Moi.
Olen useampi vuosi sitten eronnut 40v mies (heterosuhteesta 2 lasta)
Olen pidemmän aikaa ollut kiinnostunut transnaisista, jo perhe-elämän aikana. Ja jotta jonkun saan nyt suuttumaan niin haluan tarkentaa sen verran, että tarkoitan transnaisella sellaista henkilöä kuka kuitenkin haluaisi sen killuttimen pitää jalkojen välissä. Kyselenkin kun itselläni ei ole tietoa eikä tiedonhankkimis kontakteja, missä voisin tavata teitä? Asun uudellamaalla, voisin kyllä jonkun matkaa matkatakin. Sillälailla oikeasti kuten ihmiset vaikka juhlissa tai muualla tapaavat.
Avoimin mielin vaikka parisuhteeseen asti 🙂
Asiallisesti, trollaajat voi painua...
8
369
Vastaukset
- ihanvaankysyn
Miksi pitää olla "killuttimet"? Oletko piilohomo vai ihan reilusti homo.
- Haluan-tutustua
Jos tuossa on sun ainoat antamat vaihtoehdot niin piilohomo sitten
- S24h_onTäynnäHuijareita
Oikeat tg ei ole ollut enään tällä s24 palstalla moneen vuoteen ymmärrät miksi! sitä paitsi S24 on pelkkiä trolleja, tg ja ts on siirtynyt monen monta vuotta sitten eri chatti paikkaan ^^ heitä et löydä enään s24h
- ytr567d6dstrye
Mikäs sekoilija tämä on.
- Haluan-tutustua
No, oisko sulla jotain vinkkiä minne?
Haluan-tutustua kirjoitti:
No, oisko sulla jotain vinkkiä minne?
Upsista, mun viesti oli poistettu. Kai linkki ei sais laittaa
- Haluan-tutustua
Froo kirjoitti:
Upsista, mun viesti oli poistettu. Kai linkki ei sais laittaa
Froo
Vaihdetaanko sposteja? Haluan-tutustua kirjoitti:
Froo
Vaihdetaanko sposteja?Miksi ei... mutta tässä vaiheessa haen jotain muuta. Käytän suomi24 sähköpostia samalla nimella
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262316Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee232006Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051414- 761259
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351126Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71038- 641006
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10914- 102857
Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.69850