Maalaatko muotokuvia

lavastus322

Etsitään harrastajataiteilijan maalaamia muotokuvia Donald Trumpista ja Vladimir Putinista elokuvalavastuksen osaksi. Teosten käytöstä kyseiseen tarkoitukseen ei makseta palkkiota, koska ne ovat vain pieni osa lavastusta, mutta taiteilijan nimi mainitaan lopputeksteissä.
Lähetä korkealuokkainen kuva teoksestasi (kehyksineen) liitteeksi sähköpostiin: holotniekka(at)gmail.com
Kirjoita otsakkeeksi: lavastus
Muista että kaikki maalauksen tyylisuunnat tulevat kyseeseen, mutta kohteen tunnistettavuus on tärkeää. Myös teoksen ilmeikkyys ratkaisee.

10

578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eerrereeere

ei oo ilmaiseksi

• rasputinbalalaika

mitä sulla on tarjota vaihdoksi
      hyvä esine käy
      värit myös sinä tuot, siveltimet

• Naurettava

....yritys! :D Ei taiteilijaa kiinnosta pelkkä nimen julkaisu siellä kymmenien, ellei jopa satojen nimien joukossa jotka vilahtavat ohi ennenkuin silmä ehtii rekisteröidä edes alkukirjaimen. Kyllä sun tarttee tarjota jotain konkreettisempaa! Minulla sattuu olemaan Trumpista yksi valmis öljyvärityö kehystettävänä ja jos sovitaan, teen myös Putinista samanlaisen yhdessä päivässä öljyväreillä.
      Päätä pian, sillä"Trump" lähtee tilaajalleen maanantaina 4.6- kun tulee kehystäjältä. Ehdin sen sitten kuvata ja lähettää kuvat sulle. Tuskin sentään maksat alkuperäisestä siitä samaa mitä saan tilaajalta.
      Taitaa olla kovin pieni elokuvabudjetti teillä. :D

• barona

lähetä se ilmaiseksi postille

• Miselanselo

Noi pärstät ei lähe ilmaseks, ku se joka niitä laappii värillä alustalle, on varmaa. vähän kilahtanu ahneudesta kun panee aikansa pöpeihin.

• Neropaint

Noita maalilla laapittuja ääliönpäitä on usean pensselisedän kassakaapissa odottamassa arvonnousua, eikä kaappi aukea ennen tyhjän potkasua ja perikunnan dynamiittia. Loppusijoitus on kaatis.

• Dimbubah

Uuh, Aah, Hisbollah!

• lavastus322

Suuri osa saamistamme viesteistä oli rahavaatimuksia, mutta lähetetyt kuvat huvittivat työryhmäämme suuresti. Päätimme tilata samankaltaiset töherrykset järjelliseen hintaan Suomen ulkopuolelta. Hyvää kesää kaikille pensseliä heiluttaville hupiukoille.

• KöyhätKyykkyyn

Oma tyylilajini saa piirteitä 3 eri suuuntauksesta. Sitä voisi kutsua surrealistiseksi impressionismiksi, jossa on naivistinen ote kyr... köh... pensselistä. Käytän freudilaista analyysia teosteni ideoinnissa.

Ihmetyttää tuollainen persaukisten elokuvaprojekti, kun ei ole varaa palkata edes lavastajaa. Henk koht en teoksiani alle miljoonan euron myy. Yhtään en tosin ole vielä myynytkään, enkä myy.

• hupiukko3
        KöyhätKyykkyyn kirjoitti:

Oma tyylilajini saa piirteitä 3 eri suuuntauksesta. Sitä voisi kutsua surrealistiseksi impressionismiksi, jossa on naivistinen ote kyr... köh... pensselistä. Käytän freudilaista analyysia teosteni ideoinnissa.

Ihmetyttää tuollainen persaukisten elokuvaprojekti, kun ei ole varaa palkata edes lavastajaa. Henk koht en teoksiani alle miljoonan euron myy. Yhtään en tosin ole vielä myynytkään, enkä myy.

Samaa aprikoin minäkin. Kaikenlaisia elokuvan tekijöitä! Kyseinen "työryhmä" lähinnä huvittaa. Ei näytä olevan edes omaa luottamusta elokuvan menestymiseen. Hahaha

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe