Ettäs tiedät 😤 😂
En usko kaikkia sun höpö juttuja mies :D
29
703
Vastaukset
- sen.sinä.vaan.tiedät
Vittus tiedät
- Sullekinjoltain
Kaunista kesäpäivää.
- vittus.tiedät
Eräsnainen kirjoitti:
Eikös se olisi outoa jos en 😂
Montaks vittua sulla on? Huorannu ainaki kovasti palstoil vitullasi
- Kunhanihmettelen
Miten kukaan voi aina tuollaisella myrrystuulella, eikö mitään ole tehtävissä.
vittus.tiedät kirjoitti:
Montaks vittua sulla on? Huorannu ainaki kovasti palstoil vitullasi
Kerroppas miten palstalla huorataan 😂 Oletko nähnyt naisella montakin? 😂
- vittus.tiedät
Eräsnainen kirjoitti:
Kerroppas miten palstalla huorataan 😂 Oletko nähnyt naisella montakin? 😂
Vain huorilla ja kuuden lapsen äideil on vittu ja just tunnustit sellaisen omistavasti.
- Lieneeksherralla
vittus.tiedät kirjoitti:
Montaks vittua sulla on? Huorannu ainaki kovasti palstoil vitullasi
Vähän aukkoja naisen anatomian suhteen :))
vittus.tiedät kirjoitti:
Vain huorilla ja kuuden lapsen äideil on vittu ja just tunnustit sellaisen omistavasti.
Miten niin ? Kysyin montako olet nähnyt? 😂
- aitoriitta
Kerro, mitä et usko.
- hiekkahirviö
Eräsnainen = Teräsnainen.
Viallinen ruohonleikkuri = LawnMower Man elokuvakinkin ONPI. - aitoriitt
Taas olen väärässä aloituksessa. Osaanko tehdä mitään oikein? Voi minua.
- aitoriitta
Ja nimenkin kirjoitin väärin.
- pallonmuotoinenajatus
Jokaisella tietysti on oikeus uskoa mitä haluaa, saa uskoa valheisiin jos niin haluaa, saa uskoa mihin haluaa itse.
Zenonin paradokseja parhaita niistä on juurikin tämä mikä todistaa sen että itse et ole olemassa lainkaan:
Ajattelet eli et ole olemassa jos pystyt kuvittelemaan olematta olemasta ollenkaan silloin et ole olemassa.
- Lööperiä
En mä itekkään usko! :D
- Pyllykkää
Anna mulle pyllyä
- miksiet
Usko!? Uskoisit nyt!
- Tännänniikatsastelin
Ai minäkö?
- toisillesattuutoisilleei
Eräsnainen kirjoitti:
Siltäkö tuntuu? 😂
Elämä onnii satummainen juttu : D.
- Hölmistynyt
Mä aina mietin sitä, että miten mä erotan höpöt ja totuudet toisistaan kun ne ovat ihan samanlaisia
- Höpöhöpöhööpö
Höpöhöpöhööpöö.
Mitä sillä on väliä? Sä et höpötä mitään. - Kukkakedolla
nainen istui aidalla. Hilipatiheijaa hilipatiheijaa kaakka sillä lensi pois.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625
