Pelkkää ruostetta

Huhhuhhui

14

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä.lehden.luin

      Kannattaa katsoa, miten luotettava lähde jutussa on: tavallisesti juotettavan toimittaja blogikirjoitus. Mieleenkiintoinen on myös lausuma " bilar med modellår från 2006 till 2015", kun kauppaan mennessä voi ostaa jo mallivuoden 2018 kamaa.

      • mä.lehden.luin

        Asiallisten kommenttien välttämiseksi: sanan 'toimittaja' pitäisi toki olla genetiivissä.


    • siteeraa.soveltuvin.osin

      Ruotsiin tuodaan Skodat sitten vissiin Venäjältä, kun ne ruostuu noin helposti. Suomessa ei ole raportoitu Skodan merkittävää ruostumista , ehkä ne on valmistettu Tsekissä.

      "Pääsääntöisesti Audi, Saab, Seat, Skoda, Volkswagen ja Volvo ovat merkkejä, joiden suhteen ruostumisesta suurta syytä huoleen ei ole. Alle 10-vuotiaista merkeistä myös BMW, Opel, MB, Mitsubishi, Renault ja Subaru ovat pääsääntöisesti hyvin ruostesuojattuja maassamme.

      Alkavaa alustan takaosien ruostumista sen sijaan ilmenee jo 5 vuotta vanhassa Toyota Avensiksessa, 6-vuotiaissa Nissan Primera Wagoneissa ja Suzuki Swiftissä, 8-vuotiaassa Ford Mondeo farmarissa, 9-vuotiaissa Renault Clioissa ja Nissan Almerassa sekä 11-vuotiaissa Opel Astroissa."

      http://autobild.fi/uutiset/katso-tasta-onko-oma-autosi-ruostepommi

      • Sääntöjenmukaan

        Ei kestä skoda osasto faktoja, kun Skodat ja VWt ovat kovia ruostumaan.


      • kansallissosialisti
        Sääntöjenmukaan kirjoitti:

        Ei kestä skoda osasto faktoja, kun Skodat ja VWt ovat kovia ruostumaan.

        Mutta mikä on skoda osasto?


      • Skoda-osasto
        kansallissosialisti kirjoitti:

        Mutta mikä on skoda osasto?

        VW: n, Fordin, Skodan ja Opelin omistajilla on useimmiten ongelmia ruosteesta. Yli 59 000 omistajan kuuden tai kahdeksan vuoden ikäiset autot Norjassa, Ruotsissa ja Tanskassa, jonka tanskalainen ryhmä on selvittänyt.


      • Skoda-osasto kirjoitti:

        VW: n, Fordin, Skodan ja Opelin omistajilla on useimmiten ongelmia ruosteesta. Yli 59 000 omistajan kuuden tai kahdeksan vuoden ikäiset autot Norjassa, Ruotsissa ja Tanskassa, jonka tanskalainen ryhmä on selvittänyt.

        "Tanskassa, jonka tanskalainen ryhmä on selvittänyt."

        Hyvä, että porukka selvittää itsensä - ja nopeasti.


      • PeltikattomyyjäNälissään
        Skoda-osasto kirjoitti:

        VW: n, Fordin, Skodan ja Opelin omistajilla on useimmiten ongelmia ruosteesta. Yli 59 000 omistajan kuuden tai kahdeksan vuoden ikäiset autot Norjassa, Ruotsissa ja Tanskassa, jonka tanskalainen ryhmä on selvittänyt.

        Maissa, joihin perin kostea ja suolainen tuuli pääsee esteettä puhaltelemaan Atlantlta, ruostuu rauta tehokkaasti.


      • TSI2012
        PeltikattomyyjäNälissään kirjoitti:

        Maissa, joihin perin kostea ja suolainen tuuli pääsee esteettä puhaltelemaan Atlantlta, ruostuu rauta tehokkaasti.

        Islannissa on aina märkää ja kylmää, kesälläkin. Skoda on yleinen auto, myös taksina. Vanhempaa I ja II Ocua näkyi paljon liikenteessä. Toki Islannissa on lukumääräisesti vähän autoja, mutta autotiheys USAn jälkeen korkein suhteessa asukaslukuun. Reykjavikin kehäteillä kunnon ruuhkat.

        Ei ihan täsmää tähän jollotukseen vettä vuotavista, kylmistä ja ruostuvista Skodista.

        Todellisuus nyt vain poikkeaa Suomi24-kirjoittelusta. Niin se vain on.


      • Sääntöjenmukaan kirjoitti:

        Ei kestä skoda osasto faktoja, kun Skodat ja VWt ovat kovia ruostumaan.

        Eikös palstalla pitäisi keskustella Skodasta, ei mistään epämääräisestä skoda osastosta ja moisen kestävyydestä?


      • ViimeKuussaKatsastin
        TSI2012 kirjoitti:

        Islannissa on aina märkää ja kylmää, kesälläkin. Skoda on yleinen auto, myös taksina. Vanhempaa I ja II Ocua näkyi paljon liikenteessä. Toki Islannissa on lukumääräisesti vähän autoja, mutta autotiheys USAn jälkeen korkein suhteessa asukaslukuun. Reykjavikin kehäteillä kunnon ruuhkat.

        Ei ihan täsmää tähän jollotukseen vettä vuotavista, kylmistä ja ruostuvista Skodista.

        Todellisuus nyt vain poikkeaa Suomi24-kirjoittelusta. Niin se vain on.

        Islannissa auttaa juuri kylmyys. Keflavikissa ovat USA:n jättämät peltihallit yllättävän hyvässä kunnossa.


      • TSI2012
        ViimeKuussaKatsastin kirjoitti:

        Islannissa auttaa juuri kylmyys. Keflavikissa ovat USA:n jättämät peltihallit yllättävän hyvässä kunnossa.

        Toki näinkin. Pakkasella ei ruoste etene. Suomessakaan.

        Kylmyyttä on myös kesällä, suhteellisesti, joten suomalaista hellettä ei ole tarjolla. Alle kymmenen asteen lämpötila ja vesisade ei ihan sitä parasta kesäkeliä ole. Toki kova tuuli kuivaa, ellei tuo sitä suolapuhallusta mukanaan...

        Eli tuskin Islantia voi väittää paikaksi, jossa "kesä kuivaa sen minkä kasteleekin", kuten Etelä-Euroopassa. Eikä kai kukaan suhteellisen varakkaita islantilaisia pakota Skodalla ajamaan, jos "vesi sataa sisään ja kaikki hajoo". Toyotaa on tarjolla, ellei Mersuun ole varaa.

        No, Mazdojakin näkyi aika paljon, joten ehkä ne olosuhteet ei ole n i in pahat ruostumisen kannalta... 😉


      • Rapid_rust

        Rapeita on ja maalit kuplii vähän joka mallissa


      • faktaOnFaktaa
        Rapid_rust kirjoitti:

        Rapeita on ja maalit kuplii vähän joka mallissa

        Niinhän ne japsit rapeilee.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe