Ettäs tiedät 😤 😂
En usko kaikkia sun höpö juttuja mies :D
29
655
Vastaukset
- sen.sinä.vaan.tiedät
Vittus tiedät
- Sullekinjoltain
Kaunista kesäpäivää.
- vittus.tiedät
Eräsnainen kirjoitti:
Eikös se olisi outoa jos en 😂
Montaks vittua sulla on? Huorannu ainaki kovasti palstoil vitullasi
- Kunhanihmettelen
Miten kukaan voi aina tuollaisella myrrystuulella, eikö mitään ole tehtävissä.
vittus.tiedät kirjoitti:
Kerroppas miten palstalla huorataan 😂 Oletko nähnyt naisella montakin? 😂
- vittus.tiedät
Eräsnainen kirjoitti:
Kerroppas miten palstalla huorataan 😂 Oletko nähnyt naisella montakin? 😂
Vain huorilla ja kuuden lapsen äideil on vittu ja just tunnustit sellaisen omistavasti.
- Lieneeksherralla
vittus.tiedät kirjoitti:
Vähän aukkoja naisen anatomian suhteen :))
vittus.tiedät kirjoitti:
Vain huorilla ja kuuden lapsen äideil on vittu ja just tunnustit sellaisen omistavasti.
Miten niin ? Kysyin montako olet nähnyt? 😂
- aitoriitta
Kerro, mitä et usko.
- hiekkahirviö
Eräsnainen = Teräsnainen.
Viallinen ruohonleikkuri = LawnMower Man elokuvakinkin ONPI. - aitoriitt
Taas olen väärässä aloituksessa. Osaanko tehdä mitään oikein? Voi minua.
- aitoriitta
Ja nimenkin kirjoitin väärin.
- pallonmuotoinenajatus
Jokaisella tietysti on oikeus uskoa mitä haluaa, saa uskoa valheisiin jos niin haluaa, saa uskoa mihin haluaa itse.
Zenonin paradokseja parhaita niistä on juurikin tämä mikä todistaa sen että itse et ole olemassa lainkaan:
Ajattelet eli et ole olemassa jos pystyt kuvittelemaan olematta olemasta ollenkaan silloin et ole olemassa.
- Lööperiä
En mä itekkään usko! :D
- Pyllykkää
Anna mulle pyllyä
- miksiet
Usko!? Uskoisit nyt!
- Tännänniikatsastelin
Ai minäkö?
- toisillesattuutoisilleei
Eräsnainen kirjoitti:
Siltäkö tuntuu? 😂
Elämä onnii satummainen juttu : D.
- Hölmistynyt
Mä aina mietin sitä, että miten mä erotan höpöt ja totuudet toisistaan kun ne ovat ihan samanlaisia
- Höpöhöpöhööpö
Höpöhöpöhööpöö.
Mitä sillä on väliä? Sä et höpötä mitään. - Kukkakedolla
nainen istui aidalla. Hilipatiheijaa hilipatiheijaa kaakka sillä lensi pois.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1478803Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492579Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282377- 432371
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941813- 971807
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä361199Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126