Mustikka etuajassa

Blueberriess

Tänä kesänä saadaan mustikkaa etuajassa. Tiedoksi.

19

464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peräkontti

      jep, ellei halla vie, nyt kukkii

    • Mitenkäs saadaan hillaa lapissa tänävuonna? Osaatko ennustaa?

      • Hilla kukkii runsaana. Jos sääolot pysyvät suotuisana niin hillasadosta tulee hyvä 😊


      • Eräsnainen kirjoitti:

        Hilla kukkii runsaana. Jos sääolot pysyvät suotuisana niin hillasadosta tulee hyvä 😊

        No toivotaan parasta. :)


    • niinnähtyjuttu

      Joojoo. Nyt jos mustikka kukkii ennen aikojaan, halla panee matalaksi eikä satoa tule.

    • Mustikoissa

      löytyy. Aivan ihania nuo pensasmustikat mitä eräs liikeketju myy. Todella vastustamattomia NAMMMMM ;),,,,,,,

      • Istutuspuuhissa

        Mikä ketju?


      • mustikoitaketjussa

        joku teräsketju eli rautakauppaan ostamaan marjoja siis.


      • Sinne
        mustikoitaketjussa kirjoitti:

        joku teräsketju eli rautakauppaan ostamaan marjoja siis.

        Rautakauppaan siis. Sieltä voi löytyä jotain muutakin mukavaa...


      • Loputonketju

        Rakastan sinua tuhannella eri kielellä ;)


      • onnellinen.hän
        Loputonketju kirjoitti:

        Rakastan sinua tuhannella eri kielellä ;)

        Kenelle viestisi osoitat...


      • voiollaonnetonkin
        onnellinen.hän kirjoitti:

        Kenelle viestisi osoitat...

        Miksi olisi jos hänellä taas ei ole mitän tunteita tuon kirjoittajaa kohtaan? Ei se ole mikään onnellisuutta tuova asia, jos joku random ihminen sattuu "rakastamaan" jos itse ei tunne mitään tuota toista kohtaan. Milloin ymmärrät tämän?


      • Loputonketju

        Vaalealle pehmikselle :) t. Alja


      • Hihhiihhii
        voiollaonnetonkin kirjoitti:

        Miksi olisi jos hänellä taas ei ole mitän tunteita tuon kirjoittajaa kohtaan? Ei se ole mikään onnellisuutta tuova asia, jos joku random ihminen sattuu "rakastamaan" jos itse ei tunne mitään tuota toista kohtaan. Milloin ymmärrät tämän?

        Kaiva mustikka pois nenusta


    • noseriippuu

      pölyttäjistä. Jos ei ole pölyttäjiä, niin ei niistä kukista mitään marjoja tule.

    • aroma

      Mustikat, niitä ajattelin tänään. Ja niitä kyllä lähden etsiin.

    • pensaastavaimättäältä

      Tarkoitatko siis bilberries?

    • kuumetonaäijä

      muuten mustikkapiikka on todella hyvää, Se on suosikkini HYVÄÄ.

    • Helpohkoa

      Kukinta ei merkitse sadon runsautta , et kertonut missämäärin pölyttäviä hyönteisiä oli kukinnossa ? Se kertoo sadon mahdollisuudesta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe