Tosi on hieno homma

ejnskj

8

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Tosi on hieno homma
      ejnskj
      28.5.2018 12:06

      Tämäkin. https://www.youtube.com/watch?v=5X1cvtjCmtY&t=1486s "

      - Mitä hienoa tässä kaikessa ihmisten rääkkäämisessä oikein on? Jos katsoit haastatteludokumentin kokonaan, siinä puhuttiin myös borrelioosin mahdollisuudesta lääkärin pitäessä sisäilmasta sairastumista todennäköisempänä. Tosiasiassa yhä useampi homesairas sairastuu myös borrelioosiin, jolloin saa sairastaa tuplahelvettiä, josta minullakin on kokemusta. Yksi oire kun hellittää tilapäisesti vähän, toinen pamahtaa päälle. Auringon tehtyä nupille ja homesairaudelle hyvää, borrelioosipirulainen on parannellut asemiaan. Vaikken käy täällä joka oireesta valittamassa, takana on karseita päiviä ja huonosti nukuttuja öitä jatkuvassa neurologisessa kurimuksessa. Viikonloppuna olin oikein kipeä luusärystä taas ja tärisin lähes koko ajan niin kuin nytkin päälaen ja posken kalvaessa jälleen ja niveltulehduksenkin vaivatessa. Parina päivänä olen herännyt pätkäuniltani siihen, että limatulppa tukkii kurkkuani, johon olematon unianti sitten päättyykin niin kuin tänään.

      Viime yönä purin joitain kohtia dokumentista https://keskustelu.suomi24.fi/t/15297426/painavaa-asiaa-dokumentista-sisailmasta-sairas tekstimuotoon, jossa vierähti useampi tunti koettaessani saada kaiken mahdollisimman hyvin talteen.

      Mitä ylipäätään kaikkeen tulee, pitäisi olla lähes yli-ihminen jaksaakseen sairaana kaiken hivutuksen ja sorron täälläkin. Viestejä poistellaan silkkaa raukkamaisuuttaan, vaikka kerron tosiasioihin perustuvista epäkohdista todisteineen. Ei tämä niin hyvä kirjoituspaikka ole jouduttuani madaltamaan tasoani, kun täältä poistellaan viestejä, joissa on englannin kieltä, jota ikävöin.

      Käytännön ongelmia on niin paljon, ettei niitä jaksa luetellakaan. Jopa omat makeat, sokerittomat herkut pitäisi tehdä itse sokerin ruokkiessa sekä sientä että spirokeettaa ja kaikkia kehossa jyllääviä taudinaiheuttajia. Jumal'auta, on kyllä liikaa pyydetty ja mahdotonta, että huonossa hapessa jaksaisi kaiken. Olen joutunut jopa kehittelemään itselleni reseptin, jolla teen pellillisen kaura-kaakaoleivonnaista lisäten mukaan kaikkea terveellistä, mitä vaan keksin maitohappobakteereineen jne. Makeuttamiseen olen käyttänyt pääosin steviaa, jonka joukkoon viime lähetyksessä Amazonilta olikin ympätty mukaan myös erytrolia tietämättä, miten se minulle sopii. Nyt tuo vispilöintihomma olisi taas edessä, että saisin pakkaseen annospusseihin pakattuja "mokkapaloja" vähentääkseni elimistön sokeritaakkaa ja taudinaiheuttajien juhlaa.

      Pitäisi saada myös uutta muoviletkua pulloon, jonka pohjalla on kymmenisen senttiä vettä ja johon puhallan liman poistamiseksi keuhkoputkista letkulla, joka on aika vanha. Onneksi eilen löysin kaupan, josta noita letkuja saa tarvitessani uutta myös otsonaattoriin, jolla puhdistan juomavettä. Kaupassa ilmanlaatu oli vaan niin huono helteiden pahentaessa asiaa, ettei siellä voinut käydä kuin kääntymässä vaan.

      • ejnskj

      • ejnskj kirjoitti:

        Hieno homma on nimenomaan siinä, että oikeita totuudenmukaisia asioita tuodaan esiin kirjoituksin, videoin meille ja vähättelijöillekin katsottavaksi ja kuunneltavaksikin.

        Ole hyvä tuossa lisää: Hieno homma ! http://verkkolehti.tukes.fi/kemikaalialtistumisten-summa/

        Ok!


      • 29.5.2018:

        "Tosiasiassa yhä useampi homesairas sairastuu myös borrelioosiin, jolloin saa sairastaa tuplahelvettiä, josta minullakin on kokemusta. Yksi oire kun hellittää tilapäisesti vähän, toinen pamahtaa päälle. Auringon tehtyä nupille ja homesairaudelle hyvää, borrelioosipirulainen on parannellut asemiaan. Vaikken käy täällä joka oireesta valittamassa, takana on karseita päiviä ja huonosti nukuttuja öitä jatkuvassa neurologisessa kurimuksessa. Viikonloppuna olin oikein kipeä luusärystä taas ja tärisin lähes koko ajan niin kuin nytkin päälaen ja posken kalvaessa jälleen ja niveltulehduksenkin vaivatessa. Parina päivänä olen herännyt pätkäuniltani siihen, että limatulppa tukkii kurkkuani, johon olematon unianti sitten päättyykin niin kuin tänään."

        - Varsinkin borrelioosi on niin pirullinen sairaus, että stressi ja huonot unet nostavat kivut kattoon ja tekevät olemisesta karseaa. Yritettyäni levätä vähän alkuillasta - olinhan järkyttävän väsynyt herättyäni vain parin tunnin unien jälkeen liman tukkiessa kurkkuani ja ahtauttaen hengitystäni. Puhalsin kyllä aamulla pulloon, mutta unet olivat mennyttä siltä erää. Alkuillasta yrittäessäni levätä heräsin viitisen kertaa siihen, että sylki valui suupieltäni pitkin alas. Olen pitänyt poskeni alla tyynyliinan päällä jo pidempään Kallion kirkosta saamaani rukousliinaa ajalta, jolloin en ollut tällä tavoin sairas. Muistan hetken, jolloin kaivoin rukousliinan esiin Raamatun välistä, jonne olin laittanut sen talteen. Se oli alkuvuodesta 2010 helvetillisen kroonisen poskiontelotulehduksen alettua tekemieni hometestien jälkeen, kun ympäristötarkastaja ei ollut suostunut ottamaan niitä edes valitusten jälkeen.

        Kevään 2010 jälkeen sama Rukousystävien kirkkoillasta saamani rukousliina on kulkenut visusti matkassa mukana muistutuksena toisesta ulottuvuudesta ja lohdusta, jonka vain sieltä sielulleen saa, lääkäreiden painiessa kokonaan muissa asioissa. Poikani kertoi juuri, miten lääkäreiden määrää pidetään tarkoituksella alhaisena, että palkat pysyisivät korkeina. Se oli kai jossain kommentissa jonkun lääkärin esitellessä lukaaliaan potilastyön sijaan.

        Korruptoinutta systeemiä ylläpitää lääkäriliitto, joka monopoliasemallaan estää erittäin tehokkaasti kaiken kilpailun ja kritiikin Suomessa. Mikäli kilpailua olisi enemmän, potilastyö paranisi ja ihmisillä olisi enemmän valinnanvaraa. Nyt on vain yksi totuus, jonka lääkäriliitto määrittelee lääkäreiden tarpeista käsin sivuuttaen potilaiden kärsimykset kokonaan. Esimerkiksi borrelioosiin sairastuneille se tarkoittaa vain yhtä hoitolinjaa, vanhentunutta IDSAa ilman, että Suomessa olisi yhtään ILADS-linjaista lääkäriäkään, vaikka muualla maailmassa https://www.lymedisease.org/idsa-guidelines-removed-ngc/ on menty jo eteenpäin.

        Suomessa lääkärit eivät voi kilpailla hoitojen tehokkuudella hoitovirheidenkin ollessa niin arkipäivää, ettei niitä haluta edes tilastoida karmean totuuden paljastumisen estämiseksi.

        Lääkärit eivät usko potilasta tämän kertoessa olevansa oikeasti sairas, vaan pyrkivät kaikin keinoin kävelemään potilaan sisäisen intuition ja viisauden päältä, jota lääkärit eivät kunnioita eivätkä arvosta. Jo pelkästään tuon takia hoitovirheissä vammautuu ja menehtyy paljon enemmän ihmisiä kuin jos ihmisten oireet otettaisiin vakavasti. Olen juuri kuullut tapauksesta, jossa lääkäri sanoi potilaalle, ettei tämän jalassa ole veritulppaa tutkimatta asiaa oikeasti. Potilas söi useamman päivän kipulääkkeitä, kunnes toinen lääkäri löysi veritulpan ja oikea hoito aloitettiin. Yksikin tällainen tapaus on liikaa, mutta näistä raportoidaan koko ajan, ja omaakin kokemusta on ollut ihan liikaa eivätkä kaikki edes selviä.


      • sanasinko kirjoitti:

        29.5.2018:

        "Tosiasiassa yhä useampi homesairas sairastuu myös borrelioosiin, jolloin saa sairastaa tuplahelvettiä, josta minullakin on kokemusta. Yksi oire kun hellittää tilapäisesti vähän, toinen pamahtaa päälle. Auringon tehtyä nupille ja homesairaudelle hyvää, borrelioosipirulainen on parannellut asemiaan. Vaikken käy täällä joka oireesta valittamassa, takana on karseita päiviä ja huonosti nukuttuja öitä jatkuvassa neurologisessa kurimuksessa. Viikonloppuna olin oikein kipeä luusärystä taas ja tärisin lähes koko ajan niin kuin nytkin päälaen ja posken kalvaessa jälleen ja niveltulehduksenkin vaivatessa. Parina päivänä olen herännyt pätkäuniltani siihen, että limatulppa tukkii kurkkuani, johon olematon unianti sitten päättyykin niin kuin tänään."

        - Varsinkin borrelioosi on niin pirullinen sairaus, että stressi ja huonot unet nostavat kivut kattoon ja tekevät olemisesta karseaa. Yritettyäni levätä vähän alkuillasta - olinhan järkyttävän väsynyt herättyäni vain parin tunnin unien jälkeen liman tukkiessa kurkkuani ja ahtauttaen hengitystäni. Puhalsin kyllä aamulla pulloon, mutta unet olivat mennyttä siltä erää. Alkuillasta yrittäessäni levätä heräsin viitisen kertaa siihen, että sylki valui suupieltäni pitkin alas. Olen pitänyt poskeni alla tyynyliinan päällä jo pidempään Kallion kirkosta saamaani rukousliinaa ajalta, jolloin en ollut tällä tavoin sairas. Muistan hetken, jolloin kaivoin rukousliinan esiin Raamatun välistä, jonne olin laittanut sen talteen. Se oli alkuvuodesta 2010 helvetillisen kroonisen poskiontelotulehduksen alettua tekemieni hometestien jälkeen, kun ympäristötarkastaja ei ollut suostunut ottamaan niitä edes valitusten jälkeen.

        Kevään 2010 jälkeen sama Rukousystävien kirkkoillasta saamani rukousliina on kulkenut visusti matkassa mukana muistutuksena toisesta ulottuvuudesta ja lohdusta, jonka vain sieltä sielulleen saa, lääkäreiden painiessa kokonaan muissa asioissa. Poikani kertoi juuri, miten lääkäreiden määrää pidetään tarkoituksella alhaisena, että palkat pysyisivät korkeina. Se oli kai jossain kommentissa jonkun lääkärin esitellessä lukaaliaan potilastyön sijaan.

        Korruptoinutta systeemiä ylläpitää lääkäriliitto, joka monopoliasemallaan estää erittäin tehokkaasti kaiken kilpailun ja kritiikin Suomessa. Mikäli kilpailua olisi enemmän, potilastyö paranisi ja ihmisillä olisi enemmän valinnanvaraa. Nyt on vain yksi totuus, jonka lääkäriliitto määrittelee lääkäreiden tarpeista käsin sivuuttaen potilaiden kärsimykset kokonaan. Esimerkiksi borrelioosiin sairastuneille se tarkoittaa vain yhtä hoitolinjaa, vanhentunutta IDSAa ilman, että Suomessa olisi yhtään ILADS-linjaista lääkäriäkään, vaikka muualla maailmassa https://www.lymedisease.org/idsa-guidelines-removed-ngc/ on menty jo eteenpäin.

        Suomessa lääkärit eivät voi kilpailla hoitojen tehokkuudella hoitovirheidenkin ollessa niin arkipäivää, ettei niitä haluta edes tilastoida karmean totuuden paljastumisen estämiseksi.

        Lääkärit eivät usko potilasta tämän kertoessa olevansa oikeasti sairas, vaan pyrkivät kaikin keinoin kävelemään potilaan sisäisen intuition ja viisauden päältä, jota lääkärit eivät kunnioita eivätkä arvosta. Jo pelkästään tuon takia hoitovirheissä vammautuu ja menehtyy paljon enemmän ihmisiä kuin jos ihmisten oireet otettaisiin vakavasti. Olen juuri kuullut tapauksesta, jossa lääkäri sanoi potilaalle, ettei tämän jalassa ole veritulppaa tutkimatta asiaa oikeasti. Potilas söi useamman päivän kipulääkkeitä, kunnes toinen lääkäri löysi veritulpan ja oikea hoito aloitettiin. Yksikin tällainen tapaus on liikaa, mutta näistä raportoidaan koko ajan, ja omaakin kokemusta on ollut ihan liikaa eivätkä kaikki edes selviä.

        Korjaus edelliseen:

        "Yritettyäni levätä vähän alkuillasta - olinhan järkyttävän väsynyt herättyäni vain parin tunnin unien jälkeen liman tukkiessa kurkkuani ja ahtauttaen hengitystäni. Puhalsin kyllä aamulla pulloon, mutta unet olivat mennyttä siltä erää. Alkuillasta yrittäessäni levätä heräsin viitisen kertaa siihen, että sylki valui suupieltäni pitkin alas."

        - Nähtävästi olin liian väsynyt oikolukeakseni edellisen vähän paremmin levyn jäätyä pyörimään, kun ei Oikofix'kään tuollaista korjaa. Ei tämäkään ole täydellinen ajatusviivojen sotkiessa luettavuutta ja kroonisen tulehduksen tuhotessa aivoni:

        "Yritettyäni levätä vähän alkuillasta - olinhan järkyttävän väsynyt herättyäni vain parin tunnin unien jälkeen liman tukkiessa kurkkuani ja ahtauttaen hengitystäni - heräsin alkuillasta viitisen kertaa siihen, että sylki valui suupieltäni pitkin alas. Puhalsin kyllä aamulla pulloon, mutta unet olivat siltä erää mennyttä."


      • sanasinko kirjoitti:

        Korjaus edelliseen:

        "Yritettyäni levätä vähän alkuillasta - olinhan järkyttävän väsynyt herättyäni vain parin tunnin unien jälkeen liman tukkiessa kurkkuani ja ahtauttaen hengitystäni. Puhalsin kyllä aamulla pulloon, mutta unet olivat mennyttä siltä erää. Alkuillasta yrittäessäni levätä heräsin viitisen kertaa siihen, että sylki valui suupieltäni pitkin alas."

        - Nähtävästi olin liian väsynyt oikolukeakseni edellisen vähän paremmin levyn jäätyä pyörimään, kun ei Oikofix'kään tuollaista korjaa. Ei tämäkään ole täydellinen ajatusviivojen sotkiessa luettavuutta ja kroonisen tulehduksen tuhotessa aivoni:

        "Yritettyäni levätä vähän alkuillasta - olinhan järkyttävän väsynyt herättyäni vain parin tunnin unien jälkeen liman tukkiessa kurkkuani ja ahtauttaen hengitystäni - heräsin alkuillasta viitisen kertaa siihen, että sylki valui suupieltäni pitkin alas. Puhalsin kyllä aamulla pulloon, mutta unet olivat siltä erää mennyttä."

        Unohtakaa edellinen korjaus, tämä natsaa asiayhteyteen paremmin:

        "- Varsinkin borrelioosi on niin pirullinen sairaus, että stressi ja huonot unet nostavat kivut kattoon ja tekevät olemisesta karseaa. Yritin levätä vähän alkuillasta - olinhan järkyttävän väsynyt herättyäni vain parin tunnin unien jälkeen liman tukkiessa kurkkuani ja ahtauttaen hengitystäni. Puhalsin kyllä aamulla pulloon, mutta unet olivat mennyttä siltä erää. Yrittäessäni sitten levätä alkuillasta heräsin viitisen kertaa siihen, että sylki valui suupieltäni pitkin alas. Olen pitänyt poskeni alla tyynyliinan päällä jo pidempään Kallion kirkosta saamaani rukousliinaa ajalta, jolloin en ollut tällä tavoin sairas. Muistan hetken, jolloin kaivoin rukousliinan esiin Raamatun välistä, jonne olin laittanut sen talteen. Se oli alkuvuodesta 2010 helvetillisen kroonisen poskiontelotulehduksen alettua tekemieni hometestien jälkeen, kun ympäristötarkastaja ei ollut suostunut ottamaan niitä edes valitusten jälkeen."


    • Utyruio
      • "Utyruio
        29.5.2018 14:27

        Tänään tulee ohjelma borrelioosista.

        https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000005697899.html "

        Linkissä luki:

        "Illan dokumentissa esitetään, että vakavasti sairaat borrelioosipotilaat eivät saa Suomessa apua."

        - Noinhan se on kaikissa muissakin sairauksissa äijänkäppyröiden voidessa lääkäriliitossa niin pulskasti, ettei mitään tarvitse kehittää.

        Ikävä kyllä tv:n katselu loppui jo homehelvettiin kymmenen vuotta sitten enkä jaksa kuunnella entistä suosikkiani radiotakaan enää.

        Nettiä voi annostella silloin kun jaksaa ja käydä uutiset läpi kun haluaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      35
      2811
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      9
      1985
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1443
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1335
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1300
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1221
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1131
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1075
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    10. 21
      1038
    Aihe