Oli ilo katsella painin SM kilpailuissa maahanmuuttajia painimatolla. Ihanaa nähdä paini klubien ottaneen heidät sydänmellisesti vastaan!
Toivottavasti heistä kasvaa uusia Makwan Amirkhaneja !
Maahanmuuttaja painijat
13
680
Vastaukset
- Jumanjii
OHO!!!
- kjhgkjhgk
Erityisesti olisi mukavaa nähdä maahanmuuttaja tyttöjä painimassa.
- kisakatsomontäti
Sitä päivää saat odottaa : D Ehkä sadanvuoden päästä saavat kulkea hiukset vapaina ja siitä ei olekkaan kuin miljoona vuotta kun saavat paljastaa ihoaan niinpaljon kuin painitrikoot vaativat.
- Painiprofessori
Kyllähän noita on ollutkin jo. Ihan trikoissa. Jopa arvokisamitalin painissa ovat jo Suomeen tuoneet.
- Jumanjii
Ehkä kisakatsomonäiti elää itse kivikaudella?
- Jumanjii
Eipäs soimata!
- tapsahpm
Suvakit taas vauhdissa muuttakaa saatana afrikkaan kukaan ei jää kaipaamaan teitä.
- Painionkivaa
Olipas mukava mainos! Jalkapalloilussa on myös paljon pieniä maahanmuuttaja poikia ja heistä kasvanut ammattilaisia.
Tuosta suvakkejen lähettämisestä afrikkaan, olisihan se ihanaa nähdä afrikan tummia poikia myös painimatolla. Onko sellaisia ikinä ollut sm kilpailuissa tai kalle mäkisen paineissa? - jumanjii
Jumanjii kirjoitti:
Rasisti on reppana tietää myös kuningas Litmanen
https://youtu.be/y_wkVXpppssminä olen oikea Jumanjii! PERKELE!!!
- valkkupappa
" Olisihan se ihanaa nähdä afrikan tummia poikia " Sairasta taas olisi polisilla töitä eikö näitä poikia ( ihanoivia ) saada kuriin
- Suomessa.saa.tytötkin
Ihanaa nähdä ihan minkä värisiä ihmisiä tahansa painimatolla, mutta minäkin kaipaisin enemmän maahanmuuttaja tyttöjä molskeille.
- wtfeee
Keskintertaisia painijoita jotka vaihtaa lajia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851272
- 1101133
- 73987
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673