Ristijärven ainoaa kerrostaloa ollaan purkamassa?

sssssssss

Pitääkö huhu paikkaansa? Kiinalaisturisteille vain airbnb-käyttöön vuokralle.

Revontulia ja yötöntä yötä viettämään.

9

1004

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asukki76

Toinen kunnan omistama talo puretaan, toinen jää ovat omistusasuntoja . 43 v kesti tätä riemua, silloin asuntoihin haettiin ja oli pitkät jonot. Kuhmo

• vieras

Miksi talo puretaan?

• Rob
        vieras kirjoitti:

Miksi talo puretaan?

Koska se haisee tupakille

• vieras

Milloin talo puretaan?

• ekonomistijörvi

Onpa tyhmä, parin vuoden kuluttua sellutehdas Paltamossa ja asuntojen kysyntä kovaa.

• johtajat-vouhottaa

En usko edes siihenkään että Paltamoon tulee sellutehdas. Ja jos sitä kuitenkin aletaan rakentaan niin ullkomaalaiset rakentajat tulee ja heille kyhätään konttiasumukset, ruokala kontissa. Niin on muuallakin tehty ja hyvin toimii majoitukset ja ruokailut hyvine kokkeineen.
      Turhaa vouhotusta tämän sellytehtaan ja uusien asukkejan kanssa. Työvoimaa valmis tehdas ei paljon tarvii eikä etelästä tulijat viihdy pimeissä tyhjissä Kainuun kylissä.
      Johtajat voisi ottaa selvää mitä muualla on tapahtunut.

• Valitusvirsi

No, Taikkula näkyy tulevan. Just kun osakkeen omistajat luulivat päàsseen eroon rasitteista Ja levottomuudesta,no kunnalla on näitä sotkuja hoidettavana jotka eivät kestä päivän valoa.

• sldkgsdg

Ihan hienoa. Taikut tuovat kassavirtaa kauppoihin. Ehkä joku Taikku voisi perustaa hierontapaikan?

• Harhaanjohettu

onkkoon tuo myyty kerrostalo alue kaavotettu yritystontiksi,kun näkkyy myyvvyn marjanvälitys virmalle(vaihettu asfaltin palaseen),miksi vuokralaiset sanottiin irti,vaikka kiinteistô myytiin,eikös asukkailla olis ollut oikeus asua edelleen.kun kerta uuusi omistaja ei muuta itse siihen asumaan,rikkoikohan kuntapàättäjät taas lakia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1400
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109