Juna uni tulkintaa

Unijuttuja

Osaisiko kukaan tulkita untani?

Näin unta, että oli luultavasti ilta, kun oli niin hämärää ja synkkää, todella harmaan oloista kuvaa. OLin juna laiturilla odottamassa junaa ja kun juna saapui, minulta pyydettiinkin juna lippua ennenkuin pääsisin kyytiin. Eihän minulla sellaista ollut, silti laitoin käden mustan kangas takin taskuun ja esitin etsiväni, totesin sen hukkuneen. Maksoin miehelle "uudesta lipusta" ja nousin junaan. Muistan hämärästi, että yhtäkkiä kanssani olikin mukava mies henkilö, hän piti minusta todella paljon, herättyäni tajusin hänen olleen vanha ystäväni, josta en koskaan ole ollut kiinnostunut romanttisesti enkä seksuaalisesti, eikä hänkään tietääkseen koe myöskään minua niin. en ole nähnyt häntä vuosiin, enkä myöskään ikinä viestitellyt hänen kanssaan. Pian unessa hän kuitenkin juoksi junan perässä? Hypäten takaisin kyytiin, minun takiani, ja koska hän näki niin paljon vaivaa eteeni, päätin unessa antaa hänelle mahdollisuuden, ja suutelimme. Mutta uni pomppaakin siihen, että olenkin onnellisesti eksäni kanssa ruoka kaupassa pähkinä hyllyllä... luultavasti olimme palanneet unessa yhteen. Todellisuudessa rakastamme toisiamme syvästi, muttemme voi olla yhdessä, olemme yrittäneet monta kertaa ja suhteemme vain satuttaa molempia liikaa.. emme osaa olla erilämme, emmekä voi olla yhdessäkään vaikka haluaisimme.

2

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dormire-bene

      Unien tulkinnat on höpölöpöjuttuja.
      Unikirjat hulluimmasta päästä.
      Unissa ei ole päätä eikä häntää tai sitten ne e h k ä saattavat kuvastella unennäkijän pelkoja tai toiveita. Unennäkijä itse voi löytää jotain "merkityksiä" j o s sellaista ollenkaan on.
      Unille ei kannata alkaa antamaan merkityksiä, joita niillä ei ole.
      Unissa menee somasti mielikuvituksellisesti sekaisin valveaikojen touhut eiliseltä ja 10 vuoden takaa ja alitajunta eikä niissä mitään totuuksia ole tulkittavaksi.
      Joku pölhö psykiatri voi nähdä niissä jotain. Lääkäri, jonka ehdottomasti pitäisi tietää kuinka
      arveluttavaa ja epärealistista unien tulkinta on.

      Voihan sitä "tulkita" vaikka mitä !
      Kaikki on tulkitsijan omaa "keksintöä".

    • Oikeat.numerot

      Mutta Joosef osasi tulkita juomanlaskijan ja leipurin unet! Kyllä unilla on merkitystä. Itse olen nähnyt monta kertaa unessa voittavan lottorivin! Harmillista kyllä etten ole HETI kirjoittanut numeroita ylös! Kun oikeat numerot ovat arvottu, ovat ne olleet juuri samat kuin unessa! Monta voittoa on mennyt sivusuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe