onko sun ollu näiden vuosien aikana ikävä mua. Jos kysyt onko mulla niin sinut tänäänkin vierelleni kuvittelin. Et tullut vastaan edes puolitiehen. Yritin sen minkä kykenin. Nyt menos treffeille. Jos elämään astuisi uusi ihminen niin luukku sinulle sulkeutuu.
Haluaisin tietää
20
1153
Vastaukset
- tiedätkylläkeneltä
Jos oot se joksi luulen, niin katseeni hakeutuu aina suhun, koska taidan tykätä susta liikaakin! Pahalta tuntuu sanoo näin, mutta kaikesta sydämmestäni nauti treffeistä jonkun toisen kanssa, sä ansaitset onnea ja rakkautta elämääsi!
- Ainaeisaamitähaluaa
Onnea treffeille ja toivottavasti on oikea sulle !!!
- luukuttamista
Älä sulje luukkua vaan kerro irl toiselle kaipauksestasi. Ja etkös sää seksitreffeillä käy aina kun ehdit. Ei mitään uutta.
- Tiedätkuka
Tosi ikävä sua mies, tiedät sen. Miksei voitas YRITTÄÄ!
- Toieiollu
minulta. No hätä.
- SäEtoleHän
7 v https://m.youtube.com/watch?v=hTYbrFxDXJs olen ikävöinyt. Hänet tunnistettuani.
- ehkäjonkunhän
Se on pitkä aika, kokemuksesta tiedän... Mitä tarkoitat tunnistamisella, onko hän ehkä sielunkumpparisi, vai palstallako tunnistit (miten?)?
- oonaikautelias
Ei oo mul, mut miks ei oo edennyt pitemmälle? 7v on aika pitkä aika!
- Suunnitelmani
No eipä me nähä enään lainkaan... Suunnittelin muutaman vuoden päästä muuttoa pois täältä muutenkin.
- Satavuottasitten
Muutatko lähemmäksi mua? Olisin sun.
- ed--------
Älä anna sille heti jos oot se. Äläkä sano etten tullut vastaan.
- A-naiselle
Minulla on ainakin ollut ja on edelleen valtava ikävä. Hän ei tullut vastaan. Rakastan häntä naista. Olen rakastanut jo 11 vuotta, luulen että hänkin rakasti.
- eräsAnainen
minkä niminen mies olet?
- A-naiselle
A-mies
- josolet
Eräs reilun vuosikymmenen takaa niin voin sanoa että on ollut ikävä.
- Reilumeininki
Ei siis ollut epäreilu vuosikymmen?
- Sivustavain
Ei vielä, pari vuotta pitää vielä sinnitellä, sitten on epäreilu vuosikymmen koossa.
On ollut kova ikävä
- Olka
On ollut kova ikävä
- keine_ahnung
"Tiedätkuka
26.5.2018 17:17"
No kuka? Pane etu ja sukunimesi ekat kirjaimet, jotta voin päätellä niistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452897Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen452835Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232618Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3341684- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193907Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43702