Pelkkää ruostetta

Huhhuhhui

14

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä.lehden.luin

      Kannattaa katsoa, miten luotettava lähde jutussa on: tavallisesti juotettavan toimittaja blogikirjoitus. Mieleenkiintoinen on myös lausuma " bilar med modellår från 2006 till 2015", kun kauppaan mennessä voi ostaa jo mallivuoden 2018 kamaa.

      • mä.lehden.luin

        Asiallisten kommenttien välttämiseksi: sanan 'toimittaja' pitäisi toki olla genetiivissä.


    • siteeraa.soveltuvin.osin

      Ruotsiin tuodaan Skodat sitten vissiin Venäjältä, kun ne ruostuu noin helposti. Suomessa ei ole raportoitu Skodan merkittävää ruostumista , ehkä ne on valmistettu Tsekissä.

      "Pääsääntöisesti Audi, Saab, Seat, Skoda, Volkswagen ja Volvo ovat merkkejä, joiden suhteen ruostumisesta suurta syytä huoleen ei ole. Alle 10-vuotiaista merkeistä myös BMW, Opel, MB, Mitsubishi, Renault ja Subaru ovat pääsääntöisesti hyvin ruostesuojattuja maassamme.

      Alkavaa alustan takaosien ruostumista sen sijaan ilmenee jo 5 vuotta vanhassa Toyota Avensiksessa, 6-vuotiaissa Nissan Primera Wagoneissa ja Suzuki Swiftissä, 8-vuotiaassa Ford Mondeo farmarissa, 9-vuotiaissa Renault Clioissa ja Nissan Almerassa sekä 11-vuotiaissa Opel Astroissa."

      http://autobild.fi/uutiset/katso-tasta-onko-oma-autosi-ruostepommi

      • Sääntöjenmukaan

        Ei kestä skoda osasto faktoja, kun Skodat ja VWt ovat kovia ruostumaan.


      • kansallissosialisti
        Sääntöjenmukaan kirjoitti:

        Ei kestä skoda osasto faktoja, kun Skodat ja VWt ovat kovia ruostumaan.

        Mutta mikä on skoda osasto?


      • Skoda-osasto
        kansallissosialisti kirjoitti:

        Mutta mikä on skoda osasto?

        VW: n, Fordin, Skodan ja Opelin omistajilla on useimmiten ongelmia ruosteesta. Yli 59 000 omistajan kuuden tai kahdeksan vuoden ikäiset autot Norjassa, Ruotsissa ja Tanskassa, jonka tanskalainen ryhmä on selvittänyt.


      • Skoda-osasto kirjoitti:

        VW: n, Fordin, Skodan ja Opelin omistajilla on useimmiten ongelmia ruosteesta. Yli 59 000 omistajan kuuden tai kahdeksan vuoden ikäiset autot Norjassa, Ruotsissa ja Tanskassa, jonka tanskalainen ryhmä on selvittänyt.

        "Tanskassa, jonka tanskalainen ryhmä on selvittänyt."

        Hyvä, että porukka selvittää itsensä - ja nopeasti.


      • PeltikattomyyjäNälissään
        Skoda-osasto kirjoitti:

        VW: n, Fordin, Skodan ja Opelin omistajilla on useimmiten ongelmia ruosteesta. Yli 59 000 omistajan kuuden tai kahdeksan vuoden ikäiset autot Norjassa, Ruotsissa ja Tanskassa, jonka tanskalainen ryhmä on selvittänyt.

        Maissa, joihin perin kostea ja suolainen tuuli pääsee esteettä puhaltelemaan Atlantlta, ruostuu rauta tehokkaasti.


      • TSI2012
        PeltikattomyyjäNälissään kirjoitti:

        Maissa, joihin perin kostea ja suolainen tuuli pääsee esteettä puhaltelemaan Atlantlta, ruostuu rauta tehokkaasti.

        Islannissa on aina märkää ja kylmää, kesälläkin. Skoda on yleinen auto, myös taksina. Vanhempaa I ja II Ocua näkyi paljon liikenteessä. Toki Islannissa on lukumääräisesti vähän autoja, mutta autotiheys USAn jälkeen korkein suhteessa asukaslukuun. Reykjavikin kehäteillä kunnon ruuhkat.

        Ei ihan täsmää tähän jollotukseen vettä vuotavista, kylmistä ja ruostuvista Skodista.

        Todellisuus nyt vain poikkeaa Suomi24-kirjoittelusta. Niin se vain on.


      • Sääntöjenmukaan kirjoitti:

        Ei kestä skoda osasto faktoja, kun Skodat ja VWt ovat kovia ruostumaan.

        Eikös palstalla pitäisi keskustella Skodasta, ei mistään epämääräisestä skoda osastosta ja moisen kestävyydestä?


      • ViimeKuussaKatsastin
        TSI2012 kirjoitti:

        Islannissa on aina märkää ja kylmää, kesälläkin. Skoda on yleinen auto, myös taksina. Vanhempaa I ja II Ocua näkyi paljon liikenteessä. Toki Islannissa on lukumääräisesti vähän autoja, mutta autotiheys USAn jälkeen korkein suhteessa asukaslukuun. Reykjavikin kehäteillä kunnon ruuhkat.

        Ei ihan täsmää tähän jollotukseen vettä vuotavista, kylmistä ja ruostuvista Skodista.

        Todellisuus nyt vain poikkeaa Suomi24-kirjoittelusta. Niin se vain on.

        Islannissa auttaa juuri kylmyys. Keflavikissa ovat USA:n jättämät peltihallit yllättävän hyvässä kunnossa.


      • TSI2012
        ViimeKuussaKatsastin kirjoitti:

        Islannissa auttaa juuri kylmyys. Keflavikissa ovat USA:n jättämät peltihallit yllättävän hyvässä kunnossa.

        Toki näinkin. Pakkasella ei ruoste etene. Suomessakaan.

        Kylmyyttä on myös kesällä, suhteellisesti, joten suomalaista hellettä ei ole tarjolla. Alle kymmenen asteen lämpötila ja vesisade ei ihan sitä parasta kesäkeliä ole. Toki kova tuuli kuivaa, ellei tuo sitä suolapuhallusta mukanaan...

        Eli tuskin Islantia voi väittää paikaksi, jossa "kesä kuivaa sen minkä kasteleekin", kuten Etelä-Euroopassa. Eikä kai kukaan suhteellisen varakkaita islantilaisia pakota Skodalla ajamaan, jos "vesi sataa sisään ja kaikki hajoo". Toyotaa on tarjolla, ellei Mersuun ole varaa.

        No, Mazdojakin näkyi aika paljon, joten ehkä ne olosuhteet ei ole n i in pahat ruostumisen kannalta... 😉


      • Rapid_rust

        Rapeita on ja maalit kuplii vähän joka mallissa


      • faktaOnFaktaa
        Rapid_rust kirjoitti:

        Rapeita on ja maalit kuplii vähän joka mallissa

        Niinhän ne japsit rapeilee.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      54
      2844
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      964
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      12
      955
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      82
      818
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      761
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      92
      695
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      596
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      575
    Aihe