Miten huippujalkapallo lajina muuttuisi jos pelaajien ostaminen ja myyminen kiellettäisiin?
Pelaajat pelaisivat sopimuksiensa mukaan seuroissaan mutta saisivat sopimuksiensa päätyttyä vapaasti valita uuden seuransa. Isoilla seuroilla olisi edelleen kyky maksaa isoimmat palkat pelaajilleen. Kasvaisiko vai vähenisikö näiden mahtiseurojen kyky haalia parhaat pelaajat riveihinsä vai tasapäistyisikö jalkapallomaailma?
Jos ihmiskauppa lopetettaisiin jalkapallosta
fjbfjflj
2
342
Vastaukset
- näinhänseonkaikkialla
Jos pelaajat saisi valita sopimuksen jälkeen seuransa niin mihin seuraan ne pelaajat luultavasti menisivät? No tietysti siihen seuraan joka maksaa parhaiten eli ihan samalla tavalla kuin nytkin.
- fjbfjflj
Toisaalta kun pelaaja tekisi läpimurron huipputasolle, ei häntä tällöin samantien myytäisi rikkaampaan joukkueeseen vaan hänen tulisi pelata sopimuksensa loppuun senhetkisessä seurassaan, minkä luulisi tasoittavan puntteja joukkueiden välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043