Toimiiko teillä Lordin foorumi?
Monsterboard
7
1033
Vastaukset
- Zorlim
Joo, osoite vähän muuttunut: http://forum.lordi.fi/
- Anonyymi
Ei toimi. Onko enää olemassa?
- Anonyymi
Koitin mennä foorumille bändin nettisivujen linkistä, mutta tulee vaan joku teksti: Sivusto ei asennettu
- Anonyymi
Taitaa olla niin, että ei ole enää toiminnassa.
Keskustelufoorumien suosio on nykyään niin pientä, että monet lopettanut. Harmi sinänsä.
- Anonyymi
Toimiiko muilla bändin nettisivut? itsellä tulee teksti:
Sivustoon ei saada yhteyttä
Tarkista, sisältääkö www.lordi.fi kirjoitusvirheitä.
DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN- Anonyymi
Mulla toimii bändin nettisivut. Mutta foorumille ei pääse.
Vaikka sivuilta on suora linkki foorumille. Eikä missään ole tiedotettu, että se olisi lopettanut.
Mutta jos moneen kuukauteen ei ole ollut toiminnassa, kai se sitten on lopetettu.
- Anonyymi
Harmittaa! Muistan teininä lukeneeni noita lordi ficejä olivat parhaita! Myös aikuisena lueskelin niitä nyt harmittaa ettei pääse lukemaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051004
- 96844
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap93749- 75642
- 48635
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16560- 34486
- 43472
- 44459
- 25455