onko sun ollu näiden vuosien aikana ikävä mua. Jos kysyt onko mulla niin sinut tänäänkin vierelleni kuvittelin. Et tullut vastaan edes puolitiehen. Yritin sen minkä kykenin. Nyt menos treffeille. Jos elämään astuisi uusi ihminen niin luukku sinulle sulkeutuu.
Haluaisin tietää
20
1177
Vastaukset
- tiedätkylläkeneltä
Jos oot se joksi luulen, niin katseeni hakeutuu aina suhun, koska taidan tykätä susta liikaakin! Pahalta tuntuu sanoo näin, mutta kaikesta sydämmestäni nauti treffeistä jonkun toisen kanssa, sä ansaitset onnea ja rakkautta elämääsi!
- Ainaeisaamitähaluaa
Onnea treffeille ja toivottavasti on oikea sulle !!!
- luukuttamista
Älä sulje luukkua vaan kerro irl toiselle kaipauksestasi. Ja etkös sää seksitreffeillä käy aina kun ehdit. Ei mitään uutta.
- Tiedätkuka
Tosi ikävä sua mies, tiedät sen. Miksei voitas YRITTÄÄ!
- Toieiollu
minulta. No hätä.
- SäEtoleHän
7 v https://m.youtube.com/watch?v=hTYbrFxDXJs olen ikävöinyt. Hänet tunnistettuani.
- ehkäjonkunhän
Se on pitkä aika, kokemuksesta tiedän... Mitä tarkoitat tunnistamisella, onko hän ehkä sielunkumpparisi, vai palstallako tunnistit (miten?)?
- oonaikautelias
Ei oo mul, mut miks ei oo edennyt pitemmälle? 7v on aika pitkä aika!
- Suunnitelmani
No eipä me nähä enään lainkaan... Suunnittelin muutaman vuoden päästä muuttoa pois täältä muutenkin.
- Satavuottasitten
Muutatko lähemmäksi mua? Olisin sun.
- ed--------
Älä anna sille heti jos oot se. Äläkä sano etten tullut vastaan.
- A-naiselle
Minulla on ainakin ollut ja on edelleen valtava ikävä. Hän ei tullut vastaan. Rakastan häntä naista. Olen rakastanut jo 11 vuotta, luulen että hänkin rakasti.
- eräsAnainen
minkä niminen mies olet?
- A-naiselle
A-mies
- josolet
Eräs reilun vuosikymmenen takaa niin voin sanoa että on ollut ikävä.
- Reilumeininki
Ei siis ollut epäreilu vuosikymmen?
- Sivustavain
Ei vielä, pari vuotta pitää vielä sinnitellä, sitten on epäreilu vuosikymmen koossa.
On ollut kova ikävä
- Olka
On ollut kova ikävä
- keine_ahnung
"Tiedätkuka
26.5.2018 17:17"
No kuka? Pane etu ja sukunimesi ekat kirjaimet, jotta voin päätellä niistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1292291Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1871099Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo99963Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa385898- 53801
- 62799
Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi279792- 46789
- 84763
- 51723