Ennustaminen on kielletty Raamatussa meidän turvaksemme.
Ennustaminen on pahan kanssa pelaamista, pahis on valheen isä eli ei luotettava tiedonantaja.
Jeesus sen sijaan on Herra!
Kamalaa touhua.
4
207
Vastaukset
- OmanOnnensaSeppä
Miksi notkut täällä jos tämä sivusto on mielestäsi huono? Älä avaa näitä sivuja enää olet mitä mieltä olet. Se ei kuulu muille . Mutta annetaan jokaisen tehdä omat valintansa itse.
Jeesuksenmorsiamet profetoivat koko ajan. Profetointi on tulevaisuuden ennustamista, joten nyt kannattaa hakeutua lähimpään mielenterveystoimistoon ja tarkistaa siltä todisteet jumalan olemassaolosta.
- ennetuote
Se että uskovainen horisija avaakin nämä sivut..ovat portti pahaan joten syntinen on tämä utelias uskon toitottelijakin...uskon mihin näen ja kuulen. Ihmeen utelias uskovainen kun on syntisillä sivustoillakin jo...moralisoimassa asioista joita ei tiede todista tänäkään päivänä....
- totuudet
Ja arvon uskovaiset,voitte mennä joka ikiselle sivuille saarnaamaan ,,kun teillä on aikaa.osa ns uskovista on kavalia ja ilkeitä,ulkokultaisia .En ole tavannut vielä kuin kaksi lähimmäistä rakastavaa,ei tuputtaja uskista tähän ikään mennessä,enin osa on pahaa verta lietsovia ihmisiä seurakunnissa missä ihmiset lähtevät pois. Uskovaiset ovat ihmisiä,syntisiä kuten ei uskovatkaan,ei yhtään enempää tai parempaa.todella tuomitseviakin hyi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk702382Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921558Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641345Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711329- 1281227
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1491094Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j881039- 701028
- 120988
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur73979