Haluaisin tietää

ylivuosikymmenikava

onko sun ollu näiden vuosien aikana ikävä mua. Jos kysyt onko mulla niin sinut tänäänkin vierelleni kuvittelin. Et tullut vastaan edes puolitiehen. Yritin sen minkä kykenin. Nyt menos treffeille. Jos elämään astuisi uusi ihminen niin luukku sinulle sulkeutuu.

20

1213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedätkylläkeneltä

      Jos oot se joksi luulen, niin katseeni hakeutuu aina suhun, koska taidan tykätä susta liikaakin! Pahalta tuntuu sanoo näin, mutta kaikesta sydämmestäni nauti treffeistä jonkun toisen kanssa, sä ansaitset onnea ja rakkautta elämääsi!

    • Ainaeisaamitähaluaa

      Onnea treffeille ja toivottavasti on oikea sulle !!!

    • luukuttamista

      Älä sulje luukkua vaan kerro irl toiselle kaipauksestasi. Ja etkös sää seksitreffeillä käy aina kun ehdit. Ei mitään uutta.

    • Tiedätkuka

      Tosi ikävä sua mies, tiedät sen. Miksei voitas YRITTÄÄ!

      • Toieiollu

        minulta. No hätä.


    • SäEtoleHän
      • ehkäjonkunhän

        Se on pitkä aika, kokemuksesta tiedän... Mitä tarkoitat tunnistamisella, onko hän ehkä sielunkumpparisi, vai palstallako tunnistit (miten?)?


    • oonaikautelias

      Ei oo mul, mut miks ei oo edennyt pitemmälle? 7v on aika pitkä aika!

    • Suunnitelmani

      No eipä me nähä enään lainkaan... Suunnittelin muutaman vuoden päästä muuttoa pois täältä muutenkin.

      • Satavuottasitten

        Muutatko lähemmäksi mua? Olisin sun.


    • ed--------

      Älä anna sille heti jos oot se. Äläkä sano etten tullut vastaan.

    • A-naiselle

      Minulla on ainakin ollut ja on edelleen valtava ikävä. Hän ei tullut vastaan. Rakastan häntä naista. Olen rakastanut jo 11 vuotta, luulen että hänkin rakasti.

      • eräsAnainen

        minkä niminen mies olet?


      • A-naiselle

        A-mies


    • josolet

      Eräs reilun vuosikymmenen takaa niin voin sanoa että on ollut ikävä.

      • Reilumeininki

        Ei siis ollut epäreilu vuosikymmen?


      • Sivustavain

        Ei vielä, pari vuotta pitää vielä sinnitellä, sitten on epäreilu vuosikymmen koossa.


    • On ollut kova ikävä

    • Olka

      On ollut kova ikävä

    • keine_ahnung

      "Tiedätkuka
      26.5.2018 17:17"


      No kuka? Pane etu ja sukunimesi ekat kirjaimet, jotta voin päätellä niistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1070
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      733
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      539
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      536
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe