Euroviisut 2019

Euroviisut

Hotelli varattu vuodenpäähän ja viisuja katsomaan.Onko muita kiinnostuneita lähdössä samaan aikaan 21.5-25.5 2019.? Tuo turvallisuus mietityttää ehkä eniten.Kuitenkin vinkkejä jo käynneiltä kaipailisin,en niinkään nähtävyyksistä vaan esim.hinnat...ruoka,juoma,taksi….toki tiedän,että noikin nousee euroviisujen myötä. Ihan perusjuttuja kaipailisin.Maana Israel ihan uusi tuttavuus.

7

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VoitJoLopettaaMaija

      Laitan tililles rahat 10.000 jos laitat palstalle kopion hotellivarauksestas.

    • paikatrikkijalikaisia

      Mihin hotelliin varasit? olisin kiinnostunut tietämään onko sielä "hotelleja" ollenkaan alle 200 euron yö hintaan?
      Älä' sitten järkyty hotellin huonoa tasoa ja muutenkin rikkinäisiä paikkoja paikan päällä.

    • HaifanHenry

      Kaija Kärkinen, singer, Eurovision 1991 finalist (Finland)
      Kyösti Laihi, musician, Eurovision 1988 finalist (Finland)
      Kimmo Pohjonen, musician (Finland)
      Paleface, musician (Finland)
      Manuela Bosco, actor, novelist, artist (Finland)
      Noora Dadu, actor (Finland)
      Pirjo Honkasalo, film-maker (Finland)
      Ria Kataja, actor (Finland)
      Tommi Korpela, actor (Finland)
      Krista Kosonen, actor (Finland)
      Elsa Saisio, actor (Finland)
      Martti Suosalo, actor, singer (Finland)
      Virpi Suutari, film director (Finland)
      Aki Kaurismäki, film director, screenwriter (Finland)
      Pekka Strang, actor, artistic director (Finland)

      Nuo suomalaiset kommunistinatsit vaativat viisujen siirtoa pois Israelista.

    • EiViisukilpailuja2019

      Kuuluisat, myös suomalaiset artistit ovat laittaneet minun lisäksi adressiin nimensä, jotta nuo Euroviisut Israelissa peruttaisiin.
      Apartheidia harrastavan valtion kanssa ei pitäisi mitään yhteistyötä tehdä saati viisukilpailuja pitää.
      Ei pitänyt Netanyahun lupauskaan lopettaa osallistuminen näihin kisoihin.

      • Euroveisaaja

        Artistit, myös kuuluisat, ovat helposti johdateltavissa tällaisissa asioissa. Suuri osa yleisöstä kuvittelee artistien, etenkin kuuluisien, olevan jotenkin fiksuja etenkin tällaisissa asioissa. En siis anna erityistä arvoa sille, että juuri artistit, jopa kuuluisat, ovat nimensä laittaneet tuollaiseen listaan myyntiään edistääkseen.

        Sanaa apartheid käytetään kuvaamaan rotusortoa, jota harjoitettiin Etelä-Afrikassa. Etelä-Afrikassa apartheid on käytännössä loppunut. Missään muussa maassa ei ole Etelä-Afrikassa käytössä olleeseen apartheidiin verrattavaa rotusortoa.

        Netanjahu ei ole luvannut tai sanonut, että Israelissa ei järjestettäisi Eurovision laulukilpailua. Tuon pitäisi olla jo tässä vaiheessa täysin selvää jokaiselle.


    • finni

      maahan joka ei noudata ihmisoikeuksia ei ole syytä tunkea

    • Anonyymi

      Palasin juuri Tel Avivista viikon lomalta. On vain hyvää sanottavaa, kävelimme paljon ja hieno ilma. Söin terveellistä ruokaa ja kaikki oli siistiä. Ei mitään politiikkaa, vaan fiksuja ihmisiä ja paljon historiaa.
      Menen varmasti uudestaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe