Eli siis mulla on nyt varmaan tulossa hamsulle yllätyspoikue ( pääsi häkin väliseinämän toiselle puolelle jossa oli poika hamsuni. Tuhosivat siihen aukon jota en huomannut heti. Tiedän oli tyhmää laittaa ne silleen )1. Mut ongelma on se et molemmat ovat eläinkaupasta poika on täysin puhdasrotuinen on sukutaulut ja muut mutta tytöstä en oikeen tiiä sanoivat kaupassa että pitäis olla puhdas mitä sanon ostajille jotka ostaisivat mahdolliset poikaset ja mitä muuta minun pitäisi tietää. Hamsu on ihan talvikon näköinen ja vaihtoi talviturkinkin. Mutta en osaa sanoa ummikkona onko talvikon ruumiinrakenne yms. Talvikoita siis ovat.
2. Olen siitäkin huolissani että hamsu synnyttäisi juoksupyöräänsä koska syö ja nukkuukin siellä ja nyt oli vienyt vähän pesämateriaalia sinne. Eli mitä teen ja onko mahdollista että hamsu sinne synnyttäisi.
Kiitos valmiiksi mahdollisista vastauksista
HAMSTERI ONGELMA
Ongelmaaaaa
0
90
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.693254Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6885- 84879
- 34810