Siellä olisi hyvä ilma
Lähetkö naine terdelle
19
261
Vastaukset
- Joskysyt
Viestillä.
Siellä on kylmä 😂
- Elluhalloyb
Mä oon kyl kuullut sanan....terde...
Mut en nyt tiedä mitä tarkoittaa..🍀🌸😂- terde
ellu, se on terassi....
- Elluhalloyb
Ai..vau...mä oon...
On aikaa kun oon käynyt...👍😀
Ain oppii...👍😂😂😂😂😂
- eitaidajaksaa
alkaa toi nukkumattiki kohta kutsumaan. Aamulla pitää jaksaa herätä ja hyvässä lykyssä vielä yölläki.
- PromilletNousuun
Ei, tänään. Viikonloppuna kaivan alkometrille haudan kun pitää juhlia tota syntymäpäivääni
- tiiänton
Älä lähe tol asenteel! Toi on noit kuulusii viimeisii sanoi, se oo aina niin et ku sanot et ny juot perseet ni kontaat taas himaan kaatokännis :D
- PrommilletNousuun
tiiänton kirjoitti:
Älä lähe tol asenteel! Toi on noit kuulusii viimeisii sanoi, se oo aina niin et ku sanot et ny juot perseet ni kontaat taas himaan kaatokännis :D
Olen ollut ihan kiltisti, hillitysti ja ottanut sivistyneesti monet viimeiset kerrat, mut kai sitä joskus voi nollat tauluun heittää?
Ok. Välillä on saattanut homma vähän villiintyä mutta sillon oon antanut itselleni luvan siihen.
Mä kontrolloin itseäni koko ajan känniski ja jos oon hillitön niin sitten olen sitä tarkoituksella ja antanut itselleni luvan siihen - tiiänton
PrommilletNousuun kirjoitti:
Olen ollut ihan kiltisti, hillitysti ja ottanut sivistyneesti monet viimeiset kerrat, mut kai sitä joskus voi nollat tauluun heittää?
Ok. Välillä on saattanut homma vähän villiintyä mutta sillon oon antanut itselleni luvan siihen.
Mä kontrolloin itseäni koko ajan känniski ja jos oon hillitön niin sitten olen sitä tarkoituksella ja antanut itselleni luvan siihenJa ny si on se hetki vai?
- PromilletNousuun
tiiänton kirjoitti:
Ja ny si on se hetki vai?
Ei välttämättä mutta saattaa niinkin olla. Fiiliksen mukaan, joskus on enemmän syitä hillitsemiseen ja toisinaan enemmän syitä hillittömyyteen.
- muttpistätekstariiii
Ei taida ny jaksaa. Mite ois huomenna? :)
- misä_sää_oot
Mää oon istunu koko illan terdel ja mä oon iha kännis.
- mitävielvenaat
Kännitekstarii sit kehiin vaan ;)
- aitoriitta
Voisin kyllä lähteäkin. Sun kanssa olisi varmasti kiva jutella kasvotusten. Olet mulle guru. Huomenna olen töissä mutta eiköhän me joku päivä löydetä.
- etajuu
Mikä on guru?
- Omavalta
Miksi mä ees lähdin
- aitoriitta
Hyvää yötä rakas ystävä. Annan taas ison halauksen sulle, että piristyisit. Varmasti asiasi ratkeavat. Nuku mahdollisimman hyvin. Sekin auttaa. Rukoilen taas yöllä sun puolesta😄
- Aiminnepäin
missä kaupungissa terde sijaitsee? Juon kyllä jo yöppäri päällä Teetä ja ajatuksissani Tee <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619534Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493020Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja412789- 572601
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1982028- 1031929
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251873Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä511433Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121266- 281241