Moi
Katsastuksesta tuli ilmi että suojakumi tulisi vaihtaa. Kävin korjaamolla vaihdattamassa ja kun auton otin takas ja lähdin kotia kohti huomasin että auto diginäyttö näytti keltasta pyöreää kiekkoa. Kotona katsoin tarkemmin manualista että jarruista auto valitti.
Nyt viikko tämän jälkeen aloin miettimään että onkohan sillä vetonivelen korjauksella yhteyttä tähän jarru ”vikaan”? Ei tosiaan näyttö näyttänyt jarruista mitään ennenkuin vein auton vetonivelen korjaukseen.
T. Miia
Vetonivelen suojakumi ja jarrut
5
250
Vastaukset
- Miia87
Tarkemmin vielä tutkin että merkivalo näyttää että jarrupalat ovat kuluneet, tietääkö joku että voiko vetoniveltä kun korjaa niin johonkin sensoriin esim osua että auto tästä herjaa?
T. Miia- cv.boot
Jarrut saattaa joutua purkamaan pois tieltä vetonivelen suojakumin vaihtoa varten. Lie mekaanikko sitten kasausvaiheessa unohtanut kytkeä johdon jarrupalojen kulumisvaroittimeen. Tai sitten voi sekin olla mahdollista että jarrupalasi ovat sattumalta juuri nyt kuluneet sille rajalle että varoitusvalo syttyy. Hyvä asentaja olisi kyllä maininnut asiasta.
- tai.piuha.irti
Ettei olisi ABS-anturi huonosti paikoillaan tms.
Vie vaan takaisin sinne korjaamoon. - Miia87
Hei
Vein takas korjaamolle, he olivat unohtaneet kiinnittää anturit kunnolla takas kun olivat korjanneet vetonivelen suojakumin.
Pahoittelivat ja pistivät piuhat kunnolla takas kiinni.
Kiitos vinkeistä
T. Miia- opelisti
Kiitos Miialle palautteesta. Olet yksi niistä henkilöistä joka ilmoittaa vian syyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1381676Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill551548Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671372Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761173- 591158
- 1191045