Minkävärinen on aurasi? Mitä se kertoo sinusta?

hehehehee

Tiedätkö?
Minä tiedän oman aurani. Osuva on. Kun pohdin aurani sanomaa, niin huomasin yllätyksekseni, että on pari lapsuusajan tapahtumaa, jotka edelleen ahdistavat. Ne on tarpeellista vihdoin nostaa tietoisuuteen mieltä painamasta - tulee iloisempi mieli ja kevyempi askel.

P.S. Kivasti on viime kuukausina alkanut tämän palstan ilme tuulettua, kun uusia 60-vuotiaita on rynninyt ovista ja ikkunoista 👍👏

64

1279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyntöaura

Mistä ja miten sait selville aurasi värin ja mitä se tarkoittaa?

• Lila on aurani väri.

• hehehehee

@korppis

Tiedätkö lila-värin merkityksen ja kuvaako osuvasti sinua?

• korppishuhuu
        hehehehee kirjoitti:

@korppis

Tiedätkö lila-värin merkityksen ja kuvaako osuvasti sinua?

Seinäjoella 70- luvulla asuneen kuuluisan vannhan ennustajan sanoma.

En pääse lävitsesi. Aurasi on liian voimakas, syvän lila. En pysty sinulle ennustamaan.

Uskon tietäväni mitä väri merkitsee. Voimakkaasti tuntevaa, henkevää, ennustajaa.

• Ei ole auraa.
      On armeija-tyylinen taitettava lapio autoni taka-kontissa.
      Harmaa väriltään.
      Toimii niin lumeen kuin hiekkankin.
      Ei se kerro minusta mitään.
      Minulla on armeijasta ansaittu kultainen anpuma-merkki myös.

H.

• hehehehee

@hunksz

Kantsii sinunkin hankkia aura. Aura on naisille mieluisa henkevien keskustelujen aihe.

• hehehehee kirjoitti:

@hunksz

Kantsii sinunkin hankkia aura. Aura on naisille mieluisa henkevien keskustelujen aihe.

Sen vuoksi kirjoitin minkä kirjoitin.
        Mies kun olen.

H.

• Meillä on Fiskarsin aura, sinistä näkyy vielä paikoitellen, metallinharmaata ja ruskeaa ruostetta.

• No joo, aurani on keltainen.

• Ancie kirjoitti:

No joo, aurani on keltainen.

"Ancie"

Kauan, kauan sitten...in a galaxy far, far away...
        Eiku lapsuuden-kodissani.
        Äidillä oli sen-lainen iso, yhden-käden kouru-lusikka.
        Muistelen hänen sanoneen sen olevan istutus-kauha.
        Se oli osittain sininen.
        Suurin osa väristä oli raappiutunut pois.
        Hiekkaa kun äiti sekoitti joskus multiinsa.
        Nykyäänkin hän lepää hiekkaisessa mullassa.
        Onko sinulla tuol-lainen lusikka-"lapio"
        Minkä värinen se on ollut?

H.

• hehehehee
        Ancie kirjoitti:

No joo, aurani on keltainen.

Oletko värisi veroinen?

• Bengalitikku

Noin 15 vuotta sitten kävin sen ainoan kerran Hengen ja tiedot -messuilla.
        Olisivat halunneet kuvata aurani, kun oli niin mielenkiintoinen.
        No, kun en usko. Ystäväni jossain nuoruudessa näki voimakkaan auran. No, kun en usko.
        Sovitaan niin, että mielenkiintoinen, vahva aura.

• hunksz kirjoitti:

"Ancie"

Kauan, kauan sitten...in a galaxy far, far away...
        Eiku lapsuuden-kodissani.
        Äidillä oli sen-lainen iso, yhden-käden kouru-lusikka.
        Muistelen hänen sanoneen sen olevan istutus-kauha.
        Se oli osittain sininen.
        Suurin osa väristä oli raappiutunut pois.
        Hiekkaa kun äiti sekoitti joskus multiinsa.
        Nykyäänkin hän lepää hiekkaisessa mullassa.
        Onko sinulla tuol-lainen lusikka-"lapio"
        Minkä värinen se on ollut?

H.

Juu hunksz, minulla on ollut käytössä juuri tuollainen sininen kauha ja tuolla se aitassa on edelleen. Siinä on puinen varsi.

• hehehehee kirjoitti:

Oletko värisi veroinen?

Jotain siinä selostuksessa sanottiin loistavasta huumorintajusta, iloisuudesta, herkkyydestä ja ihmisten kanssa hyvin toimeentulemisesta.
        Joskus saattaa kuulemma vähän harmittaa.

• mauton
        hehehehee kirjoitti:

Oletko värisi veroinen?

Ei se ole, haiseekin paskalta.

• nokkii.joka.ketjussa
        hehehehee kirjoitti:

Oletko värisi veroinen?

Ei se oo. On heiluri. Sateenkaari.

Ancie
        11.5.2018 18:39
        Jos teet aloituksen, pitää olla sisua ja kanttia vetää se ryhdikkäästi loppuun asti, eikä luovuttaa kesken kaiken sen takia etteivät kaikki hymise myötämielisyydestä.
        Vitsit sikseen, olen huono nauramaan vanhoille vitseille.

Ancie
        12.5.2018 10:30
        Tämähän aloittajan kertoman mukaan olikin kevytmielinen aloitus, minihame on niin totta ;)
        Ei sinulla olisi vanhaa vitsiä kertoa, niistä tykätään.
        Ancie
        15.5.2018 16:44
        mimmimum-..mi kirjoitti:
        Rauhallisempikin ihminen kyllästyy tuohon jatkuvaan nälvimiseen ja nalkuttamiseen...mistä sinä tunnut nauttivan...itselläni on erilaiset hyvänolon lähteet...
        Mutta kun sinun täytyy aina saada se viimeinen sana ....ollos hyvä vaan.
        Näytä lisää
        Sehän on ihan kuinka sinä minkäkin otat, jos ei hermo kestä, niin sille minä en voi mitään.

Kerro joku vitsi ;)

• hehehehee
        nokkii.joka.ketjussa kirjoitti:

Ancie
        Jos teet aloituksen, pitää olla sisua ja kanttia vetää se ryhdikkäästi loppuun asti, eikä luovuttaa kesken kaiken sen takia etteivät kaikki hymise myötämielisyydestä.

Ancie
        Tämähän aloittajan kertoman mukaan olikin kevytmielinen aloitus, minihame on niin totta ;)
        Ancie
        mimmimum-..mi kirjoitti:
        Rauhallisempikin ihminen kyllästyy tuohon jatkuvaan nälvimiseen ja nalkuttamiseen...mistä sinä tunnut nauttivan...itselläni on erilaiset hyvänolon lähteet...
        Näytä lisää
        Sehän on ihan kuinka sinä minkäkin otat, jos ei hermo kestä, niin sille minä en voi mitään.

Kerro joku vitsi ;)

Tiedättekös, mitä tein, kun opetin isokokoisille pojille ja tytöille luokassa rauhallisesti matematiikkaa, ja yhtäkkiä kaksi puoli metriä mua pitempää vankkaa poikaa nousi pulpeteistaan ja alkoivat tapella?
        Huusin ULOS! ULOS! ULOS! Tottelivat ja siirtyivät luokasta käytävään.

• outsider
        hehehehee kirjoitti:

Tiedättekös, mitä tein, kun opetin isokokoisille pojille ja tytöille luokassa rauhallisesti matematiikkaa, ja yhtäkkiä kaksi puoli metriä mua pitempää vankkaa poikaa nousi pulpeteistaan ja alkoivat tapella?
        Huusin ULOS! ULOS! ULOS! Tottelivat ja siirtyivät luokasta käytävään.

Pojat eivät sitten vissiin vitsiä vääntäneet?

• hehehehee
        outsider kirjoitti:

Pojat eivät sitten vissiin vitsiä vääntäneet?

Toinen toistaan väänsivät pojat 🤼‍♂ Minullakin oli vitsit vähissä.

• mauton kirjoitti:

Ei se ole, haiseekin paskalta.

Se on luonnontuotetta, kanankakkarakeita ripottelin kukkamultiin..
        Kyllä haju pian haihtuu, laita hengityssuojain siksi aikaa.

• nokkii.joka.ketjussa kirjoitti:

Ancie

Ancie
        Ancie
        mimmimum-..mi kirjoitti:
        Näytä lisää

Kerro joku vitsi ;)

Hyvä ettet sinä ole mikään heiluri, vaan nimimerkkisi mukaisesti nokit joka ketjussa, hyvin valitsit!

• Vihreä aura. Akkuja tykkään ladata ja olla kuin kissa: olla tekemättä mitään

• AuraillaankoMitäMe

Vihreä aura kuulosti minusta ihan hyvältä ja tunnistin siitä monia asioita.
      Millaisia ajatuksia aurat heräätivät sinussa?
      Kertoisitko?

Tunnistitko itsesi testin tarjoamasta tuloksesta?

• Tuo ylhäällä oleva linkki avautuu mtv:n auratestiin, josta voi köydä lukemassa eri värien analyysit.

• Annan testi oli kyllä ihan humpuukia. Mikään vastauksista ei sopinut minulle tai kaikki osittain. Sitä paitsi, minulle on aikaisemminkerrottu että auran väri muuttuu koko ajan ja kuvastaa mielentiloja ja tunnetiloja.
      Tein testin ja vihreä aura ei ole minun kuin vain osittain. Ehkä nyt juuri kun olen laittamassa kasvimaata :)

• korppishuomenta

Paloma@ Tein kaksi eri testiä. Toinen antoi punaisen toinen sinisen. Joten se vanha ennustaja seitkytluvulla, joka näki aurani voimakkaana lilana oli ihan oikeassa. Sininen ja punainen on violetti. 😊

• korppishuomenta kirjoitti:

Paloma@ Tein kaksi eri testiä. Toinen antoi punaisen toinen sinisen. Joten se vanha ennustaja seitkytluvulla, joka näki aurani voimakkaana lilana oli ihan oikeassa. Sininen ja punainen on violetti. 😊

Hmmm…
        minä tein ton annan testin, kolme kertaa. Kaikissa eri tulos. Ekaks oranssi, sitten vihreä ja lopuksi indigo. Ne kysymysten asettelut ei passaa. Mikään niistä lempiammateista ei ole minun. En osaa arvioida omaa sosiaalisuuttani.
        Jospa mulla ei ole auraa
        Tai olen laittanut siitä ruokaa...

• Paloma.se.co kirjoitti:

Hmmm…
        minä tein ton annan testin, kolme kertaa. Kaikissa eri tulos. Ekaks oranssi, sitten vihreä ja lopuksi indigo. Ne kysymysten asettelut ei passaa. Mikään niistä lempiammateista ei ole minun. En osaa arvioida omaa sosiaalisuuttani.
        Jospa mulla ei ole auraa
        Tai olen laittanut siitä ruokaa...

Ne kysymykset tosiaan olivat (etenkin ne ammatit) niinkuin olisi pitänyt valita kolera tai rutto.
        Uskon myös, että minun aurani on aivan väritön ja läpinäkyvä, jos sellaista on.
        Tälleen kun aurinko paistaa ikkunasta, niin tuohon lattialle heittäytyy tummanharmaa läpinäkyvä varjo. Olisiko se minusta irtaantunut aurani.

• staka

Enpä mihinkään huuhaa-tyypittelyyn usko enkä ole tehnyt yhtään testejä aikoihin. Nyt kokeilin Annan testiä. Tulos on keltainen. Kelpaa mulle hyvin.

• Bengalitikku

Testasin myös Annan testin. Indiko. No, jotain kyllä joo.

• Sininen aura on viileä, rauhallinen ja tyyni. Olet kiltti ja lojaali ja luonteesi on rento, mikä ei täysin anna oikeaa kuvaa syvemmästä emotionaalisesta älykkyydestäsi. Olet aidon empaattinen ja olet herkkä ympäristöllesi, minkä myötä ymmärrät nopeasti ympärilläsi olevia ihmisiä. Todella kehittynyt intuitiosi on jotain, mihin voit aina luottaa ja se varsinkin ohjaa sinua auttamaan ja tukemaan muita. Sinulla on huomattava kyky niin sanotusti kulkea virran mukana ja harvoin tuhlaat energiaa turhautumiseen tai suuttumiseen. Sinisillä auroilla on terapeuttinen vaikutus ympäristöihinsä.

• olisi.kiva.tietää

Indigo tuo testitulos minulle. Itse en näe minkäänlaista auraa itseni enkä muiden ympärillä.

• 343445

Aurani oli päässyt ruostumaan. Hioin ja maalasin sen. Nyt se on punainen. Kädensijat pitää vielä uusia.
      A. Ura

• Heikunkeikku

Mistäs minä tietäisin minkä värinen aura minua ympäröi. Peilistä en näe mitään, eikä kukaan tuttukaan ole minulle sanonut, että hei sinä oot sen värinen. Korkeintaan jos jotakin sanovat, niin sen, että sul' on taas tullu kesakoita. Mut lasketaanko kesakot miksikään?

• hehehehee

• hehehehee

• Heikunkeikku

• Teuvo.Auran.muistan

Enpä ole maanviljelijä. Joten ei ole minkään väristä auraa.

Lumiauroja näkee talvella kyllä. Ja syksyllä Kurki-auroja.

• Teuvo.Auran.muistan

Ai paukasen peeveli, unohdin. Aurajoki Turkusse.
        "Auran aallot hiljallensa laskee
        niin monivaiheisina merehen.."
        - Lauloiko Tapsa Aalto Rautavaara?

• mimmimum-..mi

Auran aalloilta ....tulin vaan kertomaan vitsin....Turuust aurajoen varrelta....
        siellä oli ollut edellisenä päivänä pitkä sähkökatkos...Teppo kertoi jääneensä hissiin puoleksitunniksi ...Matti siihen .. sää sit vähäl pääsit ...mää joutusi orottaa yli tunni liukuportais....

• hehehehee
        mimmimum-..mi kirjoitti:

Auran aalloilta ....tulin vaan kertomaan vitsin....Turuust aurajoen varrelta....
        siellä oli ollut edellisenä päivänä pitkä sähkökatkos...Teppo kertoi jääneensä hissiin puoleksitunniksi ...Matti siihen .. sää sit vähäl pääsit ...mää joutusi orottaa yli tunni liukuportais....

Oliko Matilla ja Tepolla hygieniahaalarit?

• mimmimum-..mi
        hehehehee kirjoitti:

Oliko Matilla ja Tepolla hygieniahaalarit?

Matilla oli jo kupla ottas...mut kai se kesti jalat ristis....tai em mää tierä mite miähet pirättellee.

• mimmimum-..mi kirjoitti:

Matilla oli jo kupla ottas...mut kai se kesti jalat ristis....tai em mää tierä mite miähet pirättellee.

"mimmimum-..mi"

Tämä kun taitaakin olla ruoka-aloitus niin kysyn:
        Ostin pari pakettia Parsaa.
        Vihreitä ovat vielä.
        Onko kaupan Bearnaise-jauhe pussien sisällöstä maukkaan-laadukkaaksi kastikkeeksi?

H.

• mimmimum-..mi
        hunksz kirjoitti:

"mimmimum-..mi"

Tämä kun taitaakin olla ruoka-aloitus niin kysyn:
        Ostin pari pakettia Parsaa.
        Vihreitä ovat vielä.
        Onko kaupan Bearnaise-jauhe pussien sisällöstä maukkaan-laadukkaaksi kastikkeeksi?

H.

Minä ainakin tykkään Bearnaise kastikkeesta ja sopii parsaan hyvin ....ja erityisen hyvin kukonpoikiin....vai mitä ne oli.

• mimmimum-..mi kirjoitti:

Minä ainakin tykkään Bearnaise kastikkeesta ja sopii parsaan hyvin ....ja erityisen hyvin kukonpoikiin....vai mitä ne oli.

Ei kun ne kaupan pussit.
        Onko niistä mihinkään.
        En viitsisi alkaa väkertää kastiketta ihan alusta.
        Ennen kyllä väkersin.

H.

• pahaa.se.on
        hunksz kirjoitti:

Ei kun ne kaupan pussit.
        Onko niistä mihinkään.
        Ennen kyllä väkersin.

H.

Muistakko kun minulta tota samaa kysyit ja telefoonin kautta 😂

• mimmimum-..mi
        hunksz kirjoitti:

Ei kun ne kaupan pussit.
        Onko niistä mihinkään.
        Ennen kyllä väkersin.

H.

Niin ne pussit juuri... ainakin minä pidän niitä laadukkaina...Hollandaise on paljolti samanlaista kuin bearnaise...vai parsalla sitä herkutellaan....älä sitten keitä liian kauan ...vai pannullako meinaat...

• niin.minultakin
        pahaa.se.on kirjoitti:

Heh, sinultakin on kysynyt ;D

• pahaa.se.on kirjoitti:

Minulta ei ole kysynyt.
        Mutta sanoisin, että se on semmonen juttu, mikä pitää vain itse kokeilla. Niitä kastikeita on vähän hirmunen määrä erilaisia ja eri merkkisiä. Jos ei yhdestä tykkää, niin kokeilee toista.
        Aika vaativa maku on, sanoisin nirppanokka, jos ei löydä yhtään mieleistään, kun ne kaikki on käynyt läpi.
        "Smaken är som baken".

• deme-ter

Kun luin läpi nuo tulkinnat niin tuli taas voimakkaasti mieleeni Ingmar Bergmanin romaanihenkilön sanoma:
      "Kenestä tahansa voi sanoa melkein mitä tahansa ja aina se jotenkin paikkansa pitää"..))

Melkein kaikki tulkinnat olisin jollakin tavoin voinut sovittaa itseeni, jos olisin halunnut itseäni tsempata. Ei sillä : aurani on kyllä kuvattu (Kirlian kuva) ja taisi se silloin kertoa joistakin vatsan alueen ongelmista, joita en kyllä itsessäni isommin tunnistanut.
      Tummansinistä näkyi ja joku näkijä tarjosi violettia pääväriksi.

Uskon myös, että vaikka aurojen näkeminen on harvinaista, monet meistä aistivat herkästi toisen ihmisen säteilyn, voimakentän tai energian ja siihen voi kyllä harjaantua, jos nyt sellaista ominaisuutta itselleen hakee.

• hehehehee

Minun aurassani on kolmea väriä. Valkoista, punaista ja mustaa.

• Bengalitikku

Kokeilin tuon tuijotus-testi ja limeä väriä, mutta liekkö loiva heijastus ulkoa vehreydestä?

• hehehehee
        Bengalitikku kirjoitti:

Kokeilin tuon tuijotus-testi ja limeä väriä, mutta liekkö loiva heijastus ulkoa vehreydestä?

Sinä sait ilmeisesti jo ensimmäisen testin antamaan väriä.
        Jos ei onnistu, niin joutuu turvautumaan toiseen, jossa "Tuijota itseäsi tiukasti minuutin ajan." ja "Siirrä katseesi vaaleaan tai neutraaliin seinään."
        Käsittääkseni silmä toimii niin, että tässä näkee vastavärit itsestään ja vaatetuksestaan.

• Bengalitikku

Mustat caprit ja tummanruskea toppi. (Aika tylsä yhdistemä, kun sen näkee kirjoitettuna).
        Niin silmiin tullennee jokin optinen harha?

• hehehehee
        Bengalitikku kirjoitti:

Mustat caprit ja tummanruskea toppi. (Aika tylsä yhdistemä, kun sen näkee kirjoitettuna).
        Niin silmiin tullennee jokin optinen harha?

Kokeile tuijottaa itseäsi minuutti peilistä .
        Kun sitten katsot vaaleaa seinää tai ovea, niin näet omat muotosi=ääriviivat .Minkä värisinä näet hiuksesi ja vaatteesi?

• hehehehee
        hehehehee kirjoitti:

Kokeile tuijottaa itseäsi minuutti peilistä .
        Kun sitten katsot vaaleaa seinää tai ovea, niin näet omat muotosi=ääriviivat .Minkä värisinä näet hiuksesi ja vaatteesi?

@Bengalitikku

Värikkäämmät vaatteet kuten kirkas vihreä, keltainen, punainen ja sininen antaisivat selvemmät ja kirkkaammat kontrastivärit.

• Tarvitseeko siihen mitään auran väriä tietääkseen itse minkälainen on.
      Luulisi jo tähän ikään mennessä jokaisen olevan itsensä kanssa tuttu.

Minulla tässä naapurissa asuu yksi, jonka ammatti on Auraförmedlare/Auramediator/Coach.
      Joskus kusettanut hänen koiraansa, että on saanut rauhassa paneutua niihin henkisiin ihmeisiinsä.
      Hän piti omaa sellaisen alan yritystä ja näkyi siinä vähin asiakkaitakin kulkevan, mutta ei tainnut oikein lyödä leiville, koska perusti sitten koirien päivähoitolan.
      Kovasti yritti minullekin tuputtaa ihan tosissaan kaikenlaista hömppää. En minä ole niin höynäytettävissä.

• hehehehee

@Tellukka

Kaikkea kannattaa kokeilla. Ainakin kerran.

• Lämmin.aura

En tiedä aurani väriä mutta kerran kaupungin bussissa tuli viereeni istumaan lapista kotoisin oleva mies ja sanoi siinä lyhyen matkan aikana että minulla on lämmin aura ja minusta voisi olla hyötyä muille siitä. Sanoin ihan huvikseni että tiedän ja hän ihan hämmentyneenä sanoi että ai, sinä tiedät.... Jäi vähän outo fiilis siitä tapahtumasta,näin muutaman vuoden takaakin vielä välillä muistelen. Olen kylläkin hyvin intuiotiivinen ihminen ja monesti telepaattinenkin. Olisi mielenkiintoista joskus paremmin selvittää asiaa. Josko omaisin jopa parantajan lahjoja.

• de-meter

"Josko omaisin jopa parantajan lahjoja", mietit "lämmin.aura".

Jokainen omaa näitä lahjoja, sanotaan. Jos on myötätuntoa ja kiinnostusta toisia ihmisiä kohtaan on potentiaalinen parantaja. Varmasti jokainen meistä on joskus tullut hoidetuksi ja myös hoitanut muita, ainakin niin, ettei oikea käsi tiennyt mitä mitä vasen teki..))
      Mutta hienon palautteen sait. "lämmin.aura". Jatka samaan malliin..))

• Näytti olevan indigo. Kertoi joitain totuuksia.

• Maanilveilijä

Onks tää joku maajussien ketju? Fiskars teki aikoinaan mainehikkaita auroja.

• e.lä.mä

Auroista en tiedä, horoskoopissa olen vesimies melko lähellä seuraavaa. Monessa nämä merkit pitävät paikkansa yleisesti ja myös vähän pitemmällä tutkimuksella.

Luulen aurani on liian kiltti ja auttavainen elämä on kuitenkin opettanut kuinka pitää asiat ottaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      307
      7740
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      86
      6031
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      173
      3581
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2077
    5. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      1916
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      195
      1911
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1699
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1494
    9. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      59
      1486
    10. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1441
    Aihe