Nytkin voitais nainen olla

MielikuvituxellinenMies

sängyssä hytkymässä resonanssissa, niin kuin luonto on tarkoittanut, mutta EIIII

EHHEHHEEEI EIII EIII

Voi hattivatti q pitää olla tollanen EPÄTIETOINEN

Ettet tiedä KUINKA IHANAA se olisi kun kikkelini kutittaa sinua, ja syleilemme toisiamme eri asennoissa, suutelemme ja kiehnäämme. Tuntisimme lämmön toisistamme, ja lopettaisimme kun olisimme hiestä märkiä..
..ja heräisimme keskellä yötä kokemaan saman, minkä jo aiemmin teimme.

SAATANA

kun sinulla on nainen NIIN HUONO MIELIKUVITUS ETTET OSAA KÄSITTÄÄKÄÄN 😋

16

660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seksionturhaa

      Ei ole mahdollista koskaan, jos tää olis minulle. En ole moneen vuoteen halunnut tuollaista tekemistä kennekään kanssa.

    • kesäkisssa

      voi kun joku mies osais taas 'herätellä' moiseen puuhaan :D eräs mies osas käytöksellään jäätää tän naisen jonkinlaiseen ikiroutaan,ettei nyt oo kiinnostanu :) mutta eihän sitä tiedä vielä joskus jos sattuis heräämään :D

    • Mielikuvituskutitus

      Mistä sinä hänen mielikuvituksistaan tiedät.

      Kiroileva mies ei ainakaan sytytä.

    • hytkyvätsalamasängyt

      Jos on sellainen sähköinen "hytkyvä" sänky, niin Hattiwatteja ja salamoita kannattaakin pelätä, jos salama iskee sähköverkkoon, niin "hytkyvä" sänky saisi sähköpurkauksen ja alkaisi hytkymään HILLITTÖMÄLLÄ VOIMALLA.

    • Lauralta

      Niin...
      Aatteleppa sitä kultaseni,,,
      mitä kaikkea ehkä seuraavassa elämässä..
      Hyviin uniin sulle
      <3

      • suojelusenkelikuvia

        Ei kannata peloitella tulevansa itse uniin, koska silloin joku mies helposti ei saa nukuttua eikä unohda ikinä jos olet tunkeutunut kaunottarena uniin, minua tuo ei sinänsä haittaisi, mutta joillekin pikkupojille voisi aiheuttaa jopa elinikäisiä traumoja.


    • kuulostikintutulta

      tämä ja ne jeesus kristus -aloitukset kersantti karoliinan sanoman kanssa. Sama henkilö täällä kirjoittelee näitä pelottavia aloituksia. :/

      • Jos_ei_linnassa

        Se on Jussi


      • tarjaER49v
        Jos_ei_linnassa kirjoitti:

        Se on Jussi

        POPEDA
        Kersantti Karoliina

        On mulla bootsit ja mä soitan kitaraa
        Jopa luulis että ei oo mua kovempaa
        Mun täytyy myöntää ehkä hieman pehmoilen
        On naisellani työn alla rättisulkeinen

        Kuulin Karoliinan lähteneen
        Jätti tänne vaikeroimaan kotipiiakseen
        Syytän sua ELISABETH REHN
        Mun naiseni on kapiainen

        Mä tomutan sekä pullat pakastan
        Ynnä pitsin nypläystä hieman harrastan
        Sun raaka äänesi saa kokoon kivekset
        Kun ojennukseen pistät karuimmatkin urokset

        Kuulin Karoliinan lähteneen
        Jätti tänne vaikeroimaan kotipiiakseen
        Syytän sua ELISABETH REHN
        Mun naiseni on kapiainen

        Kuulin Karoliinan lähteneen
        Jätti tänne vaikeroimaan kotipiiakseen
        Syytän sua ELISABETH REHN
        Mun naiseni on kapiainen

        Katse oikeaan tai vasempaan
        Huutos on veitsi joka sivaltaa

        Pesen paikkailen, pyykit kaikki viikkailen
        Vaipat vaihdan sujuvasti meidän kaksosten
        Sä tulet kohta kotiin kello on jo kuus
        Huudat missä Karoliinan pyttipannu-blues

        Kuulin Karoliinan lähteneen
        Jätti tänne vaikeroimaan kotipiiakseen
        Kuulin Karoliinan lähteneen
        Jätti tänne vaikeroimaan kotipiiakseen
        Syytän sua ELISABETH REHN
        Mun naiseni on kapiainen


    • mitenehtivät

      huolehtia pienestä? :/

    • Elluhalloyb

      IHANAA ..KUN EI SUN KANSSA...
      EHKÄPÄ KUN MUUN KANSSA....❤🌸👍

    • aitoriitta

      Voin kyllä kuvitella sen kanssasi mutta en antaudu kuvitelman valtaan😄. Soitapa mies hyvä vaimolle ja äkkiä nyt!

    • daydream_believer

      Resonoitasko me duurissa vai mollissa?

      • aloittajamies

        Jos sänkyyn asti päädyttäisiin, niin eiköhän se jo aika duuria olis.


    • Jossitella voi 😂

      • onkohanlaajakuvatv

        Totuus on aina katsojan silmissä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe