Ruotsissakin Volkswagen ja Skoda ovat kaikkein ruostuvimmat autot:
https://www.expressen.se/motor/bilarna-som-rostar-mest-i-sverige/
http://bloggar.mestmotor.se/alriks-bilar/2015/sveriges-rostigaste-bilar/
https://www.talouselama.fi/uutiset/saksalaisen-laatuauton-uusi-ongelma-ruoste-kukkii-ja-asiakas-maksaa/9646c406-6d6b-3d6d-8f36-621dc2283a4d
Pelkkää ruostetta
14
301
Vastaukset
- mä.lehden.luin
Kannattaa katsoa, miten luotettava lähde jutussa on: tavallisesti juotettavan toimittaja blogikirjoitus. Mieleenkiintoinen on myös lausuma " bilar med modellår från 2006 till 2015", kun kauppaan mennessä voi ostaa jo mallivuoden 2018 kamaa.
- mä.lehden.luin
Asiallisten kommenttien välttämiseksi: sanan 'toimittaja' pitäisi toki olla genetiivissä.
- siteeraa.soveltuvin.osin
Ruotsiin tuodaan Skodat sitten vissiin Venäjältä, kun ne ruostuu noin helposti. Suomessa ei ole raportoitu Skodan merkittävää ruostumista , ehkä ne on valmistettu Tsekissä.
"Pääsääntöisesti Audi, Saab, Seat, Skoda, Volkswagen ja Volvo ovat merkkejä, joiden suhteen ruostumisesta suurta syytä huoleen ei ole. Alle 10-vuotiaista merkeistä myös BMW, Opel, MB, Mitsubishi, Renault ja Subaru ovat pääsääntöisesti hyvin ruostesuojattuja maassamme.
Alkavaa alustan takaosien ruostumista sen sijaan ilmenee jo 5 vuotta vanhassa Toyota Avensiksessa, 6-vuotiaissa Nissan Primera Wagoneissa ja Suzuki Swiftissä, 8-vuotiaassa Ford Mondeo farmarissa, 9-vuotiaissa Renault Clioissa ja Nissan Almerassa sekä 11-vuotiaissa Opel Astroissa."
http://autobild.fi/uutiset/katso-tasta-onko-oma-autosi-ruostepommi- Sääntöjenmukaan
Ei kestä skoda osasto faktoja, kun Skodat ja VWt ovat kovia ruostumaan.
- kansallissosialisti
Sääntöjenmukaan kirjoitti:
Ei kestä skoda osasto faktoja, kun Skodat ja VWt ovat kovia ruostumaan.
Mutta mikä on skoda osasto?
- Skoda-osasto
kansallissosialisti kirjoitti:
Mutta mikä on skoda osasto?
VW: n, Fordin, Skodan ja Opelin omistajilla on useimmiten ongelmia ruosteesta. Yli 59 000 omistajan kuuden tai kahdeksan vuoden ikäiset autot Norjassa, Ruotsissa ja Tanskassa, jonka tanskalainen ryhmä on selvittänyt.
Skoda-osasto kirjoitti:
VW: n, Fordin, Skodan ja Opelin omistajilla on useimmiten ongelmia ruosteesta. Yli 59 000 omistajan kuuden tai kahdeksan vuoden ikäiset autot Norjassa, Ruotsissa ja Tanskassa, jonka tanskalainen ryhmä on selvittänyt.
"Tanskassa, jonka tanskalainen ryhmä on selvittänyt."
Hyvä, että porukka selvittää itsensä - ja nopeasti.- PeltikattomyyjäNälissään
Skoda-osasto kirjoitti:
VW: n, Fordin, Skodan ja Opelin omistajilla on useimmiten ongelmia ruosteesta. Yli 59 000 omistajan kuuden tai kahdeksan vuoden ikäiset autot Norjassa, Ruotsissa ja Tanskassa, jonka tanskalainen ryhmä on selvittänyt.
Maissa, joihin perin kostea ja suolainen tuuli pääsee esteettä puhaltelemaan Atlantlta, ruostuu rauta tehokkaasti.
- TSI2012
PeltikattomyyjäNälissään kirjoitti:
Maissa, joihin perin kostea ja suolainen tuuli pääsee esteettä puhaltelemaan Atlantlta, ruostuu rauta tehokkaasti.
Islannissa on aina märkää ja kylmää, kesälläkin. Skoda on yleinen auto, myös taksina. Vanhempaa I ja II Ocua näkyi paljon liikenteessä. Toki Islannissa on lukumääräisesti vähän autoja, mutta autotiheys USAn jälkeen korkein suhteessa asukaslukuun. Reykjavikin kehäteillä kunnon ruuhkat.
Ei ihan täsmää tähän jollotukseen vettä vuotavista, kylmistä ja ruostuvista Skodista.
Todellisuus nyt vain poikkeaa Suomi24-kirjoittelusta. Niin se vain on. Sääntöjenmukaan kirjoitti:
Ei kestä skoda osasto faktoja, kun Skodat ja VWt ovat kovia ruostumaan.
Eikös palstalla pitäisi keskustella Skodasta, ei mistään epämääräisestä skoda osastosta ja moisen kestävyydestä?
- ViimeKuussaKatsastin
TSI2012 kirjoitti:
Islannissa on aina märkää ja kylmää, kesälläkin. Skoda on yleinen auto, myös taksina. Vanhempaa I ja II Ocua näkyi paljon liikenteessä. Toki Islannissa on lukumääräisesti vähän autoja, mutta autotiheys USAn jälkeen korkein suhteessa asukaslukuun. Reykjavikin kehäteillä kunnon ruuhkat.
Ei ihan täsmää tähän jollotukseen vettä vuotavista, kylmistä ja ruostuvista Skodista.
Todellisuus nyt vain poikkeaa Suomi24-kirjoittelusta. Niin se vain on.Islannissa auttaa juuri kylmyys. Keflavikissa ovat USA:n jättämät peltihallit yllättävän hyvässä kunnossa.
- TSI2012
ViimeKuussaKatsastin kirjoitti:
Islannissa auttaa juuri kylmyys. Keflavikissa ovat USA:n jättämät peltihallit yllättävän hyvässä kunnossa.
Toki näinkin. Pakkasella ei ruoste etene. Suomessakaan.
Kylmyyttä on myös kesällä, suhteellisesti, joten suomalaista hellettä ei ole tarjolla. Alle kymmenen asteen lämpötila ja vesisade ei ihan sitä parasta kesäkeliä ole. Toki kova tuuli kuivaa, ellei tuo sitä suolapuhallusta mukanaan...
Eli tuskin Islantia voi väittää paikaksi, jossa "kesä kuivaa sen minkä kasteleekin", kuten Etelä-Euroopassa. Eikä kai kukaan suhteellisen varakkaita islantilaisia pakota Skodalla ajamaan, jos "vesi sataa sisään ja kaikki hajoo". Toyotaa on tarjolla, ellei Mersuun ole varaa.
No, Mazdojakin näkyi aika paljon, joten ehkä ne olosuhteet ei ole n i in pahat ruostumisen kannalta... 😉 - Rapid_rust
Rapeita on ja maalit kuplii vähän joka mallissa
- faktaOnFaktaa
Rapid_rust kirjoitti:
Rapeita on ja maalit kuplii vähän joka mallissa
Niinhän ne japsit rapeilee.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602