen korostaa samaa asiaa. Kaikilla ihmisillä on sama kyky olemassa

      • poiuytrdsdfg

        Joo. Mä olen ollut nuoresta asti hengennaisia, mutta menetin kykyni hermostovauriossa ja psykopaatti pääsi pahasti henkisesti kimppuun. Ja siksi tämä asia sitten tuli tapetille laajjemminkin tässä vaiheessa.


      • poiuytresdfg

        Nimittäin energia-asioissa on välttämätöntä että energia liikkuu myös oman kehon hermoja pitkin ja halvaantuneena sitä ei kunnolla tapahdu. Halvaantuneena on hyvn vaikea toimia energiatasolla.


      • poiuytrsdv

        Oon aina semmosessa asemassa että mun pitäisi tehdä kaikki missä oon hiukan "ekspertti" kokonaan ilman palkkaa. Ja olen joskus aikoinaan tehnytkin jotain ikäänkuin työjuttuja 100% ilman palkkaa. Olen joitakin kertoja mm. opettanut ilman palkkaa.


      • Tuollaisessa

        Tuollaisessa tilanteessa vain kuuluisi pyrkiä eroon. Ei jäädä kasvamaan vinoon tuulessa.
        Kun on ns. nähnyt tarpeeksi, voi niitä näkymiä analysoida jälkeenpäinkin. Täysin kummallista pakottautumista alistumaan hirveyksille.
        Aivan kipeää, kun ei ole pakko.


    • spiritualhealing

      Tietokoneita puhdistetaan virusohjelmilla ja ihmisille on myös kehittynyt
      vakoiluohjelmia ja viruksia, jotka kaipaavat puhdistamista. Energeettinen
      vuorovaikutus samalla taajuudella on puhdistavaa. Olisikin hyvä jos narsisteille
      saataisiin aktiivisuutta itsensä kehittämiseen, ei kuitenkaan omaa herätysleiriä
      mutta mukaan. ´Sydämen ja aivojen´ aktivointiin eli niiden välisen yhteyden palauttamiseen
      kohti parempaa itsensä tuntemista ja kohti empatiaa. Narsisteissa on myös hyviä ihmisiä, eli herkkyyttä on olemassa kriittisyyteen, mutta joku vanha -oma- trauma linkoaa taustalla tekemällä muidenkin elämästä hankalaa. Aivojen oletusmoodiverkko käynnistää pakkomielteisen käyttäytymisen pienistä impulsseista ja taajuus laskee kuin sumussa hypätessä, kaikki empatia häviää esim. jos alkoholi on mukana indikoivana tekijänä. Silloin ollaankin täysin vikasietotilassa. Siksi itsensä kehittäminen tekee hyvää ja parempaa energiaa on tarjolla tilalle. Sillä kaikki haluavat sisäistä rauhaa, mielenhyvää ja rakkautta, mutta kaikki ei toteudu meissä ja näistä voi puhua avoimesti. =>Narsisti on särkynyt sisäisesti ja särkee lisää ympäristöään random play-periaatteella, Alkoholi pois, on ensimmäinen vaatimus, koska energia ei liiku silloin.

      • poiuytrdsxcv

        Mutta yksi asia pohdittavaksi josta en ole varma: Haluaako psykopaatti rakkautta ?
        Mun psykopaatti on aina ihan raivona iskemässä mua hirveällä energiallaan jos ilmaisen tykkääväni hänestä jopa kauheana itsenään. Tosin noin on paljon parempi kuin mikään rakkauslässytys. Oikea suunta. Psykopaatia varmasti kuintenkin vain ärsyttäisi jos joku sanoisi hänenkin loppuenlopuksi haluavan rakkautta.
        Omaa rauhaa hän kyllä haluaa.

        Mutta oletko varma että ihminen haluaa jotain mitä hänen hermostonsa on mahdollisesti kokonaan kykenemätön kokemaan ?


      • poiuytrdsxcv

        Ainakin mun äiti itsepintaisesti sanoo ettei rakkaudella ja empatialla jne. ole mitään virkaa, että ne ovat täysin turhaa ja tyhjiä sanoja ja hän kuulostaa todella vastustavan niitä.


      • poiuytresdcv

        Mitä jos "rakastajan" haasteena on kohdata "ei-rakkaus".
        Voimmeko hyväksyä ei-rakkauden ?
        Vai pitääkö sitä itsepintaisesti olla muuttamassa rakkaudeksi tai täyttämällä rakkaudella tms ?


      • poiuytrsxcv

        Mitä tahansa mä kerron minusta ja äidistäni, kuulijat itsepintaisesti koittava löytää hänen sanoistaan rakkauden tulkinnan mahdollisuuksia. Mulle tulee siitä huono olo ja mulla on se käsitys ettei mun äitikään siitä pidä. Luonnollisestikin koska hän itse ei väitä minua rakastavansa. Olen kohdannut elämässäni muitakin ihmisiä joiden muut itsepintaisesti ovat väittäneet rakastavan minua vaikka nämä henkilöt itse sanovat juuri että eivät. Onko siinä järkeä?


      • poiuytrsdf

        Siis toiset ihmiset suuttuu siitä että jotkut toiset ei rakasta mua, mitä järkeä siinä on ?


      • poiuytrdsdfg

        Siis osittain psykopaattiäidin takia pidän pikkusen etäisyyttä jopa healer -porukoihin, joihin periaatteessa muutoin olisin ehkä ollut tervetullutkin. Ainoostaan taiteilijoiden porukassa ei oo tullut mitään ongelmaa psykopaattiäidistä-


      • poiuytrsdfv

        Ehkä siksi kun siellä on pisimmälle luovuttu ajatuskaavoista.


      • poiuytrsxcv

        Ainoa paikka jossa (käytössä olevan) kaavan kyseenalaistava tai purkava ajatus katsotaan toivottavaksi.


      • poiuytfdfgh

        Oikeeastaan ehkä mun pitäisi kiittää psykopaattiani että mulla on mahdollisuus tuollaisiin kaavan purkaviin kokemuksiin.


      • poiuytdsxcv

        Mutta joo minusta on hyvä tietyiltä osin verrata ihmisen aivoja tietokoneisiin.,


      • poiuytrsdfvgbh

        Mun päähän ujutettiin hermostivaurion aikana viallinen ohjelma luurien kautta.


      • poiuytrsazxcv

        Mulle uskoteltiin vaikka mitä mitä ei tänä päivänä tulisi mieleenikään uskoa.


      • Voi_hiisi

        Voi hiisi.


      • poiuytrdscvb

        heheh... ???


      • Voi_hiisi

        12 peräperään plus 1.


      • poiuytrdfgh

        No hyvä kun pysyt laskuissa mukana. Ota huomioon tää ei nöyttäisi niin paljolle jos kirjoittaisin pitkiä viestejä, mutta köyhyys tekee sen ettei se onnistu tietokoneeltani


    • linkkifbeestä
      • poiuytrsdfg

        Ihan mielenkiitoinen. Minä vaan en pysty liikkuun missään tuommoisissa tilaisuuksissa. Niin kattelen vaan youtubes


    • lisäys

      Narsismiin saattaa liittyä muitakin mielenterveysongelmia. Moniongelmainen ihminen kun on hädässä, alkaa vakuuttelu itselleen olevansa terve, muidenkin mielestä. Silloin ulkopuolisen on mahdotonta saada sellaista rentoutta aikaan, missä ihminen vapaaehtoisesti lähtee mukaan.
      Mikään rentoutusohjelma ei toimi väkipakolla. Psykopaattiset ominaisuudet varsinkin, syövät ihmistä ja usein niin totaalisen itsekeskeiseksi, että ainoa hyvä ja suositeltava vaihtoehto on lääkehoito. Sitä varten ovat lääkärit ja apteekit olemassa.

      • poiuytresxcvg

        Ei psykopaatteja pysty lääkkeillä hoitamaan ja mun mielestä mitään hullumpaa ei voisi tehdä kuin hoitaa lääkkeillä psykopaattia, Sitten ei kukaan tiedä mitä tapahtuu.
        Mä sanon että rauhallisia hyvin käyttäytyviä mutta impulsiivisuuteen taipuvaisia ihmisiä EI SAA LÄÄKITÄ ! Jos impulssikontrolli lähtee lääkeaineen johdosta, kuka ottaa vastuun !!!!!!!


      • poiuytrsdvg

        Ja muutenkin asiantuntematon tuo lääkäri apteekki kommentti. Tuskin lääkäri voi reseptejä kirjoitella "sairauteen" jota ei voi edes diagnosoida koska ei ole diagnoosiluetteloissaankaan. Sitä paitsi psyykelääkitykset turruttaa tunteita, niin sehän hoitais psykopaattia just väärinpäin


      • poiuytrsdfv

        Ja terapia yleensä tekee psykoaateista ilkeämpiä. Mun psykopaatti ainakin muuttuu ilkeämmiksi kun juttelee jonkun ulkopuolisen "auttajan" kanssa. Oon huomannu-
        Paras kun ei kukaan puutu.


      • poiuytrsdfg

        Siksihän kai just psykopatia ja narsismikin on enemmän poistumisen suuntaan diagnoosiluetteloista kun ei lääkäreillä ja apteekeilla ole mitään järkevää niihin tarjota.
        Ja siksi on minusta aivan älytöntä että vain lääkäri saisi psykopatiasta puhua, kun eikös se nyt ole enemmänkin meidän maallikoiden heiniä pohtia miten sen kanssa eletään


    • Projektio

      Meinasin aloittaa ketjun aiheesta, että mitä fyysisiä reaktioita ihmiset saa, kun kohtaavat jonkun itselleen hankalan ihmisen. Sitten luinkin tämän ketjun ja ajattelin kirjoittaa tähän.

      Itse saan yhdestä työkaveristani todella epämukavat vibat. Viimeksi kun oltiin samaan aikaan töissä, tuli vain halu paeta kokonaan paikalta. En siis tiennyt etukäteen, että ollaan samassa vuorossa ja kun asia selvisi minulle, tuntui olo kuin maahan lyödyltä. Tuo tilanne ja ihmisen kohtaaminen jotenkin lukkiutti minut aivan täysin. Olo oli jotenkin kummallinen ja levoton. Olisin halunnut vältellä tätä ihmistä, mutta eihän se tietenkään täysin onnistunut. Tuntui kuin olisin ollut täysin paljaana hänen katseensa alla, ilman minkäänlaista suojamuuria.

      Tämä ihminen solvaa välillä muita heidän selän takanaan jotenkin todella armottomaan tyyliin ja on pisteliäs ja ristiriitainen "totuudentorvi". Itse hän kuitenkin pitää itseään empaattisena. Muiden työtaidoista löytyy aina jotain kehitettävää ja puutetta, mutta omista puutteistaan ei mainitse mitään. Keskeyttää ja puhuu päälle. Saattaa tulla väliin seisomaan ja selittämään omaa asiaansa henkilölle, kenen kanssa mulla juttu kesken ja vetää hänet kanssaan tupakalle. On tilaa vievä ja jotenkin karski. Monet puheenvuoronsakin hän aloittaa väittelevään ja inttävään sävyyn.

      Tuntuu kuin tästä ihmisestä lähtisi jokin huono lataus, minkä piiriin sitten välillä itsekin joutuu. Nyt olen yrittänyt miettiä, miten suojautua tuollaista vastaan, ettei olisi niin hermoheikko olo. Auttaisiko rukoilu? Tai se, että valheelliset projektiot siirtäisi mielessään romukoppaan? Miten vahvistaa itseä kohtaamaan tulevat tilanteet?

      • Kuule

        Kuule. Nikotiiniriippuvuus on samaa luokkaa kuin heroiiniriippuvuus. Pahimpia riippuvuuksia mitä on olemassa.
        Se, kun työpaikoilla on kielletty tupakointi, on aikaansaanut juuri tuollaista vihakäyttäytymistä. Tupakoimatonhan on paljon vahvemmilla kun ei tee "kiellettyjä asioita" siellä työpaikalla.
        Tosiasiassa tupakoimattomat ovat jääneet jalkoihin jo kättelyssä.
        Tekisi mieli sanoa, että meitä tupakoimattomia ei voi kukaan auttaa...
        Mutta pää pystyyn ja rinta rottingille.


      • poiuytrsdfg

        Minä tunnen kaikki tuollaiset energiat. Äidissäni on kamalat, mutta halailen häntä silti. Kyseessä on samantyyppinen halailu kuin Suomen euroviisussa. myös auttavien puhelimien kautta jouduin hankalien energiakenttien vaikutuksen piiriin. Ne välittyvät yllättävän voimakkaasti mm. puhelimitse. Puhelinlinjan sulkeminen on helpottanut.


      • poiuytrsdfg

    • No.voi.saatana

      En jaksanut lukea, mutta itsekin haluaisin irtautua kaikista "energiakentistä" mahd. pian, jos johonkin toiseen ihmiseen olisin tutustumassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1575
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1248
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe