Rikolliset nykyään mediassa

Miten ihmeessä nykyään on semmone meininki ruvennu olemaa valloillaa, että kaikki murhaajat ynnä muut rikolliset on mediassa kiiltokuvina ja niitä haastatellaan niiku ketä tahasa julkkista? Kaikki kulkee vapaana ja ovat ku mitäkii filmitähtiä!

8

142

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mantelitumake.rön

Lentävät spagettihirviöt ovat tehokkaita nurjaksikääntäjiä...

• Enkä mä nyt tarkoita mitään ex-gangstereita, jollaisie mainoksia tuoho oikeelle ny ilmesty; kyllä immeine voi parantaa tapasa ja rauhat heidän sieluilleen, mutta tämä iha nykyne meininki o aiva mahotonta!

• Vedenjakajalla

Saiko tämän nykymenon aikaan Saarahuora ja hänen ankarat ponnistelut kapeasta leivästä?

• Vedenjakajalla kirjoitti:

Saiko tämän nykymenon aikaan Saarahuora ja hänen ankarat ponnistelut kapeasta leivästä?

Sitä en tiiä, mistä johtuu, mutta aivan mahotonta! Eri haljua, eri haljua!

• Anonyymi

Tuntuu siltä että rikollisten framille nostaminen ei kun lisääntyy vaan. Onko lehtimiehen leipä niin tiukassa, eikö yhteiskuntaa rakentavista kansalaisista löydy mielenkiintoisia kertomuksia?

• Anonyymi

Juu saman huomannut että noi rikolliset liikaakin esillä. Nytkin poliisia paossa oleva entinen cannonbal Nacci ni julkaistaan kirja.
      Klinu ny aiemmin oli asia erikseen.

• Ainoa nacci, josta minä haluan lukea on Fibonacci!

• Anonyymi

No se on aina tämä vaalien aika semmoista. En sitten tiedä kun rikollisten kuvia ja nimiä ei saisi julkistaa, mutta vaalien aikana tästä periaatteesta näköjään luovutaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      121
      4600
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      69
      2662
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      80
      1695
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1176
    5. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      892
    6. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      46
      886
    7. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      863
    8. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      122
      849
    9. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      67
      817
    10. Olisin valmis tutustumaan uudelleen

En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.
      Ikävä
      50
      789
    Aihe