Jokainen hetki ja nyt ja nyt kun
tiedän, etten voi auttaa sinua
olen eksyksissä, sinä olet
jossain ja et ymmärrä minua
nyt ollaan ja rukoilen puolestasi
sinä, et tiedä kuinka välitän
sinusta, mutta olet minun
rakkauteni <3
Rakkaus koskettaa sinua ja minua
3
252
Vastaukset
- Hyvinkauansitten
Kiitoksia. Ensinmäistä kertaa tahdon kiittää sinua!
Toivottavasti tiedät mitä teet, toivon että jatkat rukoilemista puolestani.
En ole varma siitä, että kuka olet.
Pieni aavistus kyllä on.
Kaikkea hyvää myös sinun elämääsi ja halaukset lemmikkieläimillesi puolestani. Kiitos sinulle :) aina kannattaa rukoilla.Minullakin on pieni aavistus, mutta ei voi olla varma.
Kiitos , kaikkea hyvää sinullekin, mutta halauksia en voi antaa lemmikeilleni, ne ovat jo kissa taivaassa Saara ja Petteri <3 ja nykyiset ovat valk. Maija ja Punainen Pete <3 ja ne saavat halaukseni :)- näinonluettu
Kuka on hän, jota rukoilet? Onko hän Jumala, mielesi mukainen, vai Jumala, joka on totuudellinen? Jumala ei ole sellainen, jollaiseksi hänet kuvittelemme, vaan hän on ilmoittanut itsensä Raamatussa. Sieltä löytää Luojan. Ja ainoastaan Jeesuksen kautta, voimme lähestyä häntä, koska Jeesus kantoi ristillä suuret syntivelkamme. Siinä ilmenee Jumalan rakkaus. Se on suurinta rakkautta, joka voi myös tyydyttää ihmisen sisimmän. Sielullinen rakkaus ei siihen koskaan kykene:)
https://youtu.be/JZD-OTLxgek
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14910901
- 525200
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452413- 302113
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131681Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421514Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301221Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351166Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92925TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317882