Siellä olisi hyvä ilma
Lähetkö naine terdelle
19
295
Vastaukset
- Joskysyt
Viestillä.
Siellä on kylmä 😂
- Elluhalloyb
Mä oon kyl kuullut sanan....terde...
Mut en nyt tiedä mitä tarkoittaa..🍀🌸😂- terde
ellu, se on terassi....
- Elluhalloyb
Ai..vau...mä oon...
On aikaa kun oon käynyt...👍😀
Ain oppii...👍😂😂😂😂😂
- eitaidajaksaa
alkaa toi nukkumattiki kohta kutsumaan. Aamulla pitää jaksaa herätä ja hyvässä lykyssä vielä yölläki.
- PromilletNousuun
Ei, tänään. Viikonloppuna kaivan alkometrille haudan kun pitää juhlia tota syntymäpäivääni
- tiiänton
Älä lähe tol asenteel! Toi on noit kuulusii viimeisii sanoi, se oo aina niin et ku sanot et ny juot perseet ni kontaat taas himaan kaatokännis :D
- PrommilletNousuun
tiiänton kirjoitti:
Älä lähe tol asenteel! Toi on noit kuulusii viimeisii sanoi, se oo aina niin et ku sanot et ny juot perseet ni kontaat taas himaan kaatokännis :D
Olen ollut ihan kiltisti, hillitysti ja ottanut sivistyneesti monet viimeiset kerrat, mut kai sitä joskus voi nollat tauluun heittää?
Ok. Välillä on saattanut homma vähän villiintyä mutta sillon oon antanut itselleni luvan siihen.
Mä kontrolloin itseäni koko ajan känniski ja jos oon hillitön niin sitten olen sitä tarkoituksella ja antanut itselleni luvan siihen - tiiänton
PrommilletNousuun kirjoitti:
Olen ollut ihan kiltisti, hillitysti ja ottanut sivistyneesti monet viimeiset kerrat, mut kai sitä joskus voi nollat tauluun heittää?
Ok. Välillä on saattanut homma vähän villiintyä mutta sillon oon antanut itselleni luvan siihen.
Mä kontrolloin itseäni koko ajan känniski ja jos oon hillitön niin sitten olen sitä tarkoituksella ja antanut itselleni luvan siihenJa ny si on se hetki vai?
- PromilletNousuun
tiiänton kirjoitti:
Ja ny si on se hetki vai?
Ei välttämättä mutta saattaa niinkin olla. Fiiliksen mukaan, joskus on enemmän syitä hillitsemiseen ja toisinaan enemmän syitä hillittömyyteen.
- muttpistätekstariiii
Ei taida ny jaksaa. Mite ois huomenna? :)
- misä_sää_oot
Mää oon istunu koko illan terdel ja mä oon iha kännis.
- mitävielvenaat
Kännitekstarii sit kehiin vaan ;)
- aitoriitta
Voisin kyllä lähteäkin. Sun kanssa olisi varmasti kiva jutella kasvotusten. Olet mulle guru. Huomenna olen töissä mutta eiköhän me joku päivä löydetä.
- etajuu
Mikä on guru?
- Omavalta
Miksi mä ees lähdin
- aitoriitta
Hyvää yötä rakas ystävä. Annan taas ison halauksen sulle, että piristyisit. Varmasti asiasi ratkeavat. Nuku mahdollisimman hyvin. Sekin auttaa. Rukoilen taas yöllä sun puolesta😄
- Aiminnepäin
missä kaupungissa terde sijaitsee? Juon kyllä jo yöppäri päällä Teetä ja ajatuksissani Tee <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481