Koirani uloste on nyt ollut löysää/tahmeaa. Määrät vaihdelleet välillä pikku papanaa ja välillä isommin tullut kakkaa. Pieni koira 4,5kg kyseessä. Mutta nyt kakka oli siniharmaata limaista. Ihan ku kakka olisi ollut sen limakotelon sisällä. Mistä tämä voi johtua? Soitan Ma ell?
Ruokana on yrjölänpuuro /kengurua säilyke. vitamiinit/kalkki. niveltukiravinne ja maitohappobakteeri. Kärsii närästyksestä ja tuolla ruualla saatu närästys melkeen kokonaan pois. syönnyt nyt noin kk tätä ruokavalioo. Ell ruokia kokeiltu 4eri. Sillonkaan ei maha ole ollut kunnossa. Tutkittu aikoinaan girgia loinen(en muista kirjoitetaanko noin) ja b12 imeytiminen. Nuo oli kunnossa.
Koiraltani on poistettu anaalirauhaset. Nyt on sitten ruvennut raahaamaan takapuoltaan maahan. Kuin olisi anaalirauhaset täynnä. Ja ilmavaivoja on nyt enemmän ollut koirallani.
Monta ruokaa kokeiltu kun aina tullut jotain vaivaa jostain ruuasta. Siksi nyt kokeillaan tuota.
Ehkä mä soitan ell ajan.
Mutta Onko kokemuksia muilla : limakakasta, närästyksestä, ilmavaivat? kaikki neuvot otetaan vastaan :)
Koiran limainen kakka ja muut oireet.
koira
2
503
Vastaukset
- Koiraongelmia
Ootko kokeillu Royal Caninin gastro intestinal raksuja? Omien koirien vatsa ongelmat loppui niillä.
- Matoja
Hei ! Nuo oireet viittaa siihen että koirallasi on matoja ! Kannattaa antaa matokuurin noin viikon ajan ja parin viikon kuluttua uudestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2221537- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691207- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18942Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855