Eli itellä nyt on i20,,,,,otin eturoiskeläpät pois ja irrotin sisälokasuojan reunan roiskeläpän takkaa,,Meinasin saada sydärin,,sinne taakse kerääntyy noin 2kg hiekkaa joka kovetuu sinne kuin tiilis kivi aloin hakkan sitä ruuvimeiselissä kivasti mureni siis yhdeltä puolen tuli sen 1.5-2kg hiekaa joka kovettuu sinne ja kun autoo pesee talvisin se on aina märkä ja voi lahostutaa sen etulokarin alareunan täysin<<sama oli mulla getzissä aikoinan,,en tiedä miksi sinn e pääsee niin paljon vaikka on aika tiivis vesi ei pääse kunnolla valuun pois kun vettä menee pesussa esim tuulilasin ilmanottoaukoista siään ja sen pitäs poistuu sieltä roiskeläpän kautta maahan<<< tuhoo ei ollut vielä tapahtunut eli ihan ehjää peltiä on
Tarkistaa hyndaissa tää KOHTA
katonvälillä3v
2
718
Vastaukset
- ihmejuttu
Jopas oli hiekaa kovettunut sen 1kg verran, tarkistin ja otin irti eturoiske läpät ja kurkkasin sisälokasuojan taakse venytin reunaa,,,miten sinne noin paljon pääsee hiekkaa siellä se muhii vuosia ja kostuu usein sekä kuivuu hui hui....
- Kennedyt
Jokaisessa biilissä on samaa vikaa ja monissa alkaa nilkat kastumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043