205-senttinen ja 180-kiloinen Mika Törrö kilpaili viime elokuussa voimamieskisoissa Ylämyllyllä.
Kontiolahtelainen Mika Törrö voitti sunnuntaina Suomen vahvin mies -kilpailun finaalin Lahden Messukeskuksessa.
Törrö osallistui kilpailuun tänä vuonna toisen kerran. Toiselle sijalle vaativassa ja tiukassa kilpailussa ylsi lahtelainen Niko Vesterinen. Kolmanneksi sijoittui Jesse Matilainen Mikkelistä.
Sunnuntain finaalissa taisteli kaksitoista lauantain karsinnasta jatkoon päässyttä voimamiestä. Lajeina olivat rekan veto, kehikon kanto, väkipyörä ja kivien nosto.
Jo vuodesta 1987 saakka järjestetty Suomen vahvin -kilpailu toteutettiin tänä vuonna toista kertaa Lahdessa.
Kisaviikonlopun pääkilpailu esitetään myöhemmin Ylen TV2-kanavalla sekä Yle Areenassa
Kontiolahtelainen Mika Törrö on Suomen vahvin mies
3
1015
Vastaukset
- Kallistalystiä
Kallis kaveri. Jos vangin hinta on 214,50/päivä, niin hän mainitsi, että istunut 11 vuotta. Kun läsketaan keskimäärin karkausvuosi mukaan, niin maksua veronmaksajille 862 TUHATTA euroa. Pelkät lusimiset! Entäs muut? Että hurraa kun jaksaa nostaa rautatolppaa ja tälläistä viel iloitaan lehdissä.
- Anonyymi
Kehtasivat lähettää hänet maailman vahvin mies kisaankin. Ilman minkäänlaista jatkoonpääsymahdollisuutta. Eikö Suomessa ole enää vahvoja miehiä?
- Anonyymi
Montako vero€ on suomi työntänyt mohamedien elätykseen, italiaan, kreikkaan, afrikkaan, susi vahinkoihin, valkkari vahinkoihin... Onpahan törrön kohdalla mennyt edes suomalaisen persieen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043