Ajattelin tuohon pakun keulille uusia valoja.."lisäpitkiä"
Onko kellään kokemusta Hellan xsenoneista.? Onko kuin kestäviä? ja onko valoteho huomattavasti parempi Kuin tavallisessa Luminatorissa?. Hintakin rupeaa olemaan kohtuulinen n:700eur vai pitäiskö vielä tyytyä perinteisiin pitkiin.
Onko kokemusta.Hella Luminator xenon
3
2268
Vastaukset
- poli
itse en omista kyseisiä valoja,olen kuitenkin ajanut autoa jossa ne oli ja kokemus oli vertaansa vaille.tosi hyvät ja häikäisemättömät valot.oli suorastaan mukava ajaa 650km talvisessa lapissa.suosittelen vaikka hinta on KOVA.
- harri67
Älä suotta osta niitä "saavinpohja Luminatoreita" vaan osta "tonniset",meillä on kahdessa autossa sellaset ja on kyllä hyvät.Yli kaks vuotta olleet eikä mitään ole tarvinnut tehdä kuin pitää ja päästää.
- ana
Kiitoksia paljon vastauksista. Nyt täytyy lähtee kauppaan ja hakea xsenonit. pystyykö kukaan suosittelemaan mitään paikkaa mistä sais edullisemmin,alueella ei niin väliä kun pyörin ympäri suomea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897