Aurikokin tervehtii torstai aamua

Neidille hyvää huomenta! :)
Jokos nainen on aamu puurot syönyt?

8

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos-samoin

aurinkoa ja hyvää mieltä, sillä torstaihan on toivoa täynnä ;).
      Ei puuroa, mutta kahvia, ja jälkkäriksi kahvin päälle tuoreita mansikoita ;).

• aitoriitta

Söin puuroa ja nyt juon sohvalla kahvia. Tänään minulla on vapaapäivä ja olen tuossa iltapäivällä lähdössä miehen kanssa Porvooseen. Porvoo on kiva paikka. Käydään siellä ainakin kerran kesässä,. Tulee käytyä myös Brunbergin karkkimyymälässä, joo. Kivaa päivän ohjelmaa siis. Hyvä ilma. Mitä sinulle? Miten aiot päiväsi viettää?

• hotkii

Puuroksi meni koko aamu... 😟

• Pikkukukkaelluhallo

Moro kuokka..
      Puuro on mahas kera mustikoiden...
      Hemetin veli kun se tulloo niin herää koko talo...ja mä olin saanut unen päästä uudestaa kiin...no kyl se kello jo lähenteli yhdeksää...
      Et oli jo aikakin...
      Ja mun täytyy hoitaa asioita....
      Repii jostain manii....retkee varten...ja muutakin..miks kaik tulee ain samaa aikaa..
      Ihanaa kun kiilotin kodin mul puhtaat matot latial...se onnea...ihanaa...
      Mun täytyy keksii ittelle tekemistä...
      Olis kivaa kun olis joku..kenen kans kävelis käsi kädes...aurajoen rantaa...istuis vaik autos ja söis jätskii...ja vaik pusutelis välii...
      Mä en ikinä nää unii..mut nyt näin merkillisen unen miehestä...mies oli kasvattanut paksun mustan parran..kevyesti suudeltiin..mut ei lentänyt kipinät...kauheaa et olin surullinen..sit mies meni pois..
      Mitähän merkkaa...ei tiedä...
      En kyl tunne mustapartoi...
      Kivaa päivää sulle....ole häpi...😀🌸🍀

• Joo mutta mulla ei ole tummaapartaa!
        Se on vaalea jos annankasvaa.
        No onpa pikkukukka hempeellä pällä. 🙄🤣😁

• Pikkukukkaelluhallo

Kukaan ei tiedä kummoinen mä todella oon...
        Kyl määkin osaan...🍀🌸😂

• Neidille kivaa iltaa! ;)

• miehekäsleuka

Mietin miten sulle sopis parta, no ehkä sellanen lyhyt, olisko jo ihan harmaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      57
      4408
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      95
      3675
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      102
      3292
    4. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      68
      1883
    5. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      17
      1869
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1108
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      81
      783
    8. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      44
      781
    9. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      103
      780
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      22
      754
    Aihe