Käytetyn Audin hankinta

Audi

VM 2006 A6 Allroad 3.0 tdi,200 000 km ajettu.Järkevää ostaa?.

20

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joka.autossa.sama

      Se riippuu monesta eri tekijästä, onko huoltokirja jne.

    • Tttrr

      3 litrasessa on korkeammat co2 päästöt ja maksettava vero korkeampi. Koskee a4, a6 malleja myös uudempia.

      Voi olla hankalaa saada myytyä tai arvon säilymisen kannalta. A6 saattaa liian isohko monille.

      Itse ostaisin jos saan sen verran halvemmalla että saan myydessä omat pois, vuoden tai parin päästä.

      • Tttrr

        Lisätään vielä että jos on automaatti niin riski että tulee remontti noilla kilometreillä tai lähitulevaisuudessa suurempi kuin manuaalille. Jos et voi itse rempata tai kaverin kanssa niin ei ole edullista.

        Vaihteiston öljyjen vaihto ajoissa on tärkeää se nimittäin voitelee myös manuaalissa muitakin osia kuin hammaspyörät !


      • Tttrr kirjoitti:

        Lisätään vielä että jos on automaatti niin riski että tulee remontti noilla kilometreillä tai lähitulevaisuudessa suurempi kuin manuaalille. Jos et voi itse rempata tai kaverin kanssa niin ei ole edullista.

        Vaihteiston öljyjen vaihto ajoissa on tärkeää se nimittäin voitelee myös manuaalissa muitakin osia kuin hammaspyörät !

        Hyvä pointti. Latviassa on firma nimeltään Recro, joka korjaa noita kohtuu hintaan., tuot viinatkin samaan kertaan.


    • Mekaanikkoexc

      Tuo Audin V6 on tunnetusti pommi. Useita öljynkiertohäiriöstä johtuvia moottorituhoja tiedossani. Ja ne ovatkin sitten hiukan kalliimpia juttuja, luokkaa 15000 euroa per laaki.

      Vanhan Audin kanssa ei yleensä saa omiaan pois.

      • Pommi? Öljynkiertohäiriöt? Tiedän paljon tyyppivikoja, mutta tuo on uusi... egr, imusarjan läpät, dpf ja harvinaisempana korkeapainepumppu. Vakiohommia myös ovien mikrokytkimet ja pyörien laakerit. Näin 4 omistataneen rinkulan kokemuksella.


    • Lllll

      Älä hyvä ihminen pistä rahojasi romuun, jota jatkuvasti joudut korjuuttamaan. KALLIIKSI KÄY SE LYSTI.

      • Polovijärveltä

        Unohdit tarjoata aurista tilalle. siis tojotaa….


    • Jjjjl

      Tojota onkin viaton auto Audiloihin nähden. Ei tarvitse pelätä vikoja, vaan saa ajella huoletta. En ymmärrä tuota Audin kehumista ja hypettämistä, eihän se teknisesti ole kuin pelkkää vikojen monipuolisuutta.

      • dieselavensis

        Osta diesel avensis jos haluut iskee kätesi paskaan.


    • natisoo

      En ymmärä tuota Tojotan kehumista. Jos tykkää melusta ja muovin natinasta silloin Tojota.

    • vakuuseikataläskejä

      Kannattaa ottaa oma paino huomioon ostaessa Audia, kun sopimuksessa lukee aina että jos painaa yli 90kg ja on yli 180cm pitkä, vakuutus ei kata (läskejä ihmisiä).

      Sama kuin 3 tonninen norsu yrittäisi polkea pikkulasten pyörällä sitten...

    • ExAudisti

      Oma Audi A3 Sportback oli oikea hajoamisen mestari, Meni vaihdelaatikko, jakohihna, moottorin elektroniikkayksikkö yms ennen 90000 kilometriä. Ei koskaan enää hankita Audi konsernin autoa tähän talouteen. Audi ja VW on pskaa eikä muuksi muutu.

      • Korkeastikoulutettu

        Älä nyt viitti, ikinä en ole kuullut mistään ongelmista.


    • älä osta, saatikka tointaako noita edes ilmaiseksi ottaa. vikoja on todella paljon ja audit ovat muuttuneet todella ruosteherkiksi kuten skodatkin. ruostuvat todella nopeasti ja öljynkulutus näissä tulee kalliimmaksi kuin polttoaineenkulutus.

    • Autismia

      Osta pois, Auti on ihqu jos rahat riittää.

    • MultaLöytyy

      Osta pois vaan, ja maksa siitä mielummin vähän enemmän, kuin pyynti on. On AINA hintansa väärti.
      (mulla olis sellainen myynnissä)...

      • Telkientakahyväolla

        Audin pidätetty johtaja voi vastata kysymykseen, kannattaako ostaa.


      • seataudiskodaVWsamaTDI

    • Kaikkikelpaa

      Niin, tarjous on yhä voimassa. Jos kukaan ei huoli niitä ilmaiseksikaan, niin minä voin ottaa. Kaikenlaiset kelpaa, tontille mahtuu.
      Jos et muuten pääse eroon, niin ota yhteyttä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      333
      3739
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1448
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1270
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1254
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1211
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe