Matteuksen ja apostolien, sekä Paavalin matemaattinen kirjoitus tyyli todistaa, että esim. Jeesuksen syntymis kertomus on mahdotonta kirjoittaa ellei asia ole täysin varmaa!
https://salatturaamattu.fi/kirje-jonka-ivan-panin-kirjoitti-new-york-sun-lehdelle/
Joten Ap.t. 5:31 Hänet [Jeesuksen] on Jumala oikealla kädellänsä korottanut Päämieheki
ja Vapahtajaksi,
antamaan Israelille parannusta
ja syntien anteeksiantamusta.
Luuk. 24:47 ja että parannusta syntien anteeksisaamiseksi on saarnattava hänen nimessänsä kaikille kansoille,
alkaen Jerusalemista.
Hebr. 2:10 Sillä hänen,
jonka tähden kaikki on
ja jonka kautta kaikki on,
sopi [Jumalan poika Jeesuksen kanssa],
saattaessaan paljon lapsia kirkkauteen,
kärsimysten kautta tehdä heidän pelastuksensa päämies täydelliseksi.
Biblia (1776) Ap.t. 5:31 Sen on Jumala korottanut oikialle kädellensä Päämieheksi
ja Vapahtajaksi,
antamaan Israelille parannusta
ja syntein anteeksi antamusta.
Matemaattisen tarkkuudella kirjoitettu raamattu
Luotettava-Sana
0
142
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227