No, olisinhan tietty voinut älytä pistää tän suoraan tähän ryhmään...
Sattuisiko joku tietämään, minkä ihmeen takia ainakin joissain V70:issä on vasemmanpuoleisessa takasivuikkunassa (siis tavaratilan ikkunassa) lämmitysvastukset? Omassani (vm. 2007) ainakin on ja muutamassa muussakin olen huomannut olevan. Ainoa mitenkään järkevä selitys olisi mielestäni, että niitä jostain syystä halutaan Englannissa, jossa on vasemmanpuoleinen liikenne, mutta miksi ne sitten on kaikissa?
Takasivuikkunan lämmitys???
3
417
Vastaukset
- an_tenni
Ei ne langat ole lämmitysvastus, vaan radioantenni. Sellaisia on hyvin monessa autossa joissa ei ole antennia katolla, esim. 3C garkku-Passatissa.
- ihmistenHarhaluuloja
Ja useassa autossa missä on hainevä katolla, niin se on navin antenni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että337703- 51661
- 109648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574