Mitä osaketta ostitte viimeksi ja miksi?
Minä tankkailin salkkuuni lisää Remedyä (pienikin uutinen pelien etenemisestä saa kurssin keulimaan), New age beveragea (tulevaisuuden terveysjuomia myyvä firma) ja Nokiaa (ehtii vielä kevään osinkoihin mukaan. ) Sellasia tuli tankkailtua.
Mitä osaketta olet ostanut viimeksi
23
1105
Vastaukset
Metsä Boardia silloin, kun se oli jotain 6,30 joskus viime lokakuussa. Täytyy sanoa, että oli oikein hyvä oivallus, vaikka ostinkin sitä vain laajentaakseni omistuksiani perinteisen savupiipputeollisuuden toimialoilla.
Itse en resua jollain pelifirmoilla tai korkean teknologian riskifirmoilla: aivan liian volatiilia minun makuuni, eikä minulla ole kokemusta alasta.
Mielestäni ei oikein ole hyvä aika nyt sijoittaa suoraan osakeomistukseen, joten olen valinnut hautovan kanan taktiikan. Olen vain ja katselen.- kjhyu
Hienoo et nokiaa ostit. Nousee moninkertaiseksi lähivuosina
- Svolteripee
Ruotsalaista Svolder B:tä. Sijoitusyhtiö joka pyrkii sijoittamaan pieniin ja keskisuuriin pörssiyhtöihin, hajautus n 20 firmaan. Kasvolliset pääomistajat, Lundströmit ja Qvibergit. Tätä mulla ollut jo ennestään. - Vastaa tämäkin mulle rahastoa - enkä suosita sitä kellekään, mutta yritän vastata kysymykseen. Tappiota tekeviä, osinkoja maksamattomia toiveyhtiöitä en osta ikinä.
- Alexander
Mutta minäpä se sijoitin Enersenseen ja nyt vain odottelen kolmekymmentä vuotta, että saan omani takaisin.
- Sitäsuntätä
KHRN ts. Khiron life scienses corp.
Kanadan pörssin uusimpia cannabis firmoja joka toimii etelä-amerikassa.- Cannabbissss
Tämä cannabis bisnes on kyllä jännää seurattavaa. Mietin itsekin jos sitä uskaltaisi lähteä pienelä osuudella mukaan... Onko muita vaihtoehtoa cannabis firmoiksi salkkuun kuin tämä Khiron life scienses? Onko mitään tarkempaa tietoa tästä firmasta?
- SitäsuntätäTäälläTaas
Cannabbissss kirjoitti:
Tämä cannabis bisnes on kyllä jännää seurattavaa. Mietin itsekin jos sitä uskaltaisi lähteä pienelä osuudella mukaan... Onko muita vaihtoehtoa cannabis firmoiksi salkkuun kuin tämä Khiron life scienses? Onko mitään tarkempaa tietoa tästä firmasta?
Eipä tuosta paljoa toistaiseksi tietoa löydy, erinäisiä sopimuksia saanut aikaiseksi etelä-amerikan maissa. Tuon lisäksi omasta ja vaimon salkusta löytyy kannabis puolelta Harvest one (hvt), Aphria (aph), aurora cannabis, cronos. Lisäksi Hmmj etf mutta sitä ei enää (tai ainakaan toistaiseksi) pysty ostamaan kiitos eu:n innon suojella eurooppalaisia sijoittajia vaurastumisen kiroukselta, onhan se kauheaa jos tavan ihminen voisi vaurastua.
- Juujuujuujuu
Nokiaa ja Nordeaa on osteltu tänä vuonna. Yritän malttaa olla ostamatta mitään ja lisäillä käteistä.
- Moninkertaistuja
Ostin tänään Tulikiveä, sillä ensi kuussa osakekurssi tulee nousemaan voimakkaasti:
Tulikivi tilasi Geologian Tutkimuskeskukselta kansainvälisen JORC-koodiston mukaisen virallisen malmiarvion osasta Suomussalmen Haaposen esiintymää. Ensimmäisessä vaiheessa malmiarvio kattaa noin 6 miljoonan tonnin osuuden talkkiesiintymästä. Sillä voidaan varmentaa esiintymän rikastettavuus talkintuotantoa silmällä pitäen. Lisäksi tehdään muita tarpeellisia selvitystöitä talkin louhintaan ja rikastukseen liittyen. Selvitystyöt tehdään Kainuun ELY-keskuksen osittain rahoittamana. Tavoitteena on saada edellä mainitut selvitystyöt päätökseen KESÄKUUN 2018 loppuun mennessä.
http://www.tulikivi.fi/uutiset/tulikivi_oyj_osavuosikatsaus_1-32018 - juukalainenhevosmies
Katsoin Tulikiven liiketoiminnan tulosta viimeisen viiden vuoden aikana ja tappiota on tullut yli 14 miljoonaa euroa. Tulikiven osake ei taida olla hyvä piensijoittajan valinta, sillä noususuhdanteessakaan ei osata tehdä voittoa (esim. 631000€ yritystukea ELY:ltä ja silti tulos tappiolla).
Rahamiehet ja velkojat tekee rahaa Tulikivellä. - kikkailija
Kallista on. Ei huvita paljon ostella kun ollaan huipuilla sitten vuoden 2007 koko maailmassa.
2019 cash is king? - osakenörtti
Kesäkuun alkupuolella kävin (taas kerran) läpi suuret kaikkien huulilla olevat it-jätit. Mutta ei vaan pysty ostamaan vaikka tiedostaisi virheen mahdollisuuden. Niiden sijaan ostin kuitenkin ict:tä ja tulin ensimmäistä kertaa Ciscon omistajaksi.
- MummoSijoittaa
Tikkurilaa ja Scanfilia hieman lisää.
- Brabus
Minun salkussa lisätankattuna componenta.
Uskon lafkan nousuun. - Odotanostan
Wärtsilän tilauksien valtavuus realisoitunee tulevaisuudessa ja silloin ostan lisää kun nousee yli 20 euron.
- Korollekatetta
Ajattelin ostaa kymmenellä eurolla Nordeaa Rahat siihen asti talletustilillä kasvamassa korkoa.
- Pitkänlinjansäästäjä
Etteplania, Aspoa ja Finnairia viimeisinä ostoina.
- SitäOstin
Orion B
- åöäq
Ostin Pihlajalinnaa melkoisen läjän. Se nimittäin ampaisee isosti vielä tänä vuonna.
- Anonyymi
ny pomppas.. eli vuos meni :)
- Anonyymi
Olen ostanut kaikkia laskevia puukkoja ja kohta olen tyhjätasku. Sellaista se elämä on. Kokonaiset 266 euroa on pörssissä kiinni eli koko omaisuus.
- Anonyymi
Ostin tänään Nokiaa. Ei se Osari nyt niin huono ollut mitä markkina kurmootti lappua. Melko samassa tulos tuntui pysyvän. Tulevaisuuden odotukset vain laskivat. Eli luulenpa 5G laitteiden vielä menevän kaupaksi ja kohtuullisella katteella.
En usko Noksun Kurssin raketoivan. Jos nyt jonkinlaista osinkoa kykenisi vielä joskus maksavan? - Anonyymi
Viimeisimmät:
Ence á 3.99 nyt 3.99
FCA á 11.98 nyt 14.62
ArcelorMittal á 13.27 nyt 15.69
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612775Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152615Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2671575Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841174Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631088- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56879
- 79875