sängyssä hytkymässä resonanssissa, niin kuin luonto on tarkoittanut, mutta EIIII
EHHEHHEEEI EIII EIII
Voi hattivatti q pitää olla tollanen EPÄTIETOINEN
Ettet tiedä KUINKA IHANAA se olisi kun kikkelini kutittaa sinua, ja syleilemme toisiamme eri asennoissa, suutelemme ja kiehnäämme. Tuntisimme lämmön toisistamme, ja lopettaisimme kun olisimme hiestä märkiä..
..ja heräisimme keskellä yötä kokemaan saman, minkä jo aiemmin teimme.
SAATANA
kun sinulla on nainen NIIN HUONO MIELIKUVITUS ETTET OSAA KÄSITTÄÄKÄÄN 😋
Nytkin voitais nainen olla
16
621
Vastaukset
- seksionturhaa
Ei ole mahdollista koskaan, jos tää olis minulle. En ole moneen vuoteen halunnut tuollaista tekemistä kennekään kanssa.
- kesäkisssa
voi kun joku mies osais taas 'herätellä' moiseen puuhaan :D eräs mies osas käytöksellään jäätää tän naisen jonkinlaiseen ikiroutaan,ettei nyt oo kiinnostanu :) mutta eihän sitä tiedä vielä joskus jos sattuis heräämään :D
- Mielikuvituskutitus
Mistä sinä hänen mielikuvituksistaan tiedät.
Kiroileva mies ei ainakaan sytytä. - hytkyvätsalamasängyt
Jos on sellainen sähköinen "hytkyvä" sänky, niin Hattiwatteja ja salamoita kannattaakin pelätä, jos salama iskee sähköverkkoon, niin "hytkyvä" sänky saisi sähköpurkauksen ja alkaisi hytkymään HILLITTÖMÄLLÄ VOIMALLA.
- Lauralta
Niin...
Aatteleppa sitä kultaseni,,,
mitä kaikkea ehkä seuraavassa elämässä..
Hyviin uniin sulle
<3- suojelusenkelikuvia
Ei kannata peloitella tulevansa itse uniin, koska silloin joku mies helposti ei saa nukuttua eikä unohda ikinä jos olet tunkeutunut kaunottarena uniin, minua tuo ei sinänsä haittaisi, mutta joillekin pikkupojille voisi aiheuttaa jopa elinikäisiä traumoja.
- kuulostikintutulta
tämä ja ne jeesus kristus -aloitukset kersantti karoliinan sanoman kanssa. Sama henkilö täällä kirjoittelee näitä pelottavia aloituksia. :/
- Jos_ei_linnassa
Se on Jussi
- tarjaER49v
Jos_ei_linnassa kirjoitti:
Se on Jussi
POPEDA
Kersantti Karoliina
On mulla bootsit ja mä soitan kitaraa
Jopa luulis että ei oo mua kovempaa
Mun täytyy myöntää ehkä hieman pehmoilen
On naisellani työn alla rättisulkeinen
Kuulin Karoliinan lähteneen
Jätti tänne vaikeroimaan kotipiiakseen
Syytän sua ELISABETH REHN
Mun naiseni on kapiainen
Mä tomutan sekä pullat pakastan
Ynnä pitsin nypläystä hieman harrastan
Sun raaka äänesi saa kokoon kivekset
Kun ojennukseen pistät karuimmatkin urokset
Mun naiseni on kapiainen
Mun naiseni on kapiainen
Katse oikeaan tai vasempaan
Huutos on veitsi joka sivaltaa
Pesen paikkailen, pyykit kaikki viikkailen
Vaipat vaihdan sujuvasti meidän kaksosten
Sä tulet kohta kotiin kello on jo kuus
Huudat missä Karoliinan pyttipannu-blues
Mun naiseni on kapiainen
- mitenehtivät
huolehtia pienestä? :/
- Elluhalloyb
IHANAA ..KUN EI SUN KANSSA...
EHKÄPÄ KUN MUUN KANSSA....❤🌸👍 - aitoriitta
Voin kyllä kuvitella sen kanssasi mutta en antaudu kuvitelman valtaan😄. Soitapa mies hyvä vaimolle ja äkkiä nyt!
- daydream_believer
Resonoitasko me duurissa vai mollissa?
- aloittajamies
Jos sänkyyn asti päädyttäisiin, niin eiköhän se jo aika duuria olis.
Jossitella voi 😂
- onkohanlaajakuvatv
Totuus on aina katsojan silmissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010330Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523525Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja523268- 642865
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2052230- 1162203
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252023Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671638Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221446Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121386