Olen eronnut kaikista. Ei voi laittaa julkaisuja kun hyökkivät heti. Kissalle ei saa syöttää markettiruokaa. Ei saa olla mökillä vapaana. Ei saa käyttää pellettejä. Jne. Aivan kusipäistä porukkaa ja yypeet eivät tee mitään!!! Pääasia kun saavat vaan lisää jengiä muulla ei mitään väliä. Yksi tuttuni oli saanut yhden ison kissaryhmän yp ltä viestiå jossa yp itse kiroili ja solvasi törkeästi.
Miksi facen kissaryhmät täynnä kusipäitä
14
444
Vastaukset
- katit.konttiin
Kissaihmiset ovat järjestään kaheleita.
Ympäristönsuojelijat ovat jo jonkin aikaa olleet huolestuneita kissojen suuresta määrästä Kalifornian tietyillä alueilla. Samaan aikaan Kalifornian Piilaakson alueelta alkoi löytyä kuolleita pöllöjä ja pöllönraatoja. Asiasta kertoo sanomalehti New York Times.
Hävityksen jäljet johtivat tutkimusten jälkeen lopulta Googlen pääkonttoriin, vaikka Google ei tarkoituksellisesti ole halunnut uhata luonnon monimuotoisuutta.
Selvisi, että Googlen työntekijöillä on kulkukissoja pelastava GCat Rescue -kerho. Kerho hankkii kissoille koteja ja ruokkii ja palauttaa loput kissat luontoon. Kerhon vapaaehtoisten mielestä ruokitut kissat eivät metsästä muita eläimiä.- kissallekyytiä
HELSINGIN eläinsuojeluyhdistys Hesyn tietoon on tullut hiljattain kaksi tapausta, joissa henkilöillä on ollut kaupunkiasunnoissa yli 40 huonosti hoidettua lemmikkieläintä. Hesy onkin huolestunut lemmikkieläinten keräilystä kasvavana ilmiönä.
Eläinten keräilijöillä on pakonomainen tarve keräillä suuria määriä lemmikkejä asuntoonsa. Lemmikkejä voidaan pitää sotkuisissa, epähygieenisissä olosuhteissa ilman riittävää vettä ja ruokaa. Eläinten terveydestä ei välttämättä muutenkaan huolehdita, eikä niitä esimerkiksi rokoteta tai madoteta.
”Keräilijä haalii ja haalii eläimiä, vaikka rahat, resurssit ja osaaminen eivät riitä”, Hesyn puheenjohtaja Hannele Luukkainen sanoo.
No se on jenkkien menoa se..
Aloittajalle:
Jotkut ovat vaan niin helkkarin fanaattisia oman asiansa kanssa ja se taitaa olla aiheesta riippumatta jokaporukoista samanlaista se fanaattisuus.
Kyllä näissä SUomi24-porukoissakin on ihme mesojia.
Yks aika surkuhupaisan säälittävä ketju on kissan juomiseen liittyen.
Siellä muutama hihhuli meuhkaa helvetinmoisen mekkalan kanssa sitä, ettei kissaa tarvitse erikseen juottaa/sen ei tarvitse erikseen juoda, koska se saa kaiken tarvitsemansa kosteuden ruuastaan ja se käsittää 10 hiirtä päivässä. Ja pointtina näillä vänkääjillä on se, että kun Wikipediassa niin kirjoitetaan. Ja heillä on tuo juurikin mainitsemasi agressiivinen putkinäköisyys päällä tämän asiansa suhteen.
Mutta tosiaan.. Kyllä niitä agressiivisia "Mun tapa on se ainoa"-henkisiä raivopäitä on joka paikassa.
Mut tärkeintähän on se, että kissa(ja lemmikki ylipäätään, on se mikä vaan) voi hyvin. Niin fyysisesti ja henkisesti.
Eli jos kissasi voi hyvin sinun hoitotavoillasi, niin sittenhän teet sen oikein. Eikö? Ja siinä muiden on turha raivota mitään.
Itse kyllä syötän omalle kissalleni eläinliikkeen ruokaa ja se on mun valintani, koen varmistavani herkkävatsaisen kissani hyvinvoinnin sillä, mutta en nyt tosiaankaan pimahda siitä, jos joku ruokkii kissansa muulla ruualla kuin MustiMirrin tuotteilla.
Yks ihme ja vittumainenkin juttu muuten mun kissanpitoon liittyen oli mun ex-muija, josta onneksi pääsin eroon hieman ennen joulua.
No oli hän oikeasti mustasukkainenkin mun kissasta, eli kertoo naisesta tosi paljon jo.. Eli sitä haukkumista ja kitinää oli enempikin tuohon aiheeseen liittyen.
Mutta yks tällanen riidan aihe oli mun kissan juoma-astiat.
Mulla on 2 pienehköä vesikippoa sille eri puolella kämppää ja sit pidän yhtä isompaa vielä korkeammalla tasolla keittokulmauksessa.
Kattini kyllä pärjäisi noilla kahdellakin kipolla ihan hyvin, mutta ton keittiökipon lisäsin sille sen vuoksi, kun se on aina muutenkin lipittämässä aina vettä milloin mistäkin, jos se seikkailee keittiössä omiaan. Altaasta sitten jos ei muuta ja onpa se kattilastakin ottanut välillä hörpyt, kun olen pistänyt kanamunia keittämisen jälkeen kylmään veteen jäähtymään.
Niin jumaliste kun xä räyhäs ja rähisi siitä pari kuukautta vähintäänkin viikoittain ja välillä päivittäin. Ja nimen omaan rähisi, "Ei kissalla saa olla kolmea kippoa, täytyy olla korkeintaan kaksi!!!" ja ihan tällaista lapsenmielistä nillitystä.
Loppui kyl siihen kun hermostuin siihen jatkuvaan kitinään ja ärähdin takaisin aika kovinkin ja sanoin vielä et mun kissa niin mun valinta miten mä sen juotan.
Lopuksi vitutti ihan vaan se saamarin valittaminen, ei se aihekaan niin enää. Ja se että kun asiallinen selittäminen ei mennyt perille, ja aihe oli tuollainen kuitenkin, et ei siitä nyt ainakaan luulisi kenenkään tekevän noin isoa numeroa. Korkeintaan ehkä kysymys että mikä pointti tossa nyt on ja se jäisi siihen kun kerran sen selittää.
kyl vielä huomautteli senkin jälkeen asiasta, lähinnä niin, että sanoi vaihtaneensa kissalle tuoreet vedet, mutta ainoastaan niihin kahteen kippoon koska sitä kolmatta on hänen mielestään väärin pitää yhdellä kissalla.
Eli tosiaan, kyllä pienestäkin voi tulla iso juttu... Ja tosiaan, muiden tavat on väärin ja perseestä paitsi ne omat. Ja jos muut ei taivu näihin mesojan omiin tapoihin niin sehän on sit sotatila samantien.- omistajatkinhaiseekusel
Aika sitkeä nainen oli, jos päivääkin kauemmin kesti kissan pistävää pissanhajua.Leikkuutuskaan ei kissanpissan hajua muuta.Tarttuu vessan seiniin, ihmisten vaatteisiin.Mikään haju ei ole niin karmea kun kissan ulosteet yäks....
- äkäisiäkissaakkoja
Saman huomannut. Pakko oli lähteä useista kissaryhmistä facessa koska ihmiset niin saatanan vihaisia ja aggressiivisia ja hyökkääviä. Kaikki muu on väärin paitsi miten he itse toimivat.
- selkeäälaissa
Laki, kertoo mikä tapa on oikein ja mikä väärin.Siihen on vaan vähän yksinkertaisemmankin totuttava.
- ähäkutti
Tuo on ihan totta. Esitetään niin asiantuntijaa, mutta muuta ei osata neuvoa kuin että markettien ruokaa ei saa syöttää ja kissa pitää vangita sisälle. Nämäkin asiat esitetään räyhäämällä. Pitäkööt kattinsa epäsiisteissä ja ahtaissa oloissa, meidän kisu istuu kannon nokassa, kissankellojen ympäröimänä ja nauttii elämästään!
- Kissaton
Kissat ovat tappaneet yli 20 lintulajia sukupuuttoon. Pelkästään USA:ssa kissat tappavat 3,7 miljardia lintua vuodessa. Kissat levittävät toksmoplasmoosia, joka on erittäin vaarallista sikiöille.
Kissan jättäminen heitteille itsekseen luontoon on äärimmäisen itsekästä ja vastuutonta. Myös kissan kannalta. Josko kissaihmisenä katsoisit elämäsi ensimmäisen kerran peiliin. - Anonyymi
Kissan ei kuulu olla ilman valvontaa omistajansa maiden ulkopuolella. Muualta tavattu on heitteillä, sen saa kuka tahansa hoitaa eläinsuojelun hoiviin.
lunastus pois yleensä maksaa satasia. ellet kerkiä väliin ennenkuin kissa pakataan kyytiin lähtemään löytölään.
- hullua96
Olen huomannut saman..jos kertoo ruokkivansa kissansa latzilla ja rc raksuilla on automaattisesti huono kissanomistaja. Miksei voi vaan huolehtia ja murehtia omien kissojen ruokinnasta vaan pitää puuttua toistenkin ruokintaan? Ihan kuin kissa kuolisi siihen että syö Latzia,kuoleehan se joka tapauksessa tai niikuin markettimuona lyhentäisi kissanelämää. Jotku eivät osaa ottaa huomioon että lompakko on se mikä määrää mitä ruokaa kissalle/kissoille ostetaan ei kaikilla ole varaa ruokkia kissaansa märkärualla joka maksaa 14,90€/12x100g tai niillä 70€/10kg maksavilla raksuilla. Siitä olen varma että jokainen kuitenkin rakastaa kissaansa ruokki sen millä mössöllä tahansa. :)
- Anonyymi
Ei nyt sentään yleensä kissaihmiset ole kiristävä hattu päässä. Vaan kisan päästäminen vapaana ulos on kissan kannalta vaarallinen asia, ja myöskin pikkulintujen.
Että sen vuoksi asia herättää keskustelua.
Ruokinta herättää ihan yhtä paljon keskustelua, vaikka yksiselitteisesti kissan ravinnon tulisi olla eläinperäistä.
Markettiruuissakin on nykyään sekä hyviä että huonoja ruokia. Tuoteselosteiden tutkiminen suurennuslasin kanssa auttaa löytämään kissalle marketistakin ruokaa, ja- aina voi ostaa lihaa.
Itse annan viikon periodilla raakalihaa, purkkikanaa, purkkitonnikala-katkarapua, ja viljattomia, sokerittomia raksuja sekä viljatonta, sokeritonta kosteaa ruokaa.
Kombo toimii hyvin.
Pellettikuivikkeen käyttöön en ota mitään kantaa, makuasia. Jos se kissalle kelpaa, ihan ok.
Oma kissani arvostaa hyvin hienorakeista bentoniittihiekkaa. Kallista, mutta kun muu ei sille sovellu, sen mielestä. - Anonyymi
Tänään tuo kaheli Luukkainen kirjoittaa taas Hesarissa, että kissa saa olla vapaasti ja kulkea luonnossa tappamassa..
- Anonyymi
Tänään Luukkainen sai palautetta ja siitähän naiset ja homomiehet innostuivat taas puolustamaan kissojen liikkumista vapaasti luonnossa ja tappamaan mm. linnunpoikasia.
- Anonyymi
Tuota noin. Eiköhän se metsä vastaa kuin sinne huutaa. Itsekin olen yhdessä kissaryhmässä. alkuun tulihan sieltä kuittailuja,mutta kun kissani asiat ovat kunnossa niin ne loppuivat. Hyvin mukava kissaryhmä on, siellä on hyvin erilaisia ihmisiä, ja kissojakin mutta yhdistävä tekijä on huumorintaju.
Kissanomistaja ei voi olla hyvin niuho ihminen.
Kukin syöttää kissalleen tai kissoilleen mitä syöttää. Totta on se että kunnollisella ruualla säästää eläinlääkärikuluissa. Itsekin ostan marketista lihoja, ja yhtä viljatonta kosteaa ruokaa, raksut tilaan koska saan sopivat siten helpoiten.
Mikään kissaryhmä ei saa kannattaa kissan vapaana ulkoilua, paitsi omistajan valvonnassa. Pellettikuivikkeista osa kissoista pitää, osa ei. Omani ei pidä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1091974- 2541729
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos611106Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311030Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K641003En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k67967Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉68860Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.37847The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut6831Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49815