Jelly Jortikkaa pyllyyn ja nyrkkiä pilluun!

Viime yönä sain tätä yhdistelmää. Ollaan miehen kanss oltu jo reilu 10v yhdesä ja oli pitkiä pätkiä kun ei harrastettu juuri mitään, miehen masennuksen vuoksi ja nyt yhtäkkiä ongelmat ovat hävinneet ja miehelle on iskenyt suuret halut, Itse tykännyt aina rajusta seksistä ja haaveissa onkin ollut saada nyrkkiä joskus. Noh viime yönä sitten aloitettiin normaalilla panolla ja mieheni väsähti sen jälkeen mutta sanoikin että hoidellaan tuolla dildolla ja käsin homma loppuun. Mies tunnin rynkytti alapäätäni tuolla jelly jortikalla ja sitten vielä kysyi että jos kohta vaihdetaan se tonne toiseen puoleen kun meinaa olla jo niin liukasta. Noh pidimme juoma tauon ja sen jälkeen kävin mahalleen tuki tyynyn päälle perse valmiina hitaaseen lämmittelyyn, noh mies päättikin että nyt ei mennä hitaasti vaan kunnolla liukkaria ja kaks työntöä sormin ja sit dildo parilla hitaalla työnnöllä pohjille ja sitten kunnon vauhtiin. Ja se tunne jumalauta kun valuin pillusta. Sitten tunsin kun mies rupes sormettaa samaan aikaan heti neljällä sormella, ja kohta käsi oli paksuinpaa kohtaan asti pillussa. Ja sitten yhtäkkiä kuului pieni sluts ääni ja käsi meni kokonaan rannetta myöten pilluun. Ja hetken tosiaan mies jyysti molempia reikiä ihan pohjiin asti, en oo ikinä tuntenut mitään noin täyttävää ja tuli ihanan likanen olo kun tajus et nyt pannaan kunnolla. Mies viel jatko pelkällä nyrkillä pilluun jonkin aikaa kun se oli meille uusi kokemus molemmille.

6

1546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaimosekaisinorgasmista

      Meillä kävi vähän samankaltaisesti, sormilla tyydytin vaimoa ja oli jotenkin niin kiimssa että ihan valu. Lisäsin kuitenkin vielä liukuvoidetta ja hitaasti painoin sisään ja sit maiskahdus ja nyrkki oli rannetta myöden pillussa. Mikä nautinto! Vaimo oli ihan sekasin! Nyrkki pillussa jota liikutin hitaasti edestakas ja kielellä kiusasin klitorista. Jessus minkälaisen orgasmin vaimo sai!
      Hitaasti ja varovasti vedin käteni pois, vielä naama pilluun ja kieli liikkeelle! Toinen kova orgasmi ! Vaimo otti päästäni kiinni ja sano hengästyneenä ettei enään! Älä vaan koske! Pilluun! En kestä enään! Se oli kyllä mahtava kokemus.

    • JellyJelly

      Mistä hommasit Jellyn? Kattelin Huippukiva.fi valikoimaa niin siellä Jelly.Ja ihan hitosti kaikkee muutakin.Kivaa.

    • anus

      kuin paksu dildo?. pidän itsekkin peppu seksistä. tosin yksin. 24cm-7cm-6.5cm. mies 45v.

    • Mustientimanttejen

      Huippukiva.fi tosiaan toimittaa supernopeasti.Kivaa tiedossa kun mies tulee duunista.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1798
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      179
      1301
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1158
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      34
      1053
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      81
      977
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      935
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      880
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      64
      806
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      779
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      751
    Aihe