Siellä olisi hyvä ilma
Lähetkö naine terdelle
19
295
Vastaukset
- Joskysyt
Viestillä.
Siellä on kylmä 😂
- Elluhalloyb
Mä oon kyl kuullut sanan....terde...
Mut en nyt tiedä mitä tarkoittaa..🍀🌸😂- terde
ellu, se on terassi....
- Elluhalloyb
Ai..vau...mä oon...
On aikaa kun oon käynyt...👍😀
Ain oppii...👍😂😂😂😂😂
- eitaidajaksaa
alkaa toi nukkumattiki kohta kutsumaan. Aamulla pitää jaksaa herätä ja hyvässä lykyssä vielä yölläki.
- PromilletNousuun
Ei, tänään. Viikonloppuna kaivan alkometrille haudan kun pitää juhlia tota syntymäpäivääni
- tiiänton
Älä lähe tol asenteel! Toi on noit kuulusii viimeisii sanoi, se oo aina niin et ku sanot et ny juot perseet ni kontaat taas himaan kaatokännis :D
- PrommilletNousuun
tiiänton kirjoitti:
Älä lähe tol asenteel! Toi on noit kuulusii viimeisii sanoi, se oo aina niin et ku sanot et ny juot perseet ni kontaat taas himaan kaatokännis :D
Olen ollut ihan kiltisti, hillitysti ja ottanut sivistyneesti monet viimeiset kerrat, mut kai sitä joskus voi nollat tauluun heittää?
Ok. Välillä on saattanut homma vähän villiintyä mutta sillon oon antanut itselleni luvan siihen.
Mä kontrolloin itseäni koko ajan känniski ja jos oon hillitön niin sitten olen sitä tarkoituksella ja antanut itselleni luvan siihen - tiiänton
PrommilletNousuun kirjoitti:
Olen ollut ihan kiltisti, hillitysti ja ottanut sivistyneesti monet viimeiset kerrat, mut kai sitä joskus voi nollat tauluun heittää?
Ok. Välillä on saattanut homma vähän villiintyä mutta sillon oon antanut itselleni luvan siihen.
Mä kontrolloin itseäni koko ajan känniski ja jos oon hillitön niin sitten olen sitä tarkoituksella ja antanut itselleni luvan siihenJa ny si on se hetki vai?
- PromilletNousuun
tiiänton kirjoitti:
Ja ny si on se hetki vai?
Ei välttämättä mutta saattaa niinkin olla. Fiiliksen mukaan, joskus on enemmän syitä hillitsemiseen ja toisinaan enemmän syitä hillittömyyteen.
- muttpistätekstariiii
Ei taida ny jaksaa. Mite ois huomenna? :)
- misä_sää_oot
Mää oon istunu koko illan terdel ja mä oon iha kännis.
- mitävielvenaat
Kännitekstarii sit kehiin vaan ;)
- aitoriitta
Voisin kyllä lähteäkin. Sun kanssa olisi varmasti kiva jutella kasvotusten. Olet mulle guru. Huomenna olen töissä mutta eiköhän me joku päivä löydetä.
- etajuu
Mikä on guru?
- Omavalta
Miksi mä ees lähdin
- aitoriitta
Hyvää yötä rakas ystävä. Annan taas ison halauksen sulle, että piristyisit. Varmasti asiasi ratkeavat. Nuku mahdollisimman hyvin. Sekin auttaa. Rukoilen taas yöllä sun puolesta😄
- Aiminnepäin
missä kaupungissa terde sijaitsee? Juon kyllä jo yöppäri päällä Teetä ja ajatuksissani Tee <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625