Miten meni pääsykokeet? Itselläni ihan ok. Eka osio oli helppo, mutta aineisto-osio hieman haastava. Osaan jouduin kirjoittamaan ihan diipadaapaa vain. Noh, toivottavasti syksyllä opiskelemaan. Jos ei, niin avoimen kautta ajattelin suorittaa noita opintoja ensi kevääseen asti ja yrittää uudestaan.
Vastaukset 4
- Tiedonetsijä
Itselläni myös vahva tunne ekasta osiosta. Toinen osio oli soveltavampi ja tosiaan hieman haastavampi. Itselleni aineisto sattui olemaan entuudestaan tuttu, kun olen Suomen kuvalehden tilaaja. Aihepiiri tosin oli muutenkin tuttu. Mutta ne kysymykset olivat hieman abstrakteja. Esim. karisma-aihetta sivuttiin kirjassa vain hieman.
- Nikkenakuttaja
Joo, oon itse huomannut noita vanhoja tenttejä lukiessani, että noissa pääsykokeissa saatetaan kysyä sellaisia kysymyksiä, jotka saattavat olla olleet ihan sivumainintana tenttikirjassa. Juurikin tuo karismajuttu. Ihan mitätön maininta kirjassa, ja sitten siitä kysytään. Ehkä se kuvastaa sitä miten pientä nippelitietoakin pitää hallita kun tietää jo vaikka miten pitkältä ajalta ennen pääsykoetta pääsykoekirjan se, että kyseinen kirja on ollut jo monta vuotta pääsykoekirjana.
- Jännittäjää
Sitä tässä tullut pyöriteltyä, että miten mahtoi mennä kun tuloksia vaan odotuttaa ja odotuttaa. Mutta pikkutarkkoja kysymyksiä oli, eikä voinut vastauksia niin hyvin pohjata kirjaan vaan piti osata tosiaan itse soveltaa älykäs vastaus, toista kertaa hain nyt, mutta kokeen jälkeen oli todella varma olo. Mutta Trumpin hallinnosta oli ehdottomasti mielenkiintosta spekuloida aineistossa.
- jeppisjoo
Kirjoittelin aineesto-osioon itsekin kaikennäköistä maan ja taivaan väliltä, mutta silti jännittää tietää, kuinka lopulta kävi. Ei ensi-kertalaisena omat mahdollisuudet päästä sisään on melko pienet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211361- 661277
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331251- 1081235
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182923- 86878
- 45861
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58653
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123602- 67576
- 52564