Aikuista ajatusten vaihtoa

Kahden lapsen ja juuri eronnut 37v.äiti kaipaa aikuista juttuseuraa ja ajatustenvaihtoa. Ennen sosiaalinen ja ystävien ympäröivänä ollut ihminen kun olen ollut, havahduin yhtäkkiseen yksinäisyyden tunteeseen. Ystävillä omat menonsa ja arjen kiireet joten kohtaamisia vaikea saada järjestymään.
Kaipaan kovasti jutustelua aiheesta kuin aiheesta,arjen iloista ja suruista,pohdintoja elämästä sekä että saa jollekkin purkaa mieltänsä ikään tai sukupuoleen katsomatta.
Kirjoittele osoitteeseen
[email protected]

0

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
        Naantali
        87
        2049
      2. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
        Kemijärvi
        39
        1323
      3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
        Ikävä
        136
        993
      4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
        Ikävä
        214
        933
      5. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
        Ikävä
        81
        827
      6. 95
        813
      7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
        Kotimaiset julkkisjuorut
        215
        724
      8. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
        Ikävä
        73
        691
      9. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
        Ikävä
        51
        690
      10. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
        Ikävä
        79
        638
      11. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
        Ikävä
        69
        621
      12. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
        Ikävä
        35
        601
      13. 42
        568
      14. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
        Ikävä
        55
        517
      15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
        Ikävä
        25
        467
      16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
        Ikävä
        28
        452
      17. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
        Tanssii tähtien kanssa
        13
        449
      18. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
        Ikävä
        35
        444
      19. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
        Ikävä
        33
        433
      20. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
        Ikävä
        40