Lauraa vainotaan, mutta Alexander Stubbin väitöskirja vasta kopioitu onkin.
Katsokaa itse!
https://file.io/AnH4u1
Mitä punaisempi väri tekstissä, sitä kovempi huijaus!
Raporttisivusta kuvakaappaus: https://ibb.co/d1kmvo
Tällainen niljake meillä oli pääministerinä!
Stubbi on huijari!
19
271
Vastaukset
- Aloittaja
Uusi eka linkki, vanha ei toimi
https://gofile.io/?c=zngiCV - Rohvessori_itte
Ei toimi toinenkaan, PayPalin mainos näyttää olevan.
Toisen linkin mukaan plagiaatiota ei ole likimainkaan Huhtasaaren määrissä. Todennäköisesti ei ollenkaan, jos lähdeviitteet on asianmukaisesti esitetty, ja silloin ei ole kysymys plagoinnista.
Tunnen lukusia vätöskirjoja, joissa on esim. oikealla tavalla siteerattu usean kirjoittajan näkemyksiä/käsiterakennelmia/teorioita tutkittavasta asiasta, Tällöin siteerausten osuus voi muodostaa hyvin suuren osan tekstimäärästä. Tutkijan taito paljasttuu sitten noiden kritiikistä, vertailusta, synteeistä tms.
Olen ollut myös ohjaamassa vätöskirjaa, jossa kolemea erilaadullista turkimusotetta sovellettiin samaan tuitkimuskohteeseen. Tällöin tutkimusotteiden esittely vei huomattvan tilan tekstikokonaisuudesta. Viitteiden piti tietysti olla asianmukaisia.
Huhtasaari väitti nyt viimeksi, että ohjaaja on kieltänyt käyttämästä viiteitä muihin graduihin. Lienee tarkoittanut, etteivät garudut on suositeltavia lähteitä.Huhtasaari on käsittänyt asian niin, että suoraan saa kopioida toista gradua kirjoitusvirheineen ilman lähdeviitteitä. Selitykset senkun käyvät yhä onnettomammiksi.- Antipersu1
Kuule näille hölmöille on ihan turha kertoa miten tieteellinen tutkimus - olkootpa vaikka vaatimaton pro gradu - rakentuu. Tälle jengille on yhdys sanatkin ovat täysin yli voimasia. Mitäpä sitä voi odottaa porukalta joka on jättänyt peruskoulukin kesken ja nyt haluaa "pelastaa" Suomen omilla neuvoillaan....
- NäinOnTurhaVäittääMuuta
Aloittajalla ei ole mitään käsitystä korkeakoulumaailmasta, joten silloin on parempi pysyä kuuntelupuolella, eikä esittää itse mitään kommentteja. Stubbilla on tietysti ollut lainauksia väikkärissään, niinkuin tieteellisissä julkaisuissa on aina suurin osa. Näihin pitää laittaa viite, niinkuin Stubb on tehnytkin. Tietenkään johtopäätökset eivät voi olla kopioituja tai lainauksia, eikä niin tässä tapauksessa tietenkään ole, koska se on yleensä mennyt läpi todella tiukan seulan läpi.
Huhtasaaren gradussa on kysymys siitä, että tekstiä on lainattu ilman lainauksia ja lisäksi lainattu teksti ei ole ollut mistään tutkimuksesta vaan jonkun toisen opiskelijan gradusta. Eli sama jos Huhtasaari olisi kirjoittanut tekstiä suoraan sanomalehdestä. Voiko niin tehdä? No ei tietenkään, senhän sanoo jo arkijärkikin, ettei voi esittää omanaan jonkun toisen alunperin kirjoittamaa tekstiä. Koska gradujen tarkistusmenetelmät ovat olleet löysempiä, gradu on mennyt läpi.
Tuskinpa Huhtasaaren gradusta sen suurempaa rangaistusta enää kenellekään tulee. Huhtasaari ja persut tietysti menettävät luotettavuuttaan entisestään kansan parissa, mutta se ei kovin korkealla ole tähänkään asti ollut (n. 5 %). - Hallaahon.äänestäjä45
Viherpunaisten masinoima hyökkäys
""On outoa, että peräti Oikeuskansleri ja Turun Yliopisto jarruttivat/estivät median vaatimuksia päästä arvioimaan Sauli Niinistön gradua. Miksi Oikeuskanslerille riitti se, että Turun Yliopisto ja professori olivat hyväksyneet Niinistön opintosuoritukset ja katsoivat, että enempää läpivalaisua ei ole oikeutettua vaatia? Johtuiko se siitä, että halusivat estää mediaa pääsemästä revittelemään Niinistön gradun heikkouksilla, halusivat estää että Niinistön maine ei lokaantuisi? https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000710187.html
Iltalehden mukaan Niinistö oli suorittanut opintonsa hyvin vaatimattomasti, läpäissyt kurssit vain rimaa hipoen. Siitä voi olettaa että Niinistön gradukin on saattanut olla vaatimaton, siinä on voinut olla puutteita, siksi sitä ei ole vieläkään palautettu Turun Yliopiston arkistoihin, vaikka sitä lupailtiin v 2012. Eikö Niinistön gradu kestä päivänvaloa? http://www.iltalehti.fi/presidentinvaalit/2012020115148611_pd.shtml
""
Antipersux = Rohvessori_itte 25.5.2018 23:21
ja vastaa itselleen
Antipersux = Antipersu1 26.5.2018 10:16
Lisäksi Antipersux on kirjautunut tiliin, josta voi peukuttaa itseään
ruuttamopo_persu on sairaan Antipersuxen kirjattu tili jolla tämä syrjäytynyt peukuttaa itseään,
Itsensä kanssa keskusteleva, itseään kehuva ja peukuttava sairas syrjäytynyt, joka tuskin äänestää
Selväpiirteinen läskiksi lyövä katkera nihilisti sanalla sanoen Antipersux- Rohvessori_itte
Pöljän kohellus jatkuu. Minulla ei ole mitään tekemistä Antipersuxen kanssa! Antipersux/Antipersu1 on palstalla kertonut asuvansa Eirassa, minä asun Hakuninmaalla.
Mulnikkejä näytät käyttävän nimenomaan sinä, jopa samoja tekstejä eri nikeillä toistaen. - Persujen_oikeuskäsitys
Eihän Sauli Niinistön opinnäytteellä (joka siihen aikaa ei ollut pro gradu) ole mitään tekemistä Huhtasaaren gradun kanssa, eikä siinä ole havaittu mitään vilppiä..
Persujen mielestä kopiokone Huhtasaari on puhdas pulmunen ja ajojahdin uhri, ja kaikki muut Suomen graduntekijät roistoja, niin ainakin vilppiepäilyksen alaisia.
- niinsamaa
Kokoolus huijaa aina. Kusetusoikeus, jonka Soinikin omi!
- Perusnuori
Hjallis kirjoitti twiitin, jossa oli lukuisia kirjoitusvirheitä. Miten hän on suoriutunut gradunsa kanssa?
- Antipersu1
Hjalliksella on todettu lukihäiriö josta hän on kertonut myös julkisuudessa. Se ei ole kuitenkaan estäyt häntä pärjäämästä muuten elämässä oikein hyvin. Lukihäiriö ei tee kenestäkään tyhmää.
Antipersu1 kirjoitti:
Hjalliksella on todettu lukihäiriö josta hän on kertonut myös julkisuudessa. Se ei ole kuitenkaan estäyt häntä pärjäämästä muuten elämässä oikein hyvin. Lukihäiriö ei tee kenestäkään tyhmää.
Varmaankin näin, mutta lukihäiriöisen on todella vaikea kirjoittaa gradu. hackmannilla on tietysti ollut töissä monta Hankenin suorittanutta.
- Lukihäiriöinen
DonaldTruth kirjoitti:
Varmaankin näin, mutta lukihäiriöisen on todella vaikea kirjoittaa gradu. hackmannilla on tietysti ollut töissä monta Hankenin suorittanutta.
Kopioiko Harkimokin gradunsa, vai? Ei kopioinut, koska sellaista ei ole. Harkimo on diplomi-ekonomi Hankenilta. Senaikainen välitutkinto, johon ei sisälly gradua.
Lukihäriö on vakava, ei pilkattava ongelma - paitsi ääliöiden mielestä. Persukulttuuriin näyttää kuuluvan kaikenlaisten vammaisten halveksunta.
Itse olen lukihäiriöinen, mutta gradunkin tehnyt (arvosanalla magna cum laude approbatur) maisteri, jopa sovelletun matematiikan alalla, jossa tarkkuus on ensisijaista, täystyöllistetty ikäni.
Lievä vamma persujen epäsosiaalisiin mielenhäiriöihin verrattuna. Lukihäiriöinen kirjoitti:
Kopioiko Harkimokin gradunsa, vai? Ei kopioinut, koska sellaista ei ole. Harkimo on diplomi-ekonomi Hankenilta. Senaikainen välitutkinto, johon ei sisälly gradua.
Lukihäriö on vakava, ei pilkattava ongelma - paitsi ääliöiden mielestä. Persukulttuuriin näyttää kuuluvan kaikenlaisten vammaisten halveksunta.
Itse olen lukihäiriöinen, mutta gradunkin tehnyt (arvosanalla magna cum laude approbatur) maisteri, jopa sovelletun matematiikan alalla, jossa tarkkuus on ensisijaista, täystyöllistetty ikäni.
Lievä vamma persujen epäsosiaalisiin mielenhäiriöihin verrattuna.Samanlainen diplomi-ekonomi, kuin Lenita Airisto? Paperit sai Hankenilta ulos, kun kävi lounaalla tarpeeksi usein Hankenin kahvilassa? Mikä tutkinto se on, jos ei tarvitse tehdä mitään työtä? Hankenin arvostus aikuisten leikkikouluna sai lisää vahvistusta.
- Kauppakorkean_alumni
DonaldTruth kirjoitti:
Samanlainen diplomi-ekonomi, kuin Lenita Airisto? Paperit sai Hankenilta ulos, kun kävi lounaalla tarpeeksi usein Hankenin kahvilassa? Mikä tutkinto se on, jos ei tarvitse tehdä mitään työtä? Hankenin arvostus aikuisten leikkikouluna sai lisää vahvistusta.
Puhut täyttä paskaa . Kaikissa kauppatieteellisissä yksiköissä oli tuohon aikaan (Hanken, Kauppakorkeakoulu, Tampereen yliopisto, Vaasan kauppakorkeakoulu, Handelshögskolan vid Åbo Akademi) oli suunnileen samankaltaiset opinto- ja tutkintovaatimukset.
Ovat vieläkin, vaikka yksiköt ovat hallinnollisesti muuttuneet nimiltään. Lounastamista ei missään päin laskettu, eikä edeleenkää lasketa, opintosuoritukseksi, ja syödä sai /saa muinakin aikoina ilman rangaistusta. - Valkeat_tennissukat
DonaldTruth kirjoitti:
Samanlainen diplomi-ekonomi, kuin Lenita Airisto? Paperit sai Hankenilta ulos, kun kävi lounaalla tarpeeksi usein Hankenin kahvilassa? Mikä tutkinto se on, jos ei tarvitse tehdä mitään työtä? Hankenin arvostus aikuisten leikkikouluna sai lisää vahvistusta.
Hyvin ovat sekä Airisto että Harkimo menestyneet Hankenin koulutuksellaan. Opetus on siis ollut korkealaatuista.
- Plagiaatti-Laura
Lauran kunnia on mennyt lopullisesti. Kopiojan yllä leijuu nyt häpeän viitta.
Ovatko kaikki persut huijareita? - Esko-terrilä
PIPPELISPÖÖ!!!
Suomi.kansaEnsi - No_katokku
Stubbi vei Suomen NATOon. Laura halusi liittoutua Venäjän kaa. Siks!
- PSisämaanASIALL
hesalaisrt.lukekaa harry potteria. Kovin ottaa luonnolle,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 693034
- 432963
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle502302Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3401966- 1401739
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161565Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71368Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101227- 421146
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661106