Hei!
Minua kiinnostaisi työskennellä Porissa Fonectalla asiakaspalvelussa eli toi 02 numeropalvelu. Minkälaista toi työ on ja onko hyvä työpaikka toi Porin Fonecta. Onko palkat hyviä? Ainakin noi johtajat tienaavat ihan mukavasti.
Fonecta Pori
7
522
Vastaukset
- niinsevainmennee
Johtajat tienaavat hyvin, koska työntekijöiden palkka huono.
- harhaanjohtajat.paremmin
Kannattaa kysyä työtä Henkilöstönvuokraus Joni Järvisimpukka Oy:ltä.
Työaikana saa vetää kiljua ja hillua muutenkin hullunlailla :D - haensit
Saako ihan oikeesti😁
- JuupaJuu
Noh, jos tykkäät orjan työstä, ni Fonecta on sulle sopiva. Vaihtuvuus firmassa on valtava, tulos tai ulos-meininki vallalla. Utopiaa tavoittelevat vaatimukset työnantajan puolelta tekevät työstä tosi stressaavaa, rakkosi voit kouluttaa tyhjentymään vain tauolla, muutoin työaikasi ns. Kusee. Mieti jotain muuta.. Puhun kokemulsesta
- EnSuosittele
Joo, oon työskennellyt kans Fonectalla enkä voi suositella. Ollaan mukamas kauheen kivoja ja rentoja, mutta keskustelemaan joutuu kohtuullisen helposti esim. työaikaan liittyen ja sit ollaankin seuraavaksi “kusi sukassa” seuraavat puoli vuotta (kun sun tekemisiä seurataan), ellei halua varoitusta.
Paljon kaikenlaisia juttuja mitä seurataan ja mitataan; aika stressaavaa, mutta jos haluaa paineita, niin sit se on varmaan ok paikka. - Voivoi
Joillekkin tulee yllätyksenä että työpaikka ei ole päiväkoti :(
- Kokemustalöytyy
Todella hyvä työpaikka! Kannattaa hakea! Ei kannata välittää näistä katkerista kommenteista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204177Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231699- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o79965