Osastolla taas

laoatavökaöltaö

Halusin tossa huhtikuussa ensin juoda itseni humalaan ja sen jälkeen ensiavusta osastolle keskellä yötä. Palvelu pelaa ihan hyvin kun on tarpeeksi hullut jutut. Diagnoosissa luki että olin selittänyt olevani Merkurisplaneetalla jossa on New yorkin kaupunki, mutta olin kuitenkin samaan aikaan kotikaupungissani suomessa. Tosiasiasiassa keksin tämän jutun koska halusin osatolle. Ensiavussa tohtorn kanssa olin aika kylmän oleoinen ja paranoidinen. Ambulanci suhautti samassa kaupungissa olevaan mielisairaalaan. Syytä oli mielisairaalalle koska en syönyt lääkkeitä tai ottanut lääke injektiota. Olo ei oikeasti ollut kovin hyvä ja juttelin usein itsekseni. Osastolla laitettiin injektioasia kntoon, Xeplion 100 mg oli aluksi 150 mg kaksi kertaa. Lisäksi sain ketipioniria 50mg, myös antabus otettiin käyttöön.

Osastolla olin lähinnä netissä miniläppärilläni, aluksi ei ollut ulkoilua koska spykootiinen oireiluni katsottiin pahaksia. Parin viikon päästä sain ulkokävelyn ilman hoitajaa 15 min kerrallaan ja vähän ajan päästä 30 min. Ruoka oli hyvää ja terveellistä. Pienellä sairalaalla oli paljon ohjelmaa. Musiikkiryhmä, käsityöryhmä, sairaalapapin ryhmä, spykologin ryhmä, toimita terapeutilla oli par muutakn ryhmää. Lääkeitä sai kysymällä itsekkin sain päänsärkylääketää useia kertoja. Tykkäsin kuunnella rave musaa sairaalan käytävillä ja polttaa paljon tupakkaa.

Kuukauden olin osastohoidossa jolle oli tarvetta, vaikka toimintatapa osastolle pääsyyn oli vähän väärä. Kuitenkin olin selvästäi spykoottinen. Nyt on jtakutnut poliklinikalla 3 päivän välein antabus kuuri jota käskin itse hoitajan valvoa. Aamulla haen unilääkkeeksi Voxra 150mg ja ketipinoria 25mg. Xeplion injektio on mielistäni tehokkaampi ja muutenkin mukavampi kuin disberal konsta 50mg kahden viikon välein. Toivon voivani olla ilman osasto hoitoa. Nyt olin kaksi kertaa vuoden sisällä m1 läheteelä.

5

644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älyä.kehiin

      Ohhoh! Olet melkoisen "hullu"; jos näin kansanomaisesti sallit sanoa.
      Kyllä Sinua on , anteeksi vain, puijatttu pahemman kerran!
      Sinä ääliö olet suostunut skysiatrien koekaniiniksi kun popsit "hullujen" lääkkeitä!!!
      Heitä jo h*lvetinkuuseen nuot myrkyt!
      Näillä palstoilla on miljoona kertaa totistettu kuinka hirmuisia myrkkyjä ovatten syykenlääkkeet!
      Pitäisi jo tervepäisen älytä, kun lukee täällä kertomuksia noiten "hullujen" kokemuksista kuinka vaarallista on spyykenlääkkeen syönti!
      Tappavat pyssyillä ilman aikojaan kunniallisia kansalaisia, kuten usassa näköjään spyykenlääkkeitä käyttävät tekevät harva se päivä!
      Ja lääketehtailijat hykertävät känsäisiä kouriaan kun ovat saaneet miljartit inehmot syömään myrkkyjään!
      Että kyllä olet ääliö parhainta aaluokkaa.
      Sinun housuissa jos olisin, niin karkaisisin näreikköön.
      Pihistäisin osastolta mukaani pätkän lujaa köyttä.
      En tarkoita mitään "kaulakiikkua";pois se minusta!

    • kallaflalfaa

      Joo ei se oikee suljettu suljettu osasto oo vaan näissä poliisien kännipäissä laittamissa asetuksissa on tää hoito.. Radiolla ruuvasin vanhat asetukset takas. Oon oikeesti kyä ihan muualla ku täällä vitun pelissä, mitä jokku lukee hei mä hokasin toi e ny oo iha terve

    • kakkgalglgalagagl

      ja kolmanneks älykäs ihminen ei oo mitään uutta ne lukee jostai vitu mirc versio 1 mitä pitää ny sanoo ja tehdä. Sit ne poraa kun kukaan ei vastaakkaan niiden postaukseen. Ootte syvältä

    • Kontiainen

      Olet pelokas ja laiska nuori ihminen, etkä uskalla katsoa elämän yksinäisyyttäsi silmästä silmään ja tehdä OIKEITA RATKAISUJA, vaan mieluummin otat lepoa osastoilla polla täynnä lääkkeitä valkotakkien paapoessa pikkuista.

      Herää jo ja ala kuntoilla, etsi harrastukset, niin löydät seuraa ja tekemistä ja joku pikku duunikin vois olla aika jees.

      Tsemii nuoreen elämääs!

    • Anonyymi

      Äärimmäinen selviytyjä löysi Himba ryhmän luo. Afrikassa. Vei lehmiä. Hänkin selviää huikalla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2048
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1662
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1152
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1126
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1113
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      777
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe