Lähetkö naine terdelle

terdelletännepäin

Siellä olisi hyvä ilma

19

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joskysyt

      Viestillä.

    • Siellä on kylmä 😂

    • Elluhalloyb

      Mä oon kyl kuullut sanan....terde...
      Mut en nyt tiedä mitä tarkoittaa..🍀🌸😂

      • terde

        ellu, se on terassi....


      • Elluhalloyb

        Ai..vau...mä oon...
        On aikaa kun oon käynyt...👍😀
        Ain oppii...👍😂😂😂😂😂


    • eitaidajaksaa

      alkaa toi nukkumattiki kohta kutsumaan. Aamulla pitää jaksaa herätä ja hyvässä lykyssä vielä yölläki.

    • PromilletNousuun

      Ei, tänään. Viikonloppuna kaivan alkometrille haudan kun pitää juhlia tota syntymäpäivääni

      • tiiänton

        Älä lähe tol asenteel! Toi on noit kuulusii viimeisii sanoi, se oo aina niin et ku sanot et ny juot perseet ni kontaat taas himaan kaatokännis :D


      • PrommilletNousuun
        tiiänton kirjoitti:

        Älä lähe tol asenteel! Toi on noit kuulusii viimeisii sanoi, se oo aina niin et ku sanot et ny juot perseet ni kontaat taas himaan kaatokännis :D

        Olen ollut ihan kiltisti, hillitysti ja ottanut sivistyneesti monet viimeiset kerrat, mut kai sitä joskus voi nollat tauluun heittää?

        Ok. Välillä on saattanut homma vähän villiintyä mutta sillon oon antanut itselleni luvan siihen.
        Mä kontrolloin itseäni koko ajan känniski ja jos oon hillitön niin sitten olen sitä tarkoituksella ja antanut itselleni luvan siihen


      • tiiänton
        PrommilletNousuun kirjoitti:

        Olen ollut ihan kiltisti, hillitysti ja ottanut sivistyneesti monet viimeiset kerrat, mut kai sitä joskus voi nollat tauluun heittää?

        Ok. Välillä on saattanut homma vähän villiintyä mutta sillon oon antanut itselleni luvan siihen.
        Mä kontrolloin itseäni koko ajan känniski ja jos oon hillitön niin sitten olen sitä tarkoituksella ja antanut itselleni luvan siihen

        Ja ny si on se hetki vai?


      • PromilletNousuun
        tiiänton kirjoitti:

        Ja ny si on se hetki vai?

        Ei välttämättä mutta saattaa niinkin olla. Fiiliksen mukaan, joskus on enemmän syitä hillitsemiseen ja toisinaan enemmän syitä hillittömyyteen.


    • muttpistätekstariiii

      Ei taida ny jaksaa. Mite ois huomenna? :)

    • misä_sää_oot

      Mää oon istunu koko illan terdel ja mä oon iha kännis.

      • mitävielvenaat

        Kännitekstarii sit kehiin vaan ;)


    • aitoriitta

      Voisin kyllä lähteäkin. Sun kanssa olisi varmasti kiva jutella kasvotusten. Olet mulle guru. Huomenna olen töissä mutta eiköhän me joku päivä löydetä.

      • etajuu

        Mikä on guru?


    • Omavalta

      Miksi mä ees lähdin

    • aitoriitta

      Hyvää yötä rakas ystävä. Annan taas ison halauksen sulle, että piristyisit. Varmasti asiasi ratkeavat. Nuku mahdollisimman hyvin. Sekin auttaa. Rukoilen taas yöllä sun puolesta😄

    • Aiminnepäin

      missä kaupungissa terde sijaitsee? Juon kyllä jo yöppäri päällä Teetä ja ajatuksissani Tee <3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe