Sinä olet taivas,
minä lintu joka luoksesi lentelee.
Sinä olet puu,
johon lintu laskeutuu.
Sinä olet tuuli,
minä pilvi,
tuulessasi leijun.
Sinä olet sade,
minä kuiva maa,
jonka saat virkoamaan.
Sinä olet järvi,
minä kuu,
joka pinnaltas heijastuu.
Sinä olet myrsky,
Kesän tullessa
33
1152
Vastaukset
- Ooh
Miten tämä jatkuu... :)
minä meri,
saat aaltoni lyömään lujempaa.
Olen päivä, sinä yö,
yhdessä odotamme aamua.- niinhänse
jatkuu
ihanaa
jätin pois sen lopun
- IhanalleMnaiselle
Oletko ihana rakas M kultani?
Ilman Sinua olen linnuton puu. - IhanalleMnaiselle
Oletko ihana rakas M kultani?
Ilman Sinua olen linnuton puu. Muistan sen kun eilisen,
tuijotuksen,
sen oudon hetken.
Tunne vahvistui,
aina vain kun kohdattiin.
Usein mietin,
miten jollain ihmisellä
voi olla niin suuri vaikutus.
Vaikutus joka ei koskaan
katoa.- totinentorvensoittaja
Samat sanat jollekin. Toivottavasti mä en tuijottanut, en haluu olla mikään tuijottelija.
- kysyn.vain
Vaikutus ei koskaan katoa, mutta mihin hän katosi?
Joskus katsoo parhaaksi vain kadota. Välitän hänestä niin paljon etten halua sotkea hänen elämäänsä..
- hahhaaoottenaurettavia
Vitsit mitä jargonia taas. En halua hänen elämäänsä sotkea. Noin yleisesti kivasti käyttäytyvät ihmiset harvemmin sotkee kenenkään elämää, kumppanit ja perhe voi sen kyllä tehdä.
- ystävät
eivät sotke.
- ympäristönpaineessa
Hyvää huomenta
Elämän nostaja
"oli kulkenut pitkän matkan
päästäkseen tähän paikkaan
jossa se vihdoin tunsi sydämensä
saavan rauhan ja omaa tilaa" Sellainen tunne on, tehtäväni on suoritettu. Täällä olen vain eräsnainen, muualla voin olla jotain muutakin.
- eivain
Vaan eräs tietty.
- tällekinpäivälle
Hyvää päivää
- kulkijavain
kävi metsässäkin
- kuitenkinhän
On tuonut elämää
- Vaikkavainkiikareissa
Ja lisäksi hymyjä ja hyvää oloa. Sellainen kuva.
Niin ihana. - juuriniin
Vaikkavainkiikareissa kirjoitti:
Ja lisäksi hymyjä ja hyvää oloa. Sellainen kuva.
Niin ihana.Se on
- metsässä
Olit unessani jo vuosia sitten,
silloin en tiennyt kuka olet.
Nyt tiedän,
olen nähnyt kasvosi. - taaspaistaa
Aurinkoa päivään ja elämään
Jättäisit minut vaan rauhaan, niin on parempi..
- ägläägli
Hyvää huomenta!
En halua olla häiriöksi.
Unohtaa ei voi.- Unohtaisitvain
Miksi ei voi?
- ainamuistaa
Unohtaisitvain kirjoitti:
Miksi ei voi?
Ihmiselämä on täynnä asioita
joita ei aina ymmärrä. - Ajattelesitä
Mikä on tärkeintä sinulle.
- ristpaineessa
Ajattelesitä kirjoitti:
Mikä on tärkeintä sinulle.
Sisäinen ja ulkoinen rauha
- Enkoe
Sisäistä rauhaa ennen kuin tiedän mitä pääsi sisällä liikkuu.
- sdfghjklert
Enkoe kirjoitti:
Sisäistä rauhaa ennen kuin tiedän mitä pääsi sisällä liikkuu.
Pysyä jotenkin elämässä kiinni
- pitkäaikainen
Ulkoinen aiheuttaa sisäisen.
- setänasse
Oi, sinä taivaallinen kalalokki, joka kesän tullessa ja myöskin muulloinkin, veit kädestäni puoliksi syömäni lihapiirakan ja kaverisi, joka hävisi kilvoittelun piirakasta, merkkasi olkapääni,näin sanoakseni lokinpaskalla. Siitä huolimatta tavataan taas kauppatorin kahviteltalla.
- valmistujaisia
päivä täysi
- kesäntullessa
Hyvää Sunnuntaita.
auringon paistetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412