Kyllähän mä tiedän

eiköoonäin

mitä sä tässä mietit. Sitä että kun mulla on niin vähän ystäviä/kavereita ja tuttavia niin ajattelet että mahtaako mussa sitten kuitenkaan olla mitään tykkäämisen arvoista :((

17

578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enymmärrä

      Miksi se ihastus niin ajattelisi?

    • Varmasti on. Et vaan ite tiedä sitä, niinku ei moni muukaan. Asiat itsessämme joista ei pietä, voivat vetää muiden ihmisten mielenkiinnon meitä kohti

    • Uskoitseesi

      Se ei varmasti vaikuta siihen, ettei susta voisi tykätä. Tykkäätkö itse ihmisestä, joka ajattelisi susta noin?

    • entiedäkuka

      olet, mutta ei se minun tykkäämistä haittaa. Jos olet siis joku mieshenkilö.

      • cmonhei

        Nainen ihan selvästi.


    • KulkuriMatkaa

      Mulle riittää sinä, kavereita tai ei sillä ei merkitystä. Kohdataanko jo?

    • Hassuhei

      Sillä ei oo mitään merkitystä montako kaveria sulla on. :)

    • mietiskelentässä

      Niin. Sitä mietin että ootko jotenkin erityisen hankala persoona tai negatiivinen ettei sun seuraa kaivata. Saattaisit imeä mun energian kun et saa sitä juuri muualta ja mitä minusta jää jäljelle?

      • jotaiväsynyttäsepustusta

        Olen sillä tavalla hankala että mun on ollut aina erittäin hankala tutustua uusiin ihmisiin/solmia ystävyyssuhteita koska olen niin ujo ja kouluaikoina/isoissa porukoissa olin/olen vieläkin ujompi. Olen aina ollut se outo lintu jo istuu omassa nurkassaan eikä puhu kenellekään mitään, kuinka sellainen voisi saada kavereita/ystäviä. Olen myös erittäin kiltti ja herkkä, helppo kohde siis hylkimiselle ja kiusaamiselle.
        Osa ihmisistä varmaan myöskin luulee etten edes kaipaa ketään lähelleni, että tahdonkin olla yksin.Eikä kukaan uskalla olla hylkiön kaveri koska itsekin leimautuisi pian sellaiseksi,, sehän on selvää. Valitettavaa mutta totta suurin osa ihmisistä ajattelee näin.

        Ja kyllä minulla on läheisiä ihmisuhteita, eikä yksinolokaan mikään ongelma ole, eli en ole kenenkään energioita viemässä. Ja ihmeen positiivinen jaksan olla kaikista vastoinkäymisistä huolimatta mitä elämässäni on ollut. Nyt monta vuotta terapiassa käyneenä ensikertaa elämässäni edes hitusen uskon että minullakin on jokin ihmisarvo.


      • väsynythöpinäjatkuuu
        jotaiväsynyttäsepustusta kirjoitti:

        Olen sillä tavalla hankala että mun on ollut aina erittäin hankala tutustua uusiin ihmisiin/solmia ystävyyssuhteita koska olen niin ujo ja kouluaikoina/isoissa porukoissa olin/olen vieläkin ujompi. Olen aina ollut se outo lintu jo istuu omassa nurkassaan eikä puhu kenellekään mitään, kuinka sellainen voisi saada kavereita/ystäviä. Olen myös erittäin kiltti ja herkkä, helppo kohde siis hylkimiselle ja kiusaamiselle.
        Osa ihmisistä varmaan myöskin luulee etten edes kaipaa ketään lähelleni, että tahdonkin olla yksin.Eikä kukaan uskalla olla hylkiön kaveri koska itsekin leimautuisi pian sellaiseksi,, sehän on selvää. Valitettavaa mutta totta suurin osa ihmisistä ajattelee näin.

        Ja kyllä minulla on läheisiä ihmisuhteita, eikä yksinolokaan mikään ongelma ole, eli en ole kenenkään energioita viemässä. Ja ihmeen positiivinen jaksan olla kaikista vastoinkäymisistä huolimatta mitä elämässäni on ollut. Nyt monta vuotta terapiassa käyneenä ensikertaa elämässäni edes hitusen uskon että minullakin on jokin ihmisarvo.

        Niin ja katkera exä sai sen aikaan että mun opiskelukaverit pitää mua nykyisin vielä oudompa kuin ennen. Kiitos siitä hänelle!!
        Kyllä minä joskus vielä tämän asian oikaisen kun näemme heidän kanssaan!!


      • kaitolinniinnössykkä
        jotaiväsynyttäsepustusta kirjoitti:

        Olen sillä tavalla hankala että mun on ollut aina erittäin hankala tutustua uusiin ihmisiin/solmia ystävyyssuhteita koska olen niin ujo ja kouluaikoina/isoissa porukoissa olin/olen vieläkin ujompi. Olen aina ollut se outo lintu jo istuu omassa nurkassaan eikä puhu kenellekään mitään, kuinka sellainen voisi saada kavereita/ystäviä. Olen myös erittäin kiltti ja herkkä, helppo kohde siis hylkimiselle ja kiusaamiselle.
        Osa ihmisistä varmaan myöskin luulee etten edes kaipaa ketään lähelleni, että tahdonkin olla yksin.Eikä kukaan uskalla olla hylkiön kaveri koska itsekin leimautuisi pian sellaiseksi,, sehän on selvää. Valitettavaa mutta totta suurin osa ihmisistä ajattelee näin.

        Ja kyllä minulla on läheisiä ihmisuhteita, eikä yksinolokaan mikään ongelma ole, eli en ole kenenkään energioita viemässä. Ja ihmeen positiivinen jaksan olla kaikista vastoinkäymisistä huolimatta mitä elämässäni on ollut. Nyt monta vuotta terapiassa käyneenä ensikertaa elämässäni edes hitusen uskon että minullakin on jokin ihmisarvo.

        Ala-asteella minulla vielä oli kavereita mutta ne kaikki häippäs yläasteelle mentäessä koska, olin siinä/siinäkin iässä niin erilainen kuin muut ja siinä iässähän se oikeen korostuu.


    • Hei kuules mä tykkään susta vaikka sulla ei olis kavereita ollenkaan, katsos kun minulla ei ole tällä hetkellä ainuttakaan kaveria paitsi työtoverit mut ne onkin vähän pakollisia. Kukaan ei oo täydellinen, luota mun sanaan.

      Sitäpaitsi olen ollut todella tyytyväinen että tapasimme, koska se olit sinä joka toit valoa mun vihan ja pelon täyttämään elämään ja siitä olen kiitollinen.

      • Lumiteki.enkelin

        Tää oli kaunista.


    • jaaponnainen

      Kiitos kaikille kivasti vastanneille :). Ehkä mä joskus ajattelen hieman hölmöjä mut tämmönen mä oon;)

    • aurinkoahuomiseen

      Ei kukaan varmasti ajattele mitään tuollaista kun ihastuu. Leukaa ylös vaan, älä mieti tuollaisia.

      • janukuhyvin

        Kiitos :) samoin sinne :)


    • haluaatäsmällisennumeron

      ajatelkaa johtoja ja muitakin johtojen johtimia ja niiden vastuksia ja ylimaallisia resistansseja kaikissa maajohtimissakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      100
      2310
    2. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      31
      1945
    3. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      46
      1940
    4. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      38
      1838
    5. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      178
      1397
    6. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1369
    7. Kuvaile kaivattusi luonnetta

      Millaista ihmistä kaipaat?
      Ikävä
      50
      1178
    8. Sun kannattais nainen yrittää edes ehostaa

      ittees ja olla tyylikkäämpi. Oot kuin navettapiika. Ei millään pahalla. 😃 Mieheltä
      Ikävä
      96
      1114
    9. Muistatko? Juha Mieto täräytti Farmilla suorat sanat - Nyt hiihtäjälegenda uudelleen tosi-tv:ssä!

      Näinköhän Mietaalle käy Miina Äkkijyrkän kohtalo… Edellisellä Farmi-kaudella Mietaa teki ns. miesten töitä ahkerasti, pä
      Tv-sarjat
      7
      974
    10. Hyvää rakkaushuomenta

      Tässä tulee rakkautta päivääsi. ❤️🤍💙💚💛💜💝💞💕💓💖💗💘💟🩷🩵🫶🏼❤️‍🔥😘😍😻💌🏩
      Ikävä
      179
      938
    Aihe