Rikolliset nykyään mediassa

Miten ihmeessä nykyään on semmone meininki ruvennu olemaa valloillaa, että kaikki murhaajat ynnä muut rikolliset on mediassa kiiltokuvina ja niitä haastatellaan niiku ketä tahasa julkkista? Kaikki kulkee vapaana ja ovat ku mitäkii filmitähtiä!

8

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mantelitumake.rön

      Lentävät spagettihirviöt ovat tehokkaita nurjaksikääntäjiä...

    • Enkä mä nyt tarkoita mitään ex-gangstereita, jollaisie mainoksia tuoho oikeelle ny ilmesty; kyllä immeine voi parantaa tapasa ja rauhat heidän sieluilleen, mutta tämä iha nykyne meininki o aiva mahotonta!

      • Vedenjakajalla

        Saiko tämän nykymenon aikaan Saarahuora ja hänen ankarat ponnistelut kapeasta leivästä?


      • Vedenjakajalla kirjoitti:

        Saiko tämän nykymenon aikaan Saarahuora ja hänen ankarat ponnistelut kapeasta leivästä?

        Sitä en tiiä, mistä johtuu, mutta aivan mahotonta! Eri haljua, eri haljua!


      • Anonyymi

        Tuntuu siltä että rikollisten framille nostaminen ei kun lisääntyy vaan. Onko lehtimiehen leipä niin tiukassa, eikö yhteiskuntaa rakentavista kansalaisista löydy mielenkiintoisia kertomuksia?


    • Anonyymi

      Juu saman huomannut että noi rikolliset liikaakin esillä. Nytkin poliisia paossa oleva entinen cannonbal Nacci ni julkaistaan kirja.
      Klinu ny aiemmin oli asia erikseen.

      • Ainoa nacci, josta minä haluan lukea on Fibonacci!


    • Anonyymi

      No se on aina tämä vaalien aika semmoista. En sitten tiedä kun rikollisten kuvia ja nimiä ei saisi julkistaa, mutta vaalien aikana tästä periaatteesta näköjään luovutaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1885
    2. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      30
      1640
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      77
      1565
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1422
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      310
      1368
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1192
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1119
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1009
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      997
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      238
      894
    Aihe