Olemme muuttamassa Maskuun kesäkuun alussa Raisiosta ja olisi kiva tietää että onko Maskussa jengejä tai jotain muuta hörhö porukkaa?
Maskun jengit
16
1288
Vastaukset
- Aiwastus
Meillä täällä Maskussa ei ole jengejä eikä huumehörhöjä joten tervetuloa kirjoille tänne siinä tapauksessa jos et itse ole mikään hörhö.
- Piiripienipyörii
Maskusta löytyy kyllä muutama alamaailman kaveri joka myy laitteita.
- Shopping
Maskulantiellä kauppa käy kyllä hyvin.
- Tuleva-Maskulainen
Näköjään siellä Maskussakin on sitten hörhöjä, mutta huomattavasti vähemmän kuin täällä Raisiossa. Täytyy pysytellä vain kaukana sellaisista tyypeistä niin eiköhän sielläkin voi sitten asua ja elää turvallisesti.
- yläilma
Sielläkö huutavan myllärin entisessä kämpässä se kauppa käy?
- Shopping
Kyllä se kauppa juuri siellä käy. Kaksi haalari miestä siellä asuu.
- mielikuvitukesituotettta
Olet edelleen harhainen narkomaani ja satusi eivät perustu reaalimaailmaan
- Wuorenpää
Myös Nousiaisten Vuorenpäässä käy samaa haalari porukkaa ja täällä asuukin sitten vähän isompi tekijä.
- axiton
Mitä tarkoitat sillä isommalla tekijällä?
- Wuorenpää
Matintiellä asuu vähän suurempi pomo joka ajelee komealla urheiluautolla ja pitää nahkaturkiksia päällä jopa näin kesällä.
- Eikannatamuuttaa
Maskussa ei ole muuta kun hulluja. Ja juoppoja.
- Ärtsoppa_alacarte-masku
Maskussa on ihan kiva asua kunhan on samalla aaltopituudella meidän kanssaan. Tavallinen kaupunkilainen ei meitä ymmärrä.
- 857
Palstan satusetä sepittää mielikuvitushahmoistaan taas
- Neon-Dr
Ne haalari tyypit ovat puheesta päätellen Virolaisia.
- Piuhalainen
Neste Rivierassa käy päivittäin mootoripyöräjengi.
- muistelia
Maskun Esson baarissa istuskeli joskus 70-80-luvulla joku Maskun jengi ja saman rakennuksen kukkakaupan päädyssä nuorisojoukkio mölysi klo 18-23.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569